CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Selebriti Tempatan Lihat artikel

Hina PM Malaysia, Najip Ali Diberi Masa Sehingga Jumaat - Seniman

5-4-2017 10:44 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 54363| Komen: 372|Original author: Oleh: Adib Za

Description: Kisah personaliti Singapura, Najib Ali semakin panas selepas dikatakan mengeluarkan kenyataan yang menghina

Kisah personaliti Singapura, Najib Ali semakin panas selepas dikatakan mengeluarkan kenyataan yang menghina dan mempersendakan Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Tun Razak dalam sebuah rancangan hiburan di negara itu. 


Terbaru, Presiden Persatuan Seniman Malaysia, Rozaidi Jamil atau Zed Zaidi berkata persatuan itu memberikan tempoh sehingga Jumaat ini, dan akan membuat laporan polis jika Najip gagal berbuat demikian, petik laporan Bernama. 

"(Jika Najip enggan memohon maaf) Kami juga cadangkan supaya Najip disekat daripada membuat penampilan dalam rancangan televisyen Malaysia," kata Zed. 

Dalam pada itu, selebriti itu terus menerus dikecam oleh rakyat negara ini. Angkatan Karyawan Nasionalis (Akar) berkata pelawak Najip Ali bukan sahaja memaparkan watak seperti pondan, malah kurang lucu dan didesak 'menggantung dirinya'.








Foto: Komen netizen di laman Ig Najib.

“Saya cadangkan Kementerian Dalam Negeri (KDN) menghalang Najip Ali dan kawan-kawannya masuk ke Malaysia selamanya," ujar timbalan presidennya, Helme Hanafi. 

Selebriti itu juga kini dikatakan telah menutup laman Instaram miliknya kerana dikecam secara bertubi-tubi oleh rakyat Malaysia. - CARI 

Kutuk PM Malaysia, Najip Ali Diberi Masa Sehingga Jumaat - Seniman



5

Bagus
2

Marah
3

Terkejut
2

Sedih
3

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (21 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bellxx 2-4-2017 08:22 PM
ni apa yang i jumpa dekat utube
Quote mokcikKSKB 2-4-2017 08:24 PM
RatuDunia94 replied at 2-4-2017 08:18 PM
Terbaca komen2 kat IG Najip Ali. Apa kes heols?



Jibun mmg layak dicerca.rakyat dlcerca boleh org lain x bleh..dh kenapa
Quote samasam90 2-4-2017 08:27 PM
terkejut juga, masih ada penyokong yg mempercayai kepimpinan bijan mampu bercakap dengan elok. selalunya set pprt, belum habis spm pelajar bermasalah kelas last gitu.
Quote hanakikan 2-4-2017 08:30 PM
konsep nya dia sini malaysian je yg layak nak hencap si najib tu. org lain tak dibenarkan. ko sapa????
Quote aderaderker 2-4-2017 08:30 PM
Teamnajib eh najip eh
Quote bluetiara 2-4-2017 08:35 PM
hanakikan replied at 2-4-2017 08:30 PM
konsep nya dia sini malaysian je yg layak nak hencap si najib tu. org lain tak dibenarkan. ko sapa?? ...

aku pun terpikir benda yg sama.. kat msia bukan main semua rakyat jelata mengutuk si najib ni.. tak agak2 pun mengutuk.. tiba bila mamat spore ni mengutuk, bukan main marah lagi netizen.. mesti dua2 najib ni pun confuse..
Quote RatuDunia94 2-4-2017 08:35 PM
bellxx replied at 2-4-2017 08:22 PM
ni apa yang i jumpa dekat utube

Ada link videonya x?
Quote jiwakacau06 2-4-2017 08:38 PM
haha...org Malaysia dk kritik trump...xda pn rakyat America warning..please respect president...mkn dedak byk sgguh yg hntam najibali...
Quote amyza82 2-4-2017 08:45 PM
Ala yang marah ni macai pm.

Dah perangai pm ko hauk. Xkn nk suruh org jadi bodoh banggang mcm ko.
Quote CiliPadiSedap 2-4-2017 08:50 PM
najib ali ada abg zin ali. akak  xkenal
Quote makneng 2-4-2017 08:56 PM
Jibby ali kutuk jibby razak? Lantak la kome...
Quote Themilo 2-4-2017 09:00 PM
Keh keh keh.. bersyukur la wahai najip ali.. abang kau si uncle zain tu selalu jaa dapat job jadi konsultan untuk jabatan / agensi kerajaan kat Malaysia ni.. tak pasal-pasal lak uncle zain yang kena tempias kang..
Quote estrelle 2-4-2017 09:01 PM
Mohtep ttibe jadi syumul.kat fb kemain hencap.dasar ummah pemakan dedak.
Quote fadz84 2-4-2017 09:02 PM
jiwakacau06 replied at 2-4-2017 08:38 PM
haha...org Malaysia dk kritik trump...xda pn rakyat America warning..please respect president...mkn  ...

dpt BRIM tu..  
Quote Mary_jane 2-4-2017 09:04 PM
Kalau ummah sendiri kutuk takpe. Ummah luar tak boleh. Kau pikir kau sapa?!

Quote sharlenetexas 2-4-2017 09:05 PM
geng2 bamkemaruk ni
Quote kibodwatriuh 2-4-2017 09:09 PM
apelah TT tepeklah apa yang die kutuk tuuuuu
Quote Sayaaa 2-4-2017 09:19 PM
err siapa dia!? hnya kta2 je kutuk gov kta
Quote CiliPadiSedap 2-4-2017 09:28 PM
maaf siapa ada pasport dan keluar negara tentu uols tahu bila uols ngaku malaysian citizen?  tp kaka bijak tukar kulit pasport dan dummies pasport.. my name is hyung ji hyo..

kalau org melayu tegur kaka buat xtahu je.. kalau kokusen tegur kaka buat tahu.. bukan pe segan nanti org tanya berkenaan 1mdb, skandal malaysia.. sedih dengar..

kaka syukur sangat muka kaka kpop..

Lihat semua komen(372)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 12:50 AM GMT+8 , Processed in 0.126995 second(s), 66 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top