CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

123Next
Return to list New
View: 10070|Reply: 51

Adrea Abdullah Pelik, Suami Selalu Terima Mesej Lucah Dari Lelaki

  [Copy link]
Post time 3-7-2018 05:45 PM | Show all posts |Read mode
Nama Adrea Abdullah mungkin agak asing bagi sesetengah orang namun yang pasti dia adalah seorang pelakon yang hebat.

Jarang dengar cerita tentang namun pelakon filem Blok 404 ini mendedahkan yang suaminya, Zul Fadzli Selamat sering mendapat mesej dari lelaki di media sosial.

  


Tambahnya, suaminya juga ada menerima mesej lucah dan menjadi mangsa gangguan seksual.

"Kebanyakan yang mengganggu adalah dari kalangan lelaki. Lebih pelik, gangguan seksual itu semakin menjadi-jadi selepas dia berkahwin dengan saya. Pada peringkat awal, mesej dihantar itu kelihatan kelakar.


  

  

  


"Namun lama kelamaan, ia sudah dianggap keterlaluan apabila ada yang berani mengajaknya melakukan perkara tidak senonoh," katanya kepada Astro Gempak.

Macam-macam perangai manusia sekarang. Sentiasalah berhati-hati ya. -CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2018 05:47 PM | Show all posts
hodohnyer...
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
takut sang somi in the closet jah..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:50 PM | Show all posts
sendunya heshe
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:53 PM | Show all posts
kiranya cabaran dia bukan dari pompuan je tapi laki juga, sian sheols, jaga2 ya
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:54 PM From the mobile phone | Show all posts
Eh, dah kawin dah heshe? Tapi laki dia sedap hoccay!
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-7-2018 05:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Laki dia mmg bisex kot..
Macam buka aib sendiri je..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:57 PM From the mobile phone | Show all posts
Bodohnya buka aib suami.kantoi.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2018 06:00 PM | Show all posts
sape pulak ni?
sumpah tak kenal..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Suara adrea kalau berlakon cam nak ngesek
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:22 PM From the mobile phone | Show all posts
2-2 tak menarik bagi aku la
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:33 PM | Show all posts


ini eh laki beliau?

Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:36 PM | Show all posts
selamat bermadu je la..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:44 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam sesuatu sikit
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Adrea ni ibu tunggal kan dl
Kira dia kahwin dgn laki bujang ke ni?
Moga baik2 aje la perkahwinan kali ni
Tp citer yg dia war2kan ni mcm sesuatu plak
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 07:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm sesuatu je lakinya tu..
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2018 07:11 PM From the mobile phone | Show all posts
Entah2 memang laki akak ummah lemari kot.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 07:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Nampak mcm...malas nk speku lelebih gitteww.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 07:29 PM | Show all posts
sblm marah2 jantan2 tu, cuba pantau laki sendiri dulu
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 07:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Sajalah tu kau nak promotkan laki kan.. fineeee akaq singgah la ig laki kau skrg! Tp nak follow idoklah sbb gmbr kau ja manjang dlm ig tu..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

12-6-2024 11:18 PM GMT+8 , Processed in 0.541281 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list