CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

12Next
Return to list New
View: 5357|Reply: 25

Enaknya Diurut Leher Di Salon Ini, Mahu Cuba Diurut Ular Sawa?

[Copy link]
Post time 5-4-2017 12:25 PM | Show all posts |Read mode
Biasanya kalau pergi ke salon untuk menggunting rambut, pasti kita minta untuk mencuci rambut sebab boleh nikmati urutan sekali, bukan?


Jika dilayan urutan itu, boleh terbuai dek mimpi jugalah terutama jika memang sedang tidak enak badan.




Foto: The Huffington Post




Di Dresden, German, terdapat sebuah salon dinamakan Haar Mode Team yang turut menawarkan perkhidmatan mengurut leher khas buat pelanggan mereka.


Apa yang uniknya mengenai urutan leher ini adalah pelanggan tidak akan diurut tukang urut, sebaliknya seekor ular dilatih untuk memberikan perkhidmatan tersebut! Mesti ada yang tengah kejang-kejang otot menahan geli sebab terasa-rasa ada benda melingkar di leher sendiri.









Salon ini menggunakan Monty, seekor ular sawa untuk memberikan urutan leher kepada pelanggan, dalam masa sama menarik minat pelancong serta penduduk tempatan untuk mengunjungi salon berkenaan bagi mendapatkan urutan unik itu.


Pelanggan tidak akan dicaj bagi perkhidmatan urutan, sebaliknya mereka boleh menderma sebagai dana untuk membeli makanan reptilia terbabit.




Foto: Ruptly




Denyutan tubuh Monty yang melingkar di leher pelanggan menggantikan urutan tangan manusia. Pelanggan tidak perlu khuatir kerana Monty tidak berbahaya, malah ia sangat jinak dan ramai pelanggan berpuas hati dengan perkhidmatannya.


Menurut pengalaman pelanggan, tubuh ular sawa itu hangat dan rasanya sangat menyenangkan ketika ia berdenyut memijat leher pelanggan.







Kalau ada salon di Malaysia menggunakan perkhidmatan reptilia ini untuk mengurut, anda sanggup mencubanya? - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-4-2017 12:41 PM | Show all posts
aaaaaaaaaaaa x sanggup try!
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 12:51 PM | Show all posts
No way! Pegang surface ular pun I menggeletar
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 01:28 PM | Show all posts
Tidakkkkkkkkkkkkk.....
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 02:59 PM From the mobile phone | Show all posts
giler ka...mampoh
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 03:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Skali dbelit yer c ulau tu... Matilaanakkk
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 5-4-2017 05:59 PM From the mobile phone | Show all posts
No No No ! nak sentuh pun geli, inikan diurut
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 07:09 PM From the mobile phone | Show all posts
Konfom orang Malaysia lebih prefer jari jemari Thai, Vietnam, Indon, China etc
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 5-4-2017 08:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Tak kena belit ke
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 10:12 PM From the mobile phone | Show all posts
Tiba2 ular tu rasa nak membelit leher kang
Reply

Use magic Report

Post time 5-4-2017 11:26 PM | Show all posts
Tak rasa kena urut tak apa. Tak sanggup geliiiii
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 12:52 AM | Show all posts
I don't mind trying. Mesti rasa licin.
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 09:53 AM | Show all posts
mana pegi animal rights activist?
manja sbenarnye x stuju bile org business libatkan haiwan dlm kedai2 mereka..
x sihat utk binatang tu duk indoor lepas tu kena layan costumer pulak..
mcm cat cafer owl cafe ni semua..
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 10:36 AM From the mobile phone | Show all posts
Kalau tiba2 ular tu membelit, boleh patah leher..

Kalau nak tau, disebalik sisik2 ular ada kutu, ni kawan yg kerja kat zoo yg bagitau
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 12:43 PM | Show all posts
kang naya innalillah nanti
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 04:47 PM | Show all posts
euwww ... gelinya ...tak sanggup
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 6-4-2017 05:49 PM | Show all posts
Urut le sangat kang dijerutnya terus hilang nyawa
Reply

Use magic Report

Post time 6-4-2017 05:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Cekik je le sng
Tros x rasa2 dah sakit tu
Reply

Use magic Report

Post time 7-4-2017 06:09 PM | Show all posts
awww... geli .
Reply

Use magic Report

Post time 8-4-2017 04:00 AM | Show all posts
isk takut dia belit kuat kuat menjerut? kang habis
Reply

Use magic Report

12Next
Return to list New
You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - Jung Eun Ji, Lee Jung Eun, Choi Jin Hyuk
Rahah[JTBC/Netflix 2024] MISS NIGHT & DAY - J
Views : 3787 Replies : 32
Puteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puteri Ameerah Wardatul Bolkiah curi tumpuan netizen
YgBenarPuteri Sultan Brunei,Pengiran Anak Puter
Views : 7495 Replies : 10
Update :Jenazah Nur Farah Kartini selamat dikebumikan di Pekan.Bersemadilah semoga keadilan dapat ditebus
YgBenarUpdate :Jenazah Nur Farah Kartini selama
Views : 219839 Replies : 3936
Datin Intan Najwa Mengandung
irveneDatin Intan Najwa Mengandung
Views : 34373 Replies : 102
Harry-Meghan kantoi lagi
manopHarry-Meghan kantoi lagi
Views : 19122 Replies : 12
Update: Ada  yang menjumpai anak lipas dan rambut di dalam makanan yang dibeli di kantin sebaliknya Kiosk Lebih Murah Dan Bersih’ – Pelajar Pertahankan Cikgu Jual Pelbagai Makanan Di Sekolah
YgBenarUpdate: Ada yang menjumpai anak lipas d
Views : 28369 Replies : 88
Point Kumpul Tachang
evatasoPoint Kumpul Tachang
Views : 31677 Replies : 215
Teka kerja apa
TomyamPutehTeka kerja apa
Views : 12573 Replies : 67
Uji Minda :)
yoanaUji Minda :)
Views : 92243 Replies : 874
My Sweet Mobster (2024) – JTBC
heythere123My Sweet Mobster (2024) – JTBC
Views : 20460 Replies : 339

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 02:56 AM GMT+8 , Processed in 0.074228 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list