CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Tanggung Derita 7 Jam, Cincin Tersangkut Di Kemaluan

31-12-2016 12:02 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 19907| Komen: 121

Description: Seorang lelaki terpaksa menanggung kesakitan selama lebih tujuh jam apabila cincin tersangkut di kemaluannya.
Foto: Ihsan Bomba dan Penyelamat Malaysia

Seorang lelaki terpaksa menanggung kesakitan selama lebih tujuh jam apabila cincin tersangkut di kemaluannya.

Memetik laporan Sinar Harian, lelaki itu dibawa ke Pusat Perubatan Universiti Malaya (PPUM) untuk mendapatkan bantuan perubatan.

Ketua Pusat Gerakan Operasi Bomba Kuala Lumpur, Samsol Maarif Saibani berkata, pihaknya menerima panggilan PPUM, pada 8. 56 malam dan sepasukan anggota dari Balai Bomba Pantai tiba di PPUM empat minit kemudian.

Sebaik tiba di sana, pihaknya terpaksa menggunakan alat pemotong cincin dalam usaha untuk mengeluarkan cincin yang tersangkut itu.

"Bagaimanapun, kami mengalami kesukaran berikutan mata alat pemotong cincin semakin tumpul kerana gelang besi itu tebal. Kami terpaksa meminta bantuan Balai Bomba dan Penyelamat Sungai Buloh untuk peralatan memotong cincin pada 1. 50 pagi," katanya.


Operasi berkenaan tamat pada 4.18 pagi namun lelaki berkenaan tidak dibenar pulang untuk terus diberikan rawatan lanjut di PPUM. -CARI
14

Bagus
8

Marah
7

Terkejut
13

Sedih
15

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (66 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote famri7 31-12-2016 12:06 PM
Kira tebal juga la konek heshe cincing iti pon luas
Quote fefeeling 31-12-2016 12:15 PM
Selamat berubat dan berehat lol
Quote baghal_bortuqal 31-12-2016 12:21 PM
famri7 replied at 31-12-2016 12:06 PM
Kira tebal juga la konek heshe cincing iti pon luas

  

Hahaha
Quote LaksamanaBentan 31-12-2016 12:34 PM
Besar dan padat...
Quote CiliPadiSedap 31-12-2016 12:34 PM
patut konek cmni kena potong bukan konek nak sunat.
Quote evlinne 31-12-2016 12:40 PM
Ingatkan kat oversea.. kaum apalah buat dajal ni
Quote prettyuglybabe 31-12-2016 12:43 PM
lebar mcm tu pun masih sangkut..
betul punya besar tu
Quote Andyscenes 31-12-2016 12:44 PM
bodo... naya kt konek
Quote cha-cha 31-12-2016 01:13 PM
Bombaaaaa jugak. Semua benda dorang kena buat, potong besi kote pun dorang buat. HERO!
Quote ultra78 31-12-2016 01:16 PM
famri7 replied at 31-12-2016 12:06 PM
Kira tebal juga la konek heshe cincing iti pon luas

Itu cincin konek ke cincin telur?


Quote dodolgemok 31-12-2016 01:21 PM
Bodoh letak cincin kat konek buat apa?? Kan dah malu ramai2 tenung konek lembam kau time potong cincin tersebut
Quote stania83 31-12-2016 01:21 PM
Apa fungsi cock ring? Tanak google nanti kuat gambar x rated
Quote sebu 31-12-2016 01:27 PM
stania83 replied at 31-12-2016 01:21 PM
Apa fungsi cock ring? Tanak google nanti kuat gambar x rated

Fungsinya bg dia tersangkut dan masuk berita.
Orang bodoh je suka buat benda pelik2 :zz . Aku harap bukan bangsa Melayu  :zz
Quote sueburn 31-12-2016 01:36 PM
Cmne ek bleh tersangkut? Time keras ye la bleh sangkut, pastu bkn time kecut bleh cabut balik ke?  Cmnenye tu bleh tersangkut berjam-jam. Tgk kan ring tu agak besar la jugak diameter dia..
Quote cassriena 31-12-2016 01:38 PM
Mesti abam bomba shift mlm tu menyesal datang keje
Quote matchstick 31-12-2016 01:39 PM
dlm berita tv3 ada gambo laki tu naked duk tgh terkangkang masa bomba tgh nk keluarkan cincin tu. kulit putih. yg pasti bukan kel*ng. muka je tutup dgn kain. anu di blurkan
Quote shernazz 31-12-2016 01:40 PM
ni orang congo ke apa ni

salah masuk jari ni
Quote AbukRokok 31-12-2016 02:21 PM
dulu cikgu besar marah main hulur kepala di jeriji tangga
katanya dia xpotong besi..dia potong kepala

eloklah lah potong kepala konek dia dari potong besi tu
Quote LavaUollss 31-12-2016 02:40 PM
sueburn replied at 31-12-2016 01:36 PM
Cmne ek bleh tersangkut? Time keras ye la bleh sangkut, pastu bkn time kecut bleh cabut balik ke?  C ...

meh sini nak ajar biologi sikit. konek tegang sebab darah mengalir masuk. Bila letak cincin, darah susah nak keluar balik. So, konek akan sentiasa menegang. silap2 boleh jadi bengkak sebab pengaliran darah terhalang. Aku guna bahasa pprt je. harap2 ko paham

Lihat semua komen(121)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

29-2-2024 02:49 AM GMT+8 , Processed in 0.089872 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top