CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Fokus Lihat artikel

Lelaki Sundal Raba Kemaluan Dalam LRT, Lihat Reaksi Wanita Ini

11-11-2016 11:56 AM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 16911| Komen: 40|Original author: Oleh: Adib ZA

Description: Gangguan seksual terutama di kawasan awam, manusia jenis apakah yang sanggup melakukan perlakuan terkutuk sedemikian?

Gangguan seksual terutama di kawasan awam, manusia jenis apakah yang sanggup melakukan perlakuan terkutuk sedemikian?

Itu yang terjadi pada seorang wanita yang mendedahkan menerusi laman sosial, bagaimana dia diserang secara seksual oleh seorang lelaki dalam perjalanan menggunakan LRT. 

Menjijikkan, lelaki yang tidak diketahui status warganegara itu dikatakan menggosok kemaluannya kepada mangsa dalam kesesakan pengguna ketika dalam LRT tersebut. 



"Kepada kaum wanita, tolong jauhkan diri anda daripada lelaki ini. Hari ini dia memakai baju kelabu dan bercermin mata. Cuba ingat wajah ini!," ujar wanita bernama Syima itu. 

Namun, wanita ini telah melakukan tindakan yang tepat apabila tanpa ragu-ragu 'membuat pengumuman' di situ dengan menjerit terhadap lelaki gatal tersebut. 

"Saya malah melaung kepada wanita di situ supaya berhati-hari dan jauhkan diri daripada lelaki berkenaan."

Bagaimanapun, situasi yang biasa terjadi di Malaysia orang ramai hanya mendengar dan memandang tanpa memberikan sebarang bantuan. 

Mungkin menganggap wanita berkenaan gila atau meroyan tak tentu pasal?

"Setengah orang mungkin menganggap saya meroyan bila melihatkan kejadian tersebut, tapi dengar sini saya tidak malu dan sebaliknya setan itulah yang patut rasa malu!"


Memang kejadian ini patut dijadikan teladan buat kaum wanita di luar sana agar lebih berani mempertahankan hak dan maruah anda.

Biarkan orang lain menganggap anda meroyan, gila atau sebagainya. Jika tidak, penjenayah seksual ini semakin menjadi-jadilah kan!

Berikut pula merupakan komen yang diberikan dari kalangan netizen lain. Mereka turut mempersoalkan mengapa tiada satu pun bantuan diberikan oleh pengguna lain di situ?


Semoga mereka yang gila seks ini segera ditangkap dan juga diberikan hukuman setimpal! Jangan ingat semua wanita di luar sana terlalu murah maruah mereka!- CARI 
3

Bagus
26

Marah
7

Terkejut
2

Sedih
7

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (56 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote zulka 11-11-2016 12:00 PM
gosok jgn tak gosok
Quote batman_2007 11-11-2016 12:22 PM
Cuba kalau muka pondan pecah dinding macam @terpaku.. ada je jantan nk gosok
Quote Artemesiaa 11-11-2016 12:23 PM
Laki dan pak sapa le ni gambar dah viral mau sekampung tahu
Quote kuzaime 11-11-2016 12:31 PM
Prnah kena dulu..dlm bas..aku duduk belah tepi, dia berdiri n dok gesek2 Kat bahu..kalau sekali 2 mngkin x sengaja sbb isi bas kalah sardin dlm tin dh masa tu..ni mcm sengaja pulak.. Aku sikukan kuat2 kt anu dia..tau menggelupur..picit loceng terus turun..
Quote Mulan 11-11-2016 12:44 PM
kuzaime replied at 11-11-2016 12:31 PM
Prnah kena dulu..dlm bas..aku duduk belah tepi, dia berdiri n dok gesek2 Kat bahu..kalau sekali 2 mn ...

Ahahahaa.. i like!!! Bravo!!

Quote Mulan 11-11-2016 12:47 PM
Eh klo kita pepper-spray kan muka malaun yg buat koje camni.. jadik jenayah ker? Maklum la undang2 melindungi penjenayah seksual skrg..
Quote Andyscenes 11-11-2016 01:52 PM
aku lelaki, kena raba ngn lelaki dalam LRT. aku tolak lelaki tu then aku keluar
Quote Inezkhalidi 11-11-2016 02:43 PM
Andyscenes replied at 11-11-2016 01:52 PM
aku lelaki, kena raba ngn lelaki dalam LRT. aku tolak lelaki tu then aku keluar

Ko pun kena? Haish... Melampau betul diorang ni.
Quote -electrifying- 11-11-2016 02:44 PM
kt ktm pon salu gak mcm tu
Quote jerukkedondong 11-11-2016 02:58 PM
kuzaime replied at 11-11-2016 12:31 PM
Prnah kena dulu..dlm bas..aku duduk belah tepi, dia berdiri n dok gesek2 Kat bahu..kalau sekali 2 mn ...

Lepas tragedi tu u trauma tak nak naik bas   
Quote Ms_bumbo 11-11-2016 03:08 PM
Mulan replied at 11-11-2016 12:47 PM
Eh klo kita pepper-spray kan muka malaun yg buat koje camni.. jadik jenayah ker? Maklum la undang2 m ...

aa, kalau sembur peper spray tu jd kesalahan tak sbb perthankan diri dan nk ajar org yg bersalah.
Quote rosannazmia 11-11-2016 03:31 PM
Dah penah kena mcm ni.trauma nak naik bas balik ke kg
Quote mu@h@h@ 11-11-2016 03:40 PM
Lelaki mcm ni... Mcmna  la bila kat umah dgn anak bini.bahaya sungguh
Quote Andyscenes 11-11-2016 03:48 PM
Inezkhalidi replied at 11-11-2016 02:43 PM
Ko pun kena? Haish... Melampau betul diorang ni.

mentang2 aku pkai suar slack. problemnya aku lelaki, dia rapat ngn aku. lengan dia laga2 asset depan aku. apahal. punya la byk ruang.
Quote kornea 11-11-2016 04:12 PM
Itu sotong dari negara hamba abdi mana agaknya
Quote Inezkhalidi 11-11-2016 04:20 PM
Andyscenes replied at 11-11-2016 03:48 PM
mentang2 aku pkai suar slack. problemnya aku lelaki, dia rapat ngn aku. lengan dia laga2 asset de ...

Aku tau ko lelaki... Biasa perempuan jadi target, ni kalau lelaki pun kena juga. Haish... Sabar ajelah. Time student dedulu aku selalu cover dengan beg jer, agak terselamat juga lagi dari pervert puaka tu.
Quote Andyscenes 11-11-2016 05:17 PM
Inezkhalidi replied at 11-11-2016 04:20 PM
Aku tau ko lelaki... Biasa perempuan jadi target, ni kalau lelaki pun kena juga. Haish... Sabar aj ...

aku lak x suka bwk apa2 brg. g keje n balik keje tgn kosong  huhu. sedih weyh
Quote irwansuhadi 11-11-2016 05:29 PM
dalam lrt memang ramai pun lelaki2 gersang ala2 hentai jepun...opsss....
Quote M.Rose 11-11-2016 05:36 PM
Memang bastard! Gila sex. Meninggal lagi bagus.

Lihat semua komen(40)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-2-2023 04:51 PM GMT+8 , Processed in 0.088833 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top