CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

"Kenapa Nak Rompak Rumah Sendiri?" - Adam Fahmi

19-10-2017 10:32 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 13087| Komen: 62|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Tidak boleh tidak, Adam Fahmi Shamsudin pilih 'buka mulut' bagi menjawab dakwaan dilemparkan terhadapnya baru-baru ini.
Tidak boleh tidak, Adam Fahmi Shamsudin pilih 'buka mulut' bagi menjawab dakwaan dilemparkan terhadapnya baru-baru ini.


Foto: Utusan Online

Memetik Utusan Online, Adam menegaskan tiada istilah menceroboh atau pecah masuk rumah seperti didakwa isterinya, Ezlynn kerana rumah itu adalah milik bersama.

Adam juga sudah memaklumkan pihak polis perkara sebenar.

“Saya sudah jelaskan kepada pihak polis dan mereka memberitahu saya tidak melakukan apa-apa kesalahan. Itu rumah hak milik bersama dan salahkah jika saya mahu pulang ke rumah saya sendiri?

“Rumah tersebut masih rumah saya dan dia juga masih isteri saya. Kes perceraian kami masih dalam perbicaraan dan sekarang dia mahu tuduh saya macam-macam? Kalau salah, saya sudah berada dalam penjara sekarang.

“Saya tidak menyentuh barang-barang peribadi kepunyaannya dan hanya mengambil barang-barang saya sendiri yang sudah diletakkan di dalam kotak olehnya,” jelasnya.


Dalam masa sama, Adam menafikan dakwaan Ezlynn yang mengatakan dialah dalang yang menutup ‘periuk nasinya’ sehingga tidak menerima sebarang tawaran persembahan.


Foto: IG Ezlynn

“Itu semua hanya satu dakwaan yang tidak berasas. Dia yang tidak mengaku saya sebagai pengurusnya. Saya sudah mencuba untuk mendapatkan tawaran persembahan untuk dia.

“Saya ada cuba menghubunginya tetapi dia enggan untuk berbincang. Tahu-tahu cerita sudah sampai ke pihak media. Saya hanya berdiam diri setelah mendapatkan nasihat peguam.

“Saya hanya akan beritahu kebenaran di dalam mahkamah. Itu yang paling penting dan adil,” tegasnya.

Hm, kuat berdrama juga pasangan ini ya? Apapun, semoga semuanya dapat diselesaikan baik-baik tanpa memperbesarkannya lagi. - CARI
12

Bagus
17

Marah
11

Terkejut
22

Sedih
8

Lawak
20

Bosan

Friends Rank (90 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote lotionmilo 19-10-2017 10:35 AM
Joy hafiz kedua kah?
Quote goss79 19-10-2017 10:36 AM
tapi kut ye pon masuk umah sendiri apahal lah grill pun ko cabut terus?
Quote harrypoter 19-10-2017 10:44 AM
bangang punya jantan ni dulu masa belum dapat ko puja2, dh ada yg lain ko buruk2kan
Quote sekel 19-10-2017 10:51 AM
pe hal ko masuk umah tp robohkan gate

time 'bini' tak ada pulak ko dtg
Quote DeeHanania 19-10-2017 10:51 AM
Cam ssuatu jek dia nie kann...
Quote edoraixora 19-10-2017 11:02 AM
ade ye org masuk rumah sendiri, cabut grill??

gila ke hape
Quote AppropriateNick 19-10-2017 11:05 AM
who are yous....perlu ke cerita dalam kelambu artis gred F camni
Quote novlin 19-10-2017 11:06 AM
iols heran...pesal la melayu ni kalo cerai je terus nak bermusuhan..

Quote netto_ 19-10-2017 11:08 AM
Mamposs nk kene hadap plak mslh deme ni. Kejadah blk umah sendiri smpai cabut grill. Xpenah lg org buat.
Quote -electrifying- 19-10-2017 11:22 AM
eh pergi lah mam, hahaha
Quote freezyout 19-10-2017 11:23 AM
pelik aaaaa....
Quote zulka 19-10-2017 11:25 AM
novlin replied at 19-10-2017 11:06 AM
iols heran...pesal la melayu ni kalo cerai je terus nak bermusuhan..

kan...masa tgh baik semuanya manis....bila dah gaduh, tak suka........'tengok selipar diapun menyampah'..


Quote novlin 19-10-2017 11:28 AM
zulka replied at 19-10-2017 11:25 AM
kan...masa tgh baik semuanya manis....bila dah gaduh, tak suka........'tengok selipar diapun menya ...

sejenis species yg tak bertamadun.
kawin sbb nafsu camni la jadinya..
kalo kawin sbb chenta, tak gini kesudahannya...

Quote shailyvelera 19-10-2017 11:35 AM
zulka replied at 19-10-2017 11:25 AM
kan...masa tgh baik semuanya manis....bila dah gaduh, tak suka........'tengok selipar diapun menya ...

hahaha...selipar pun masukkkkk
Quote minguk 19-10-2017 11:40 AM
i tak perlukan another joy and pis midon...
Quote tompie 19-10-2017 11:49 AM
Kompom ahh rumah semua kunci dah tuko.. mangga grill dah tukar..
Aku rase dia ni pun bengang ahh.. nak amik barang kat rumah tak dapat..
Itu yang dapat peluang aje dia buat mcm tu..

2-2 pun sama naik..
Aku tak sokong sapa2..
Semua orang pun ade problem....
Quote EhhEtonLahh 19-10-2017 12:14 PM
novlin replied at 19-10-2017 11:28 AM
sejenis species yg tak bertamadun.
kawin sbb nafsu camni la jadinya..
kalo kawin sbb chenta, tak ...

ade je yg kawin sbb chenta tapi ujung2 jadi mcm ni jua....
Quote cupu 19-10-2017 12:16 PM
Sbb ko kn tangkap khalwat,aku xpercaya.!!! Xpayah acah baik sgt!
Quote edoraixora 19-10-2017 12:19 PM
si ezlynn pun satu hal
sape soh canang kt socmed, gi sana sini
bagi peluang kt perompak sape soh?

Lihat semua komen(62)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

23-1-2022 06:12 PM GMT+8 , Processed in 0.081642 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top