CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 3038|Reply: 25

Janji Dira Untuk 'Hidupkan' Semula UMNO

[Copy link]
Post time 3-7-2018 04:31 PM | Show all posts |Read mode
Ahli Majlis tertinggi (MT) UMNO, Khaidhirah Abu Zahar, 34, menyifatkan kemenangannya dalam Pemilihan UMNO membuktikan parti itu bersikap terbuka demi perubahan parti, lapor UMNO Online.


Tambah pelakon dan pengarah filem itu, pelantikannya turut membuktikan UMNO tidak meminggirkan golongan muda.




Foto: IG Dira



“Dengan pemilihan ini saya berjanji akan bekerja keras dan bekerjasama dengan barisan kepimpinan MT UMNO yang baru dilantik bagi memastikan UMNO akan kembali mendapat kepercayaan rakyat khususnya anak muda.

“Mungkin dalam UMNO kita sedang menghadapi krisis keyakinan selepas tewas dalam PRU-14 lalu namun perkara utama setiap ahli UMNO terutama anak muda seperti saya harus lakukan ialah untuk menghayati semua asas perjuangan demi agama dan bangsa.

“Saya sendiri insaf bahawa UMNO hari ini adalah pembangkang bukan kerajaan, justeru kita perlu bekerja sebagai pembangkang yang mendahului rakyat,” jelasnya.




  



Bekas EXCO Puteri UMNO itu yakin mampu memberi nafas baru dalam usaha membangunkan semula parti keramat berkenaan.

“Saya yakin apa yang berlaku ada hikmah. Ini adalah masa kami untuk membetulkan apa yang khilaf dan mengembalikan keyakinan rakyat terhadap kemampuan UMNO untuk kembali menjadi teraju utama negara pada PRU 15," katanya. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2018 04:59 PM | Show all posts
jawatan ciput memang la nampak perubahan, tapi jawatan Presiden tu apa cerita?
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:17 PM | Show all posts
nanti jangan pijak ahli pakai tumit tinggi ye..
kalau stress jangan minum clorox..
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:26 PM | Show all posts
Dira ni bukan anak si penulis tua Zaharin tu kan?
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Edited by de_ikea at 4-7-2018 04:06 PM

[quote]sarahmirza: Dira ni bukan anak si penulis tua Zaharin tu kan?[/quote

Editted salah info. Abu zahar km melaka ;)
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:43 PM From the mobile phone | Show all posts
Dikkkk Kapal Bugis dah karam. Kau jangan nak acah2 drama Titanic. Tahu lah kau pengarah drama, khuennn
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 3-7-2018 05:46 PM From the mobile phone | Show all posts
parti dah kena talkin. tokoh politik hebat dunia pon takkan mampu hidupkan kembali umngok
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 05:47 PM | Show all posts
de_ikea replied at 3-7-2018 05:38 PM
Bukan. Bapa sheols arwah tan sri abu zahar. Permah jd presiden dewan negara, ahli perliment kuala  ...

silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

sejak bila plak heols jadi ahli parlimen pilah..negeri sembilan plak tu
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 3-7-2018 05:51 PM From the mobile phone | Show all posts
jgn main tekan2 puting eh telepon je hokey
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 06:17 PM From the mobile phone | Show all posts
tobobon replied at 3-7-2018 05:47 PM
silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

Oh itu datuk abu zahar ithnin. Mati-mati selama ni iols ingat dira anak abu zahar ujang. Thank you chuols.
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 08:33 PM From the mobile phone | Show all posts
Nak sucikan balik umngok kena panggil balik madey masuk
Tapi korunk hengat sonang ko
Sapo nak jd black sheep???
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 08:35 PM | Show all posts
yuckksss sampahnya...jadi MT rupanya
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 08:47 PM From the mobile phone | Show all posts
alesandra replied at 3-7-2018 08:35 PM
yuckksss sampahnya...jadi MT rupanya

Yucks.. Sampahs semua dlm umno... Patut la sis mas ermieyatie melangkah keluar...
Reply

Use magic Report

Post time 3-7-2018 08:50 PM | Show all posts
honeybee1802 replied at 3-7-2018 08:47 PM
Yucks.. Sampahs semua dlm umno... Patut la sis mas ermieyatie melangkah keluar...

dia melangkah keluar ...kerusi parlimen pun patut dilepaskan.sbb dia diundi ats parti sampah itteww.ada bran?
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 03:35 AM | Show all posts
inilah masanya nak merebut segala kekosongan kerusi dan meja dalam parti kapal nak karam.
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 09:07 AM | Show all posts
“Mungkin dalam UMNO kita sedang menghadapi krisis keyakinan selepas tewas dalam PRU-14 lalu namun perkara utama setiap ahli UMNO terutama anak muda seperti saya harus lakukan ialah untuk menghayati semua asas perjuangan demi agama dan bangsa.

demi agama dan bangsa ....skrip dah pupuslah



Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 4-7-2018 09:09 AM From the mobile phone | Show all posts
de_ikea replied at 3-7-2018 05:38 PM
Bukan. Bapa sheols arwah tan sri abu zahar. Permah jd presiden dewan negara, ahli perliment kuala  ...

Oh okay...
Zaharin tu pun nama sebenar Abu jugak...
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 09:10 AM From the mobile phone | Show all posts
tobobon replied at 3-7-2018 05:47 PM
silap orang chuolss ni

bapa dira pernah jadi ketua menteri melaka jer

Oh ada versi lain pulak...
So anak bekas ketua menteri melaka la ni eh..
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 09:19 AM | Show all posts
hidupkan semula? bila la puak umno ni bangun dari mimpi dan sedar yg rakyat takmo umno dah..keep on dreaming
Reply

Use magic Report

Post time 4-7-2018 09:29 AM | Show all posts
hai.,...biasa berpakaian seragam puteri...
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

19-5-2024 03:31 PM GMT+8 , Processed in 0.067039 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list