CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

Ayuh Ladies, Oleskan Bibirmu Dengan Gincu Perisa Kari Ayam

4-4-2017 11:31 AM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 6909| Komen: 39|Original author: Oleh: Myra Rozi

Description: Tanya sahaja wanita di luar sana, cara paling senang untuk kelihatan menarik adalah dengan mengoleskan sahaja gincu di bibir.
Tanya sahaja wanita di luar sana, cara paling senang untuk kelihatan menarik adalah dengan mengoleskan sahaja gincu di bibir.


Biasanya wanita cenderung untuk memilih gincu yang mempunyai warna menarik dan bau yang wangi untuk keselesaan serta tampil yakin di depan orang ramai.

Namun cuba bayangkan ada gincu yang berperisa kari? Kenapa tidak bukan?

Foto: FB Neo Garden
Ya, memang wujud gincu berperisa kari dan produk ini tentulah berbeza dengan apa yang sudah ada di pasaran.

Sebuah syarikat katering di Singapura, Neo Garden mengeluarkan gincu beraroma eksklusif ini bagi memenuhi kehendak wanita moden masa kini.


Dipanggil sebagai Curry Bombshell, ianya berwarna oren dan berbau seperti kari ayam yang sangat menyelerakan.

Foto: FB Neo Garden
Lagi menarik, gincu ini mengandungi bahan seperti kelapa, cili, serai serta 100 peratus bahan semula jadi, untuk memastikan bau gincu dan rasa ‘pedas’ adalah sama dengan kari ayam sebenar.

Bagaimana, ada tak wanita di luar sana yang teringin untuk mencubanya? -CARI


12

Bagus
14

Marah
8

Terkejut
9

Sedih
27

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (80 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Artemesiaa 30-3-2017 03:34 PM
Motif nak ada perisa kari bagai kowser
Quote JeepersCreepers 30-3-2017 03:52 PM
Tak teringin
Quote vanillaninja 30-3-2017 04:05 PM
Dah kenapa bibir pun nak diletaknya bau kari
Quote kikuri 30-3-2017 04:08 PM
perisa kari .. pastu pakai pulak masa bulan posa...
Quote nisako 30-3-2017 04:12 PM
wth perisa kari??
Quote CrowneGlory 30-3-2017 04:25 PM
mohon buat perisa sambal tempoyak & belacan utk market malaysia
Quote matchstick 30-3-2017 04:26 PM
dh syarikat katering pun sibuk nk buat lipstick tu yg keluar perisa kari..ingt dr india td
Quote matchstick 30-3-2017 04:26 PM
nt nk request perisa asam pedas lah pulak
Quote NekNgah 30-3-2017 04:53 PM
Nenek nak order perasa ayam masak merah..... mesti merah MakNgah!
Quote krustykrab 30-3-2017 04:57 PM
warna dah cantik...tp perisa kari ewwww

kalau buah2an tu ok lah
Quote mdhelmi 30-3-2017 10:17 PM
perisa sambal petai dlm perancangan
Quote forumcari777 31-3-2017 08:14 AM
Gincu ni sesuai untuk gadis yang nak mengorat tauke kedai mamak
Quote myakayina 31-3-2017 03:11 PM
ntah apa2 lah dorg ni..perisa buah tu boleh terima lagi lah.. aku request perisa petai atau jering..
Quote terpaku 31-3-2017 04:13 PM
mohon lepas ni buat perisa ketiak mamak
Quote mongoose_kidz 31-3-2017 09:06 PM
x kiss da husbnd klau pkai lipstick ni
Quote Leo_Gurlz 31-3-2017 10:52 PM
Bolehlah sapa2 nak diet lapar jilat je bibir. cukup laaa
Quote Sayaaa 1-4-2017 08:33 AM
tk lalu nk gna
Quote Aizuzu 1-4-2017 10:40 PM
Gila btoi aihhhhhh
Quote zawara 2-4-2017 03:07 PM
mcm minyak kari terlekat kat bibir hahahaha

Lihat semua komen(39)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 06:37 AM GMT+8 , Processed in 0.061340 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top