CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Anwar Ibrahim Diberi Pengampunan Serta Merta, Bebas Hari Ini

11-5-2018 02:33 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 8255| Komen: 97

Description: Anwar bebas awal, Agong berkenan ampun serta merta Diterbitkan: Jumaat, 11 Mei 2018 12:04 PM Oleh: SOFEA SUSAN ALBERT KASSIM http://www.mstar.com.my/berita/b ... -anwar-serta-merta/ PE ...
Kemaskini:

Memetik Sinar Harian, anak kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim, Nurul Izzah berkata, bapanya akan dibebaskan hari ini.


"Insya-ALLAH. Akan dibebaskan hari ini," ujarnya. - CARI 


------------


Satu lagi berita baik buat rakyat Malaysia apabila Perdana Menteri, Tun Dr Mahathir Mohamad mengumumkan Yang di-Pertuan Agong telah berkenan memberi pengampunan serta merta kepada Datuk Seri Anwar Ibrahim. 

"Agong menyampaikan titah berkenaan untuk memberi pengampunan serta merta kepada Anwar. Jadi kami akan melaksanakan proses sewajarnya untuk mendapatkan pengampunan buat Anwar.

"Ia akan menjadi pengampunan penuh yang bermakna Anwar akan dibebaskan serta merta," katanya memetik Mstar Online. 

Foto: Mstar Online

Kata Dr Mahathir lagi, Anwar akan kembali sepenuhnya dalam dunia politik sebaik dibebaskan. - CARI 
13

Bagus
12

Marah
6

Terkejut
6

Sedih
12

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (60 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote noor2 11-5-2018 01:16 PM
Tobby. ...mari masuk thread ni.....Anwar akan dibebaskan. ...
Quote genUmi 11-5-2018 01:21 PM
alhamdulillah

moga pembebasan beliau akan memberi kebaikan kepada semua
Quote minguk 11-5-2018 01:21 PM
Owh ingat lama lagi.. Lagi beberapa minggu je rupanya nak bebas
Quote melnanzz 11-5-2018 01:21 PM
Ni spekuan saya:

Wan Azizah akan kosongkan P100 Pandan untuk memberi laluan kepada Anwar Ibrahim menjadi ahli parlimen. Satu pilihanraya kecil akan di adakan di P100.

Quote melnanzz 11-5-2018 01:26 PM
minguk replied at 11-5-2018 01:21 PM
Owh ingat lama lagi.. Lagi beberapa minggu je rupanya nak bebas

Walaupun DSAI akan dibebaskan pada 8 Jun nanti, beliau tidak dibenarkan bertanding dalam arena politik selama 5 tahun.

Pengampunan ni will effectively lift this ban.
Quote minguk 11-5-2018 01:29 PM
So tak dapat jadi pm dah la.. Suka dengar beliau bentangkan bajet masa kecil2 dulu, bahasa baku, banyak perkataan2 baru yang diguna.. Menambah kosa kata untuk karangan.
Quote minguk 11-5-2018 01:29 PM
So tak dapat jadi pm dah la.. Suka dengar beliau bentangkan bajet masa kecil2 dulu, bahasa baku, banyak perkataan2 baru yang diguna.. Menambah kosa kata untuk karangan.
Quote melnanzz 11-5-2018 01:36 PM
minguk replied at 11-5-2018 01:29 PM
So tak dapat jadi pm dah la.. Suka dengar beliau bentangkan bajet masa kecil2 dulu, bahasa baku, ban ...

Bila dapat pengampunan dari YPDA, dia boleh bertanding dalam politik semula. Ban 5 tahun tu akan secara otomatik dilupuskan
Quote kismis 11-5-2018 01:38 PM
oo dh dpt pengampunan..
Quote tobby 11-5-2018 02:16 PM
noor2 replied at 11-5-2018 01:16 PM
Tobby. ...mari masuk thread ni.....Anwar akan dibebaskan. ...

wah terbaiklah. ini yg rakyat mahu.  cepat2 la anwar naik jadi PM.  jgn dibiarkan lama2. nanti basi.  lagi lama Tun jadi PM lagi tipis harapan nuar nak kecapi jawatan yg di-idam2kan selama ni.   tersengih besar anwar berahim.  
Quote noor2 11-5-2018 02:17 PM
tobby replied at 11-5-2018 02:16 PM
wah terbaiklah. ini yg rakyat mahu.  cepat2 la anwar naik jadi PM.  jgn dibiarkan lama2. nanti bas ...

Hang ni kannnn. ....
Quote TuntungReturn 11-5-2018 02:22 PM
bru aku tny seoranh budak we chat. aku tny la anwar masuk penjara zaman sapa? dia ckp najib!. aku pun ooooooo..
Quote lonso 11-5-2018 02:26 PM
TuntungReturn replied at 11-5-2018 02:22 PM
bru aku tny seoranh budak we chat. aku tny la anwar masuk penjara zaman sapa? dia ckp najib!. aku pu ...

Aiyoo..x tau sejarah....budak we chat nihhh
Quote netto_ 11-5-2018 02:42 PM
Terer tun m die masukkan die jgk kuarkan blk. Harap tun m btul2 nk baiki kesilapan kali ni.
Quote Simunggu 11-5-2018 02:43 PM
kenapa begitu mudah??? adakah pengkapannya juga salah dari awal lagi??? pening pening..
Quote Simunggu 11-5-2018 02:44 PM
netto_ replied at 11-5-2018 02:42 PM
Terer tun m die masukkan die jgk kuarkan blk. Harap tun m btul2 nk baiki kesilapan kali ni.

masukkan dia...keluarkan Abdullah...masukkan balik najib...keluarkan balik dia..
Quote CiliPadiSedap 11-5-2018 02:48 PM
melnanzz replied at 11-5-2018 01:26 PM
Walaupun DSAI akan dibebaskan pada 8 Jun nanti, beliau tidak dibenarkan bertanding dalam arena pol ...

cmne ek? sorry xfaham?
Quote Decaffeinated 11-5-2018 02:48 PM
so dah boleh meliwat ke acaner?

Quote drivethru 11-5-2018 02:48 PM
Lagi cepat sel anwar kosong, lagi cepat sel tu memanggil manggil.

Lihat semua komen(97)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

13-8-2022 07:47 PM GMT+8 , Processed in 0.121404 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top