CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Janji Dira Untuk 'Hidupkan' Semula UMNO

3-7-2018 04:31 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 3903| Komen: 25

Description: Ahli Majlis tertinggi (MT) UMNO, Khaidhirah Abu Zahar, 34, menyifatkan kemenangannya membuktikan parti itu bersikap terbuka demi perubahan parti, lapor UMNO Online.
Ahli Majlis tertinggi (MT) UMNO, Khaidhirah Abu Zahar, 34, menyifatkan kemenangannya dalam Pemilihan UMNO membuktikan parti itu bersikap terbuka demi perubahan parti, lapor UMNO Online.


Tambah pelakon dan pengarah filem itu, pelantikannya turut membuktikan UMNO tidak meminggirkan golongan muda.


Foto: IG Dira

“Dengan pemilihan ini saya berjanji akan bekerja keras dan bekerjasama dengan barisan kepimpinan MT UMNO yang baru dilantik bagi memastikan UMNO akan kembali mendapat kepercayaan rakyat khususnya anak muda.

“Mungkin dalam UMNO kita sedang menghadapi krisis keyakinan selepas tewas dalam PRU-14 lalu namun perkara utama setiap ahli UMNO terutama anak muda seperti saya harus lakukan ialah untuk menghayati semua asas perjuangan demi agama dan bangsa.


“Saya sendiri insaf bahawa UMNO hari ini adalah pembangkang bukan kerajaan, justeru kita perlu bekerja sebagai pembangkang yang mendahului rakyat,” jelasnya.



Bekas EXCO Puteri UMNO itu yakin mampu memberi nafas baru dalam usaha membangunkan semula parti keramat berkenaan.

“Saya yakin apa yang berlaku ada hikmah. Ini adalah masa kami untuk membetulkan apa yang khilaf dan mengembalikan keyakinan rakyat terhadap kemampuan UMNO untuk kembali menjadi teraju utama negara pada PRU 15," katanya. - CARI
7

Bagus
10

Marah
6

Terkejut
6

Sedih
11

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (44 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Themilo 3-7-2018 04:59 PM
jawatan ciput memang la nampak perubahan, tapi jawatan Presiden tu apa cerita?
Quote prettyuglybabe 3-7-2018 05:17 PM
nanti jangan pijak ahli pakai tumit tinggi ye..
kalau stress jangan minum clorox..
Quote sarahmirza 3-7-2018 05:26 PM
Dira ni bukan anak si penulis tua Zaharin tu kan?
Quote de_ikea 3-7-2018 05:38 PM
Edited by de_ikea at 4-7-2018 04:06 PM

[quote]sarahmirza: Dira ni bukan anak si penulis tua Zaharin tu kan?[/quote

Editted salah info. Abu zahar km melaka ;)
Quote iloveselangor 3-7-2018 05:43 PM
Dikkkk Kapal Bugis dah karam. Kau jangan nak acah2 drama Titanic. Tahu lah kau pengarah drama, khuennn
Quote MarryPottet 3-7-2018 05:46 PM
parti dah kena talkin. tokoh politik hebat dunia pon takkan mampu hidupkan kembali umngok
Quote tobobon 3-7-2018 05:47 PM
de_ikea replied at 3-7-2018 05:38 PM
Bukan. Bapa sheols arwah tan sri abu zahar. Permah jd presiden dewan negara, ahli perliment kuala  ...

silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

sejak bila plak heols jadi ahli parlimen pilah..negeri sembilan plak tu
Quote samasam90 3-7-2018 05:51 PM
jgn main tekan2 puting eh telepon je hokey
Quote de_ikea 3-7-2018 06:17 PM
tobobon replied at 3-7-2018 05:47 PM
silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

Oh itu datuk abu zahar ithnin. Mati-mati selama ni iols ingat dira anak abu zahar ujang. Thank you chuols.
Quote mjla 3-7-2018 08:33 PM
Nak sucikan balik umngok kena panggil balik madey masuk
Tapi korunk hengat sonang ko
Sapo nak jd black sheep???
Quote alesandra 3-7-2018 08:35 PM
yuckksss sampahnya...jadi MT rupanya
Quote honeybee1802 3-7-2018 08:47 PM
alesandra replied at 3-7-2018 08:35 PM
yuckksss sampahnya...jadi MT rupanya

Yucks.. Sampahs semua dlm umno... Patut la sis mas ermieyatie melangkah keluar...
Quote alesandra 3-7-2018 08:50 PM
honeybee1802 replied at 3-7-2018 08:47 PM
Yucks.. Sampahs semua dlm umno... Patut la sis mas ermieyatie melangkah keluar...

dia melangkah keluar ...kerusi parlimen pun patut dilepaskan.sbb dia diundi ats parti sampah itteww.ada bran?
Quote precious_chicas 4-7-2018 03:35 AM
inilah masanya nak merebut segala kekosongan kerusi dan meja dalam parti kapal nak karam.
Quote Al-Patih 4-7-2018 09:07 AM
“Mungkin dalam UMNO kita sedang menghadapi krisis keyakinan selepas tewas dalam PRU-14 lalu namun perkara utama setiap ahli UMNO terutama anak muda seperti saya harus lakukan ialah untuk menghayati semua asas perjuangan demi agama dan bangsa.

demi agama dan bangsa ....skrip dah pupuslah



Quote sarahmirza 4-7-2018 09:09 AM
de_ikea replied at 3-7-2018 05:38 PM
Bukan. Bapa sheols arwah tan sri abu zahar. Permah jd presiden dewan negara, ahli perliment kuala  ...

Oh okay...
Zaharin tu pun nama sebenar Abu jugak...
Quote sarahmirza 4-7-2018 09:10 AM
tobobon replied at 3-7-2018 05:47 PM
silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

Oh ada versi lain pulak...
So anak bekas ketua menteri melaka la ni eh..
Quote limesherbet 4-7-2018 09:19 AM
hidupkan semula? bila la puak umno ni bangun dari mimpi dan sedar yg rakyat takmo umno dah..keep on dreaming
Quote gaara_X 4-7-2018 09:29 AM
hai.,...biasa berpakaian seragam puteri...

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

14-4-2024 03:56 AM GMT+8 , Processed in 0.183430 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top