CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Enaknya Diurut Leher Di Salon Ini, Mahu Cuba Diurut Ular Sawa?

5-4-2017 12:25 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 6952| Komen: 25|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Biasanya kalau pergi ke salon untuk menggunting rambut, pasti kita minta untuk mencuci rambut sebab boleh nikmati urutan sekali, bukan?
Biasanya kalau pergi ke salon untuk menggunting rambut, pasti kita minta untuk mencuci rambut sebab boleh nikmati urutan sekali, bukan?

Jika dilayan urutan itu, boleh terbuai dek mimpi jugalah terutama jika memang sedang tidak enak badan.



Foto: The Huffington Post

Di Dresden, German, terdapat sebuah salon dinamakan Haar Mode Team yang turut menawarkan perkhidmatan mengurut leher khas buat pelanggan mereka.

Apa yang uniknya mengenai urutan leher ini adalah pelanggan tidak akan diurut tukang urut, sebaliknya seekor ular dilatih untuk memberikan perkhidmatan tersebut! Mesti ada yang tengah kejang-kejang otot menahan geli sebab terasa-rasa ada benda melingkar di leher sendiri.




Salon ini menggunakan Monty, seekor ular sawa untuk memberikan urutan leher kepada pelanggan, dalam masa sama menarik minat pelancong serta penduduk tempatan untuk mengunjungi salon berkenaan bagi mendapatkan urutan unik itu.

Pelanggan tidak akan dicaj bagi perkhidmatan urutan, sebaliknya mereka boleh menderma sebagai dana untuk membeli makanan reptilia terbabit.


Foto: Ruptly

Denyutan tubuh Monty yang melingkar di leher pelanggan menggantikan urutan tangan manusia. Pelanggan tidak perlu khuatir kerana Monty tidak berbahaya, malah ia sangat jinak dan ramai pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatannya.

Menurut pengalaman pelanggan, tubuh ular sawa itu hangat dan rasanya sangat menyenangkan ketika ia berdenyut memijat leher pelanggan.



Kalau ada salon di Malaysia menggunakan perkhidmatan reptilia ini untuk mengurut, anda sanggup mencubanya? - CARI
3

Bagus
7

Marah
2

Terkejut
4

Sedih
2

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (20 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote chinta89 5-4-2017 12:41 PM
aaaaaaaaaaaa x sanggup try!
Quote syitaeyqa 5-4-2017 12:51 PM
No way! Pegang surface ular pun I menggeletar
Quote NekNgah 5-4-2017 01:28 PM
Tidakkkkkkkkkkkkk.....
Quote Esmiria 5-4-2017 02:59 PM
giler ka...mampoh
Quote DeeHanania 5-4-2017 03:28 PM
Skali dbelit yer c ulau tu... Matilaanakkk
Quote Siputjelly 5-4-2017 05:59 PM
No No No ! nak sentuh pun geli, inikan diurut
Quote PEPPERMAN 5-4-2017 07:09 PM
Konfom orang Malaysia lebih prefer jari jemari Thai, Vietnam, Indon, China etc
Quote obical 5-4-2017 08:45 PM
Tak kena belit ke
Quote hdon 5-4-2017 10:12 PM
Tiba2 ular tu rasa nak membelit leher kang
Quote Leo_Gurlz 5-4-2017 11:26 PM
Tak rasa kena urut tak apa. Tak sanggup geliiiii
Quote WhiskeyScotch 6-4-2017 12:52 AM
I don't mind trying. Mesti rasa licin.
Quote manjalara_01 6-4-2017 09:53 AM
mana pegi animal rights activist?
manja sbenarnye x stuju bile org business libatkan haiwan dlm kedai2 mereka..
x sihat utk binatang tu duk indoor lepas tu kena layan costumer pulak..
mcm cat cafer owl cafe ni semua..
Quote Nurul8001 6-4-2017 10:36 AM
Kalau tiba2 ular tu membelit, boleh patah leher..

Kalau nak tau, disebalik sisik2 ular ada kutu, ni kawan yg kerja kat zoo yg bagitau
Quote mirandanicky1 6-4-2017 12:43 PM
kang naya innalillah nanti
Quote hatilara 6-4-2017 04:47 PM
euwww ... gelinya ...tak sanggup
Quote Artemesiaa 6-4-2017 05:49 PM
Urut le sangat kang dijerutnya terus hilang nyawa
Quote WajibulGhunah 6-4-2017 05:50 PM
Cekik je le sng
Tros x rasa2 dah sakit tu
Quote Ammar80 7-4-2017 06:09 PM
awww... geli .
Quote mbhcsf 8-4-2017 04:00 AM
isk takut dia belit kuat kuat menjerut? kang habis

Lihat semua komen(25)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 02:02 AM GMT+8 , Processed in 0.204356 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top