CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Petikan Drama Terbaharu Fattah-Fazura, Peminat Komen Kurang 'Chemistry'?

5-4-2017 11:58 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 173502| Komen: 2548|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Nampaknya kehadiran pelakon Fazura bergandingan dengan jejaka idaman Malaya, Fattah Amin

Nampaknya kehadiran pelakon Fazura bergandingan dengan jejaka idaman Malaya, Fattah Amin dalam drama Hero Seorang Cinderella semakin tidak sabar ditunggu oleh para peminat.


Buktinya, sebuah petikan drama tersebut yang dikongsikan oleh pengarahnya, Michael Ang menerusi Instagram mendapat respon luar biasa dengan lebih 100 ribu tontonan tak sampai 24 jam dimuat naik. 

Menerusi ruangan komen, ramai peminat yang memuji penampilan Fazura yang berhijab dalam drama tersebut. Malah dikatakan dia merupakan pengganti paling tepat kepada Neelofa. 

Pun begitu, tak kurang juga yang mengkritik dan masih sukar move on dengan gandingan Fattah bersama Neelofa sebelum ini. 

"Tak cukup chemistry macam dengan Lofa," ujar seorang peminat. 


Namun, ia disangkal oleh peminat yang lain, katanya penonton harus membuka minda dan bukannya hanya mengharapkan Neelofa sahaja menjadi gandingan Fattah untuk semua drama lakonannya. 

Apa pun, bagi anda yang belum menonton petikan eksklusif drama tersebut, silakan menonton dahulu di bawah ya, sebelum memberi komen. - CARI 

Foto: Ig Michael
16

Bagus
17

Marah
9

Terkejut
14

Sedih
10

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (91 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote freakyskinny 3-4-2017 10:18 PM
Edited by freakyskinny at 3-4-2017 10:23 PM

Nura Medina
Day 1


Day2


Day 3


Quote freakyskinny 3-4-2017 10:18 PM
Edited by freakyskinny at 3-4-2017 10:26 PM

Nura Medina & Tengku Ian




Quote freakyskinny 3-4-2017 10:18 PM
Edited by freakyskinny at 3-4-2017 10:28 PM

Quote freakyskinny 3-4-2017 10:30 PM
[youtube]NTDX_tZ6Yqs[/youtube]
Quote freakyskinny 3-4-2017 10:31 PM
Fazura with UM Malaysia

[youtube]szmuCmkibBw[/youtube]
Quote jejaka_hensem 3-4-2017 10:34 PM
freakyskinny replied at 3-4-2017 10:18 PM
Nura Medina & Tengku Ian

Sis,jgn lupa letak sekali ss statement ala2 ugutan penyebaran video2 berkaitan faz Kat umah lama.
Nanti senang buat polis report kalau Ada pape
    

#panass

Quote fadz84 3-4-2017 10:34 PM
Check in
Quote Aduradura 3-4-2017 10:37 PM
Edited by Aduradura at 3-4-2017 10:38 PM

Wahh gtewww...ttbe benang fazuraaaa ade di atas gtewww

Yang penting mekjuraaa buat acik2 lopatah meroyan      

Alhamdulillah acik2 lopatah semua dah berubah ingin lebih fokus pd ibadat...kecuali hari raya boleh huhahuha balik  
Quote freakyskinny 3-4-2017 10:37 PM
jejaka_hensem replied at 3-4-2017 10:34 PM
Sis,jgn lupa letak sekali ss statement ala2 ugutan penyebaran video2 berkaitan faz Kat umah lama.
...

owh bahan bukti la kirenye... baekkkkkkkk

x sangka iman mereka senipis kulit bawang... larikkkkkkkkkkkkkkk hahahhahahaha
Quote rosannazmia 3-4-2017 10:39 PM
Hi chuolss...hello fazbulous warriors aka karatz miss faz,talk to da handsssz a.k.a haterz miss faz ketemu lg kita yach!
Quote pocongkiutss 3-4-2017 10:40 PM
Aduradura replied at 3-4-2017 10:37 PM
Wahh gtewww...ttbe benang fazuraaaa ade di atas gtewww

Yang penting mekjuraaa buat acik2 lopat ...


Huh kalau "shmp ramadhan" ko tgk gak kan mokcik??  

Konsep yg boleh menggesel cuma retis pujaan je  ye?
Quote jejaka_hensem 3-4-2017 10:43 PM
freakyskinny replied at 3-4-2017 10:37 PM
owh bahan bukti la kirenye... baekkkkkkkk

x sangka iman mereka senipis kulit baw ...

Wajib Ada ok.biar mereput sana haters tahap loji kumbahan ni
Quote aleesyasofia 3-4-2017 10:44 PM
missfake nmpk cntk dan muda..
Quote Aduradura 3-4-2017 10:45 PM
Last tgk fazura dlm drama, yg cter erma fatima tuu
Quote jejaka_hensem 3-4-2017 10:49 PM
Aduradura replied at 3-4-2017 10:37 PM
Wahh gtewww...ttbe benang fazuraaaa ade di atas gtewww

Yang penting mekjuraaa buat acik2 lopat ...

Alhamdulillah..
Dpt tengok Fazura sweet2 tahap potong kaki kiri Kanan dgn fattah   dgn Aman tanpa gangguan langau2 hijau Ni sume.

#sapesetujuangkattangan
#alhamdulillahacikacikdahinsoff

  
Quote chazey 3-4-2017 10:52 PM
rosannazmia replied at 3-4-2017 10:39 PM
Hi chuolss...hello fazbulous warriors aka karatz miss faz,talk to da handsssz a.k.a haterz miss faz  ...

Hahaha.

Tazabar tunggu drama ni ditayangkan. Sah2 peperangan jauh lebih havoc nanti walau bulan posa. Takdanya porumer reti jaga jari memasing tak kira la bulan ramadan ka non ramadan ka.  
Quote kumak 3-4-2017 10:54 PM
Tasbih berderai acik epot bukak benang ni nanti...
Quote bellxx 3-4-2017 10:55 PM
check in jugakk
Quote zetty1978 3-4-2017 10:56 PM
Cantiknya Fazura ...

Lihat semua komen(2548)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-7-2024 01:55 PM GMT+8 , Processed in 0.451821 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top