CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Suami Sepak Kemaluan Isterinya Hingga Mati

15-7-2016 05:43 PM| Diterbitkan: CARI-HBZ| Dilihat: 18435| Komen: 87

Description: Kebelakangan ini, kes jenayah kejam ke atas wanita semakin menjadi-jadi di Indonesia..

Oleh : Dean BZ


Kebelakangan ini, kes jenayah kejam ke atas wanita semakin menjadi-jadi di Indonesia.

Terbaru, ketika umat Islam bergembira merayakan Hari Raya Aidilfitri baru-baru ini, nasib malang menimpa seorang wanita berusia 21 tahun, Elin yang maut akibat didera kejam oleh suaminya sendiri.

Pada awalnya mangsa hanya mengalami lebam di bahagian muka akibat dipukul dengan tangan kosong oleh suspek dan geram dengan tindakan itu, Elin dikatakan membuat aduan di sebuah balai polis tempatan.

Media Indonesia melaporkan, Elin dalam aduan itu menyatakan kejadian tersebut menimpa dirinya ketika dia bersama-sama anaknya yang berkunjung ke rumah orang tuanya untuk menyambut Hari Raya Puasa.

Semasa membuat laporan, rupa-rupanya suami Elin turut mengekorinya dan menunggu hingga balik ke rumah, namun setibanya di lokasi kejadian terjadi sedikit pergaduhan mulut antara pasangan tersebut.

Akibat tidak dapat menahan emosi, lelaki berusia 23 tahun tersebut menghayunkan tangan mengenai wajah mangsa yang tidak sempat mengelak ketika wanita itu memegang anaknya yang masih lagi berumur 2 tahun.

Lelaki Sepak Kejam Kemaluan Isteri Hingga Mati


Elin dilaporkan tersungkur ke tanah, namun sebaik melihat isterinya rebah, suspek tanpa belas kasihan menyepak bahagian kemaluan wanita itu hingga membuatkan mangsa menjerit kesakitan sebelum tidak sedarkan diri.

Setelah puas, lelaki berkenaan kemudian meninggalkan isteri dan anakya sebelum menyerahkan diri ke sebuah balai polis dengan mengaku bahawa dia sengaja menyepak kemaluan isterinya sebanyak enam kali.

Selain itu, suspek memukul wanita tersebut di bahagian pipi dan muka serta kepala. Elin yang dikejarkan ke sebuah hospital didapati mengalami pendarahan rahim yang teramat teruk hingga nyawanya gagal diselamatkan.

Sementara itu, jurucakap polis Prabumulih di Wilayah Sumatera Selatan, Andi Supriadi mengesahkan kes tersebut dan menjelaskan, suspek sudah membuat pengakuan dan menjalani proses hukuman.  

Beberapa bulan sebelum kejadian ini, kejadian rogol dan pembunuhan kejam di Indonesia turut mendapat liputan media antarabangsa. Seorang gadis dirogol sebelum kemaluan mangsa dirodok dengan batang cangkul sehingga maut. 

Kes seperti itu menerima kecaman hebat dari banyak pihak kerana dianggap sangat tidak berperikemanusian. - CARI



Sumber – Agensi/Mynewshub.cc/HAA

15

Bagus
30

Marah
17

Terkejut
18

Sedih
22

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (113 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Syd 15-7-2016 05:12 PM
kuyup ngan darah.

Quote CrowneGlory 15-7-2016 05:13 PM
yindon dan kekejaman terhadap kemaluan berpisah tiada
Quote Syd 15-7-2016 05:14 PM
taniyah bam ghost.

setelah menawan dunia dengan menawarkan berita-berita dari India dan juga warga India dan sewaktu dengannya, maka bam ghost mendunia dengan menyajikan berita-berita dari Indonesia pula.

taniyahhh!!
Quote rospinki 15-7-2016 05:18 PM
Gambaran diatas tu dari sumber lain kok..yg psti bukan gmbr arwah isterinya. Kasihan skli..
Quote amira_safia 15-7-2016 05:20 PM
gambar yang tak censored tak ada ke?  Ya Allah muda lagi pompuan ni, dah tau laki tu panas baran lagi nak lawan ...  memang nahas, kekuatan lelaki mana nak setanding dengan pompuan ...
Quote enchikfitz 15-7-2016 05:21 PM
Tahniah indon once again
Quote Artemesiaa 15-7-2016 05:22 PM
Orang mental je suka memperlakukan isterinya sebegitu
Quote barfi 15-7-2016 05:22 PM
Bangsat nya bunuh isteri
Quote Samm_BM 15-7-2016 05:24 PM
Cantik minah indon nie.

Jantan jongos indon hati binatang
Quote OmJualGas 15-7-2016 05:26 PM
Ayam mati kau ni hailon bin mepu...pembuli pompuan...
Quote GhostWalking 15-7-2016 05:29 PM
Syd replied at 15-7-2016 09:14 AM
taniyah bam ghost.

setelah menawan dunia dengan menawarkan berita-berita dari India dan juga warg ...

India dah xbanyak berita huhuhuhh
Quote SuRiaGreeNz 15-7-2016 05:30 PM
sadisnyaaa..
Quote sapp73 15-7-2016 05:34 PM
sampai berlaku pendarahan rahim dan menyebabkan kematian...memang tendang kau kau ni. Gila betul,...masa kau nak "benda" tu yang kau cari.....bila kau marah "benda" tu yang kau tendang...jantan tak gunalah laki ni,....depan anak dia pulak tu, trauma budak tu dibuatnya
Quote cHimo 15-7-2016 05:38 PM
Set2 hanjeng kurap jaa yang tergamak bantai perempuan. Harap polis2 yindon bakar kote hanjeng tuh pulak.
Quote EJALTI 15-7-2016 05:57 PM
Syd replied at 15-7-2016 09:14 AM
taniyah bam ghost.

setelah menawan dunia dengan menawarkan berita-berita dari India dan juga warg ...

Bongok jerk nko nih Syd dengan lawak hawau....
Kiranya berita dari indognesial sgt "mendunieeeeeeeeee" nilai beritanya....



Quote EJALTI 15-7-2016 05:58 PM
Memang jilaker la jantan indon jongos sampah lahanat nih....
Dah la "crett" nya cuma seminit.....
Quote EJALTI 15-7-2016 06:00 PM
Dulu kisah indon jongos yang anunya ditusuk cangkul sampai mati....
Skang, anunya diterajang sampai mati...

Memang sial la jantan indon jongos lahanat "crett" seminit nih...
Quote EJALTI 15-7-2016 06:44 PM
Adakah bininya ketika gaduh2 tuh ada tercakap mengungkit pasal lemah tenaga batin??
Quote famri7 15-7-2016 06:46 PM
Ujung2 ummah yang berpegang dgn ugama yang aman dan supreme kan sis

Lihat semua komen(87)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-7-2024 03:03 PM GMT+8 , Processed in 0.361515 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top