CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 18536|Reply: 73

"Aku Tak Pegang "Anu" Tapir Itu, Cuma Gosok Perut Sahaja"

[Copy link]
Post time 14-2-2017 11:25 AM | Show all posts |Read mode




Gara-gara memuat naik beberapa keping gambar di Facebook, seorang gadis tidak menyangka gambarnya itu menjadi tular dan dikecam netizen.


Gambar gadis yang menggunakan nama Hazreen Syafiela berbaring disisi seekor tapir jantan menimbulkan kemarahan ramai kerana dianggap lucah dan tidak sesuai dengan imejnya sebagai seorang muslimah.


Memetik Amazingnara.com, Hazreen turut merasa kesal kerana gambarnya itu telah disalah anggap hingga teruk dimaki hamun oleh netizen.


Marah betul korang dengan gambar aku. Ni antara yang sempat screenshot. Gambar tu viral pun aku terkedu. Tak terfikir pun sampai viral, haih.

Anyway, sedikit sebanyak, let me explain you this. Gambar tu bukanlah niat nak pegang anu tapir tu pun, cumanya tapir ni kena gosok-gosok laa perut dia area situ baru dia boleh feeling baring-baring.

Sesetengah kucing dan anjing pun macam tu. Weiii, ular pun bila gosok-gosok depa lena,so hang tak tau hang diam dok buat belen pa dia?

Korang tak tahu kan, so dah puas ke belum maki aku?

Kalau fikiran asyik pikir ke situ, walhal tangan aku bahagian perut tapir tu je, so bukan salah aku laa untuk pemikiran korang yang macam tu. tulis Hazreen di Facebook miliknya.







Berikut adalah antara komen-komen dari netizen.










Pada pandangan penulis, gambar gadis ini sebenarnya tak ada masalah pun kerana bukannya dia memegang "anu" tapir tersebut. Jadi, cubalah kita berfikiran terbuka dan jangan cepat menghukum orang.


Kesian gadis ini, bergambar dengan haiwan pun tak pasal-pasal kena maki. - CARI
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-2-2017 11:36 AM | Show all posts

boleh tahan besar gak kote tapir
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 11:41 AM From the mobile phone | Show all posts
gosok perut sendiri sudehhhh
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 11:43 AM | Show all posts
netizen yg over.. org tu ntah2 xperasan pon..adoiii, kesian..xpepasal viral
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
x terpikir pn nk pegang anu tapir tu wey agak2 la yg komen tu
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 11:43 AM From the mobile phone | Show all posts
x terpikir pn nk pegang anu tapir tu wey agak2 la yg komen tu
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 14-2-2017 11:47 AM From the mobile phone | Show all posts
Suke letu dapat yang besar hahaha
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 11:56 AM | Show all posts
kadang2 orang kt facebook ni golongan terencat akal.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-2-2017 11:59 AM | Show all posts
yg p tidur mcm tu kt seblah tapir knp dik,

anak dara elokke pose gituh, kalu aku maknye, aku dh sekeh2 kepala dia
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:09 PM | Show all posts
yang pompuan ambik gambo tu tak perlu la sampai berbaring.. yang netizen dok kecam pon sama... sikit sikit suruh bukak tudung...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:13 PM | Show all posts
tapi gambar atas tu nampak mcm teringin nak pegang...
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:14 PM | Show all posts



gambar ni nmpak muka awek ni mcm tgh menahan stim..
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:21 PM | Show all posts
Terlalu teruja sangat nak bergambar tampa fikir dulu duduk belah mana yang baiknya kan dan mengudang cercaan
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:24 PM From the mobile phone | Show all posts
Hahahah!! Malaysia ni aku rasa tak lama lagi jadi macam China! Ada je cerita2 berita2 yang pelik2.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:26 PM | Show all posts
Victorioussss replied at 14-2-2017 11:47 AM
Suke letu dapat yang besar hahaha

tiru gambar iols ke noks
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Jgn nak tipu la..i percaya demi LIKE  mmg dia berniat nk pegang area2 tu pon.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 14-2-2017 12:33 PM From the mobile phone | Show all posts
kentel replied at 14-2-2017 12:26 PM
tiru gambar iols ke noks

Eh, kembar!    kite sehati sejiwa dgn saltbae  
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:34 PM From the mobile phone | Show all posts
xkan la sblm selfie ngn tapir nk kene pakaikan tapir slua pulekkkkk
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:36 PM | Show all posts
1 gambar  seribu makna, berbagai anggapan, kalu cerdik x upload kat socmed. Jangan kata ummah Melayu ummah kokesen pun akan pikir bukan2.
Reply

Use magic Report

Post time 14-2-2017 12:38 PM From the mobile phone | Show all posts
Amende la, asal sket suh bukak tudung.. takde modal lain ko dek..
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT



 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 08:36 AM GMT+8 , Processed in 0.074923 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list