CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

"Aku Tak Pegang "Anu" Tapir Itu, Cuma Gosok Perut Sahaja"

14-2-2017 11:25 AM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 28553| Komen: 73|Original author: Oleh : Hafiz BZ

Description: Gara-gara memuat naik beberapa keping gambar di Facebook,


Gara-gara memuat naik beberapa keping gambar di Facebook, seorang gadis tidak menyangka gambarnya itu menjadi tular dan dikecam netizen.

Gambar gadis yang menggunakan nama Hazreen Syafiela berbaring disisi seekor tapir jantan menimbulkan kemarahan ramai kerana dianggap lucah dan tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang muslimah.

Memetik Amazingnara.com, Hazreen turut merasa kesal kerana gambarnya itu telah disalah anggap hingga teruk dimaki hamun oleh netizen.

Marah betul korang dengan gambar aku. Ni antara yang sempat screenshot. Gambar tu viral pun aku terkedu. Tak terfikir pun sampai viral, haih.

Anyway, sedikit sebanyak, let me explain you this. Gambar tu bukanlah niat nak pegang anu tapir tu pun, cumanya tapir ni kena gosok-gosok laa perut dia area situ baru dia boleh feeling baring-baring.


Sesetengah kucing dan anjing pun macam tu. Weiii, ular pun bila gosok-gosok depa lena,so hang tak tau hang diam dok buat belen pa dia?

Korang tak tahu kan, so dah puas ke belum maki aku? 

Kalau fikiran asyik pikir ke situ, walhal tangan aku bahagian perut tapir tu je, so bukan salah aku laa untuk pemikiran korang yang macam tu.  tulis Hazreen di Facebook miliknya.


Berikut adalah antara komen-komen dari netizen.




Pada pandangan penulis, gambar gadis ini sebenarnya tak ada masalah pun kerana bukannya dia memegang "anu" tapir tersebut. Jadi, cubalah kita berfikiran terbuka dan jangan cepat menghukum orang. 

Kesian gadis ini, bergambar dengan haiwan pun tak pasal-pasal kena maki. - CARI


3

Bagus
4

Marah
2

Terkejut
3

Sedih
3

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (19 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • ayahmasihkuad

  • pistolairAbah


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote pistolairAbah 14-2-2017 11:36 AM

boleh tahan besar gak kote tapir
Quote fishcracker 14-2-2017 11:41 AM
gosok perut sendiri sudehhhh
Quote felinecat 14-2-2017 11:43 AM
netizen yg over.. org tu ntah2 xperasan pon..adoiii, kesian..xpepasal viral
Quote idakamaruddin 14-2-2017 11:43 AM
x terpikir pn nk pegang anu tapir tu wey agak2 la yg komen tu
Quote idakamaruddin 14-2-2017 11:43 AM
x terpikir pn nk pegang anu tapir tu wey agak2 la yg komen tu
Quote Victorioussss 14-2-2017 11:47 AM
Suke letu dapat yang besar hahaha
Quote CiliPadiSedap 14-2-2017 11:56 AM
kadang2 orang kt facebook ni golongan terencat akal.
Quote manehnya 14-2-2017 11:59 AM
yg p tidur mcm tu kt seblah tapir knp dik,

anak dara elokke pose gituh, kalu aku maknye, aku dh sekeh2 kepala dia
Quote kikuri 14-2-2017 12:09 PM
yang pompuan ambik gambo tu tak perlu la sampai berbaring.. yang netizen dok kecam pon sama... sikit sikit suruh bukak tudung...
Quote harrypoter 14-2-2017 12:13 PM
tapi gambar atas tu nampak mcm teringin nak pegang...
Quote harrypoter 14-2-2017 12:14 PM



gambar ni nmpak muka awek ni mcm tgh menahan stim..
Quote Artemesiaa 14-2-2017 12:21 PM
Terlalu teruja sangat nak bergambar tampa fikir dulu duduk belah mana yang baiknya kan dan mengudang cercaan
Quote dridri 14-2-2017 12:24 PM
Hahahah!! Malaysia ni aku rasa tak lama lagi jadi macam China! Ada je cerita2 berita2 yang pelik2.
Quote kentel 14-2-2017 12:26 PM
Victorioussss replied at 14-2-2017 11:47 AM
Suke letu dapat yang besar hahaha

tiru gambar iols ke noks
Quote cicicumel 14-2-2017 12:27 PM
Jgn nak tipu la..i percaya demi LIKE  mmg dia berniat nk pegang area2 tu pon.
Quote Victorioussss 14-2-2017 12:33 PM
kentel replied at 14-2-2017 12:26 PM
tiru gambar iols ke noks

Eh, kembar!    kite sehati sejiwa dgn saltbae  
Quote Kak_Beyonce 14-2-2017 12:34 PM
xkan la sblm selfie ngn tapir nk kene pakaikan tapir slua pulekkkkk
Quote turboturtle 14-2-2017 12:36 PM
1 gambar  seribu makna, berbagai anggapan, kalu cerdik x upload kat socmed. Jangan kata ummah Melayu ummah kokesen pun akan pikir bukan2.
Quote sueburn 14-2-2017 12:38 PM
Amende la, asal sket suh bukak tudung.. takde modal lain ko dek..

Lihat semua komen(73)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

23-6-2024 07:19 AM GMT+8 , Processed in 0.049416 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top