CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Kemaluan Tersangkut Di Botol, Lelaki Tahan Sakit Lebih 14 Jam

23-10-2017 04:35 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6973| Komen: 42

Description: Malang tak berbau, seorang lelaki yang merupakan orang kurang upaya (OKU) berdepan detik cemas apabila bahagian hujung kemaluannya tersangkut pada bahagian lubang botol air yang digunakannya untuk mem ...

sumber : Sinar Harian


Malang tak berbau, seorang lelaki yang merupakan orang kurang upaya (OKU) berdepan detik cemas apabila bahagian hujung kemaluannya tersangkut pada bahagian lubang botol air yang digunakannya untuk membuang air kecil.

Memetik laporan Sinar Harian, Ketua Balai Bomba dan Penyelamat Taiping, Hasna Rashid berkata, ketika kejadian,mangsa yang berusia 29 tahun sedang dibantu oleh isterinya untuk kencing dengan menggunakan botol tersebut.

Menurutnya, botol mineral 500 mililiter itu mula tersangkut sekitar jam 10 malam tadi.

 "Bagaimanapun, mangsa hanya ke Hospital Taiping untuk mendapatkan rawatan sekitar jam 10.30 pagi tadi." 

Dalam perkembangan berkaitan, Hasna berkata, akibat kejadian itu, mangsa dipercayai terpaksa menahan sakit lebih 14 jam sebelum botol berkenaan berjaya dikeluarkan.


Sebaik saja tiba di lokasi kejadian, anggota bomba bertindak memotong bahagian botol berkenaan menggunakan peralatan khas hingga berjaya. 

"Lebih kurang 30 minit untuk mengeluarkan botol terbabit dan operasi ini selesai kira-kira jam 12 tengahari," kata jurucakap bomba.- CARI
20

Bagus
16

Marah
7

Terkejut
7

Sedih
17

Lawak
9

Bosan

Friends Rank (76 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Kittie 23-10-2017 03:09 PM
Bygkan dunia tanpa abam bomba.
Quote Vokuro 23-10-2017 03:13 PM
bimbo nya kau kak
Quote prettyuglybabe 23-10-2017 03:15 PM
beli la bekas kencing yang proper..
sanggup bagi laki dia kencing mcm tu..
kesian la bomba..
Quote harrypoter 23-10-2017 03:19 PM
kepala dia mengembang kot noo, masuk bole keluar tak bole
Quote dinopower2 23-10-2017 03:19 PM
ade nur la ditoteynya.... bercahaya je..... untung la kakak ittew..... takyah lampu suluh jln malam2....
Quote balakkampung 23-10-2017 03:30 PM
cemana la akak tu leh terpikir nak serkup dgn botol..apa kat rumah dah takder gayung ker kak...paling2 tidak pon besen2 yg dah tak pakai...atau paling malas pon ko potong la dulu bahagian atas botol tu...
Quote fushimi 23-10-2017 03:35 PM
isteri pun tak tengok saiz laki ko punya dengan botol tu

agak agak boleh sumbat kau sumbat je.14jam tahan sakit tu,sadis tu dapat bini cam gini
Quote kentel 23-10-2017 03:41 PM
bimbo sgt kenapa...lain kali beli ni cik kak...

Quote AnBulisia 23-10-2017 03:42 PM
2 reaksi berbeza dari abam bomba
sorang tu macam teruja sangat nak tgk
yang hujung tu, malas nak ambik port...
Quote ell768 23-10-2017 03:43 PM
laa dia sumbat seme lam botol ke mcmana?
Quote putehkundor 23-10-2017 03:46 PM
Kaum Hawa macam akak aje yg Tak boleh kencing dlm botol....
Quote Simunggu 23-10-2017 03:49 PM
kenapa dalam botol @dizzzek ?
Quote SuRiaGreeNz 23-10-2017 03:54 PM
AnBulisia replied at 23-10-2017 03:42 PM
2 reaksi berbeza dari abam bomba
sorang tu macam teruja sangat nak tgk
yang hujung tu, malas nak a ...

hahahaaaa.. xpasal aku tgk balik gmbo tu..
Quote monsterwife 23-10-2017 03:57 PM
Sebab tu akak respect abam bomba.skop kerja dia luar. Tapi overall mana2 yg berpakaian seragam polis ke tentera ke memang akak respect
Quote ffawwaz 23-10-2017 04:00 PM
kot botol kordial sarsaparilla f&n tu beso la jugak lubangnya kak oi..
ni botol mineral 500ml..kemain cenonet lubangnya..

Quote insulin 23-10-2017 04:08 PM
Terima kasih abang bomba....
Quote Rainrein 23-10-2017 04:11 PM
Kesian betul abam abam bomba mesia. Asikla sok hadap totey totey tersekat.
Quote insulin 23-10-2017 04:13 PM
Rainrein replied at 23-10-2017 04:11 PM
Kesian betul abam abam bomba mesia. Asikla sok hadap totey totey tersekat.

Kaum lelaki Malaysia harus diberi pengetahuan tentang perkara2 yang membahayakan totey kut. Anda setuju?
Quote fushimi 23-10-2017 04:15 PM
patutnya abang bomba kasi sembur air kat bini orang tu kasi waras sikit bila tengok saiz lobang botol ngan saiz laki punya lolipop

Lihat semua komen(42)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

19-4-2024 04:36 AM GMT+8 , Processed in 0.125394 second(s), 64 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top