CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Gaya Hidup Lihat artikel

'Tok Mudim' Wanita Ini Membuatkan Lelaki Mahu Berkhatan Lagi!

11-11-2016 01:03 PM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 16024| Komen: 35|Original author: Oleh: Maly Rosli

Description: Berkhatan atau lazim disebut sunat bukan sahaja wajib bagi umat Islam. Malah, kesedaran mengenai berkhatan sudah berkembang dalam kalangan bukan Islam yang sukarela berkhatan kerana faedah kesihatan y ...
Berkhatan atau lazim disebut sunat bukan sahaja wajib bagi umat Islam. Malah, kesedaran mengenai berkhatan sudah berkembang dalam kalangan bukan Islam yang sukarela berkhatan kerana faedah kesihatan yang banyak.  Berkhatan adalah memotong kulit di hujung kemaluan lelaki yang biasanya dipanggil kulup (foreskin).


Di Filipina pula, kecoh di laman sosial mengenai kejelitaan doktor wanita yang juga pakar khatan. Nama Krestle Lailene Deomampo mula popular selepas gambarnya sedang menyunat pelajar lelaki di sebuah sekolah di negara itu tersebar di laman sosial Facebook.


Sumber foto: Agensi

Foto itu disebarkan rakannya sendiri, Niquie Delgado, malah mendapat respon mengejutkan dari netizen. Turut tertera kapsyen gambar yang menjelaskan lebih 28 budak lelaki yang disunatkan Krestle.




Sumber foto: IG Krestle

Ternyata gambar aksi wanita yang tinggal di Davao, Manila itu menarik perhatian netizen yang rata-rata menggelarkannya doktor khatan tercantik di dunia. Lebih mengagumkan, Krestle menggunakan pendekatan konvensional iaitu sirkumsisi bagi mempraktikkan ilmu perubatannya itu.

Wah, pasti bergetar jiwa kaum Adam jika dapat disunatkan doktor cantik ini! - CARI

33

Bagus
27

Marah
25

Terkejut
17

Sedih
22

Lawak
23

Bosan

Friends Rank (147 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote epysha 11-11-2016 01:07 PM
wanita tulen ka??
Quote imransulaiman 11-11-2016 02:05 PM
Kang menegang time sunat tu macam mana?
Quote Peaches113 11-11-2016 02:12 PM
Budak kecik ke budak besar yg nk sunat ni?
Quote Mary_jane 11-11-2016 02:23 PM
Muka dia iras2 bini tomok.
Quote -electrifying- 11-11-2016 02:41 PM
tkut inzal plak kan
Quote prettyuglybabe 11-11-2016 02:41 PM
dengan rambut berjurai-jurai..
macam tak hygiene je
Quote jerukkedondong 11-11-2016 03:02 PM
Comel ler....kalu ank bujang I tahu ni...harus dia tak takut nk sunat....silap2 bapak dia pun nak sunat lagi...haipppp
Quote jazaa100 11-11-2016 04:07 PM
jerukkedondong replied at 11-11-2016 03:02 PM
Comel ler....kalu ank bujang I tahu ni...harus dia tak takut nk sunat....silap2 bapak dia pun nak su ...

Kau ni.....   


Quote nononcrux 11-11-2016 04:21 PM
lawo beno .. harus sunat 2x mcm ni
Quote boyagombak 11-11-2016 05:32 PM
Errr boya nak sunatkan Dr Krestle plk boleh tak. Dr dah sunat ke belum. Boya jamin x da rasa sakit sedikitpun malahan hrmmmm hrmmm hrmmmm la la la la la
Quote Andyscenes 11-11-2016 05:33 PM
dia x sempat nk sentuh da terpacak da haha
Quote Jajabeans 11-11-2016 05:41 PM
jerukkedondong replied at 11-11-2016 03:02 PM
Comel ler....kalu ank bujang I tahu ni...harus dia tak takut nk sunat....silap2 bapak dia pun nak su ...

kahkahkah
Quote Lagubestbest 11-11-2016 06:33 PM
Ini masalah, ereksi bohh..
Quote mystica 11-11-2016 08:05 PM
cantiknya. ingatkan melayu tadi rupanya filipin.
Quote hanisbunny 11-11-2016 08:11 PM
jerukkedondong replied at 11-11-2016 03:02 PM
Comel ler....kalu ank bujang I tahu ni...harus dia tak takut nk sunat....silap2 bapak dia pun nak su ...

keh33..
Quote hanisbunny 11-11-2016 08:12 PM
mst mcm jenis penis sheols dh pegang n jumpa..silap2 boleh tulis buku pasal ni..
Quote xtravaganza 11-11-2016 09:44 PM
Uhhh...klu mcm ni org yg xnk bersunat pon blh tba2 jd nk brsunat..
Quote fishcracker 11-11-2016 09:55 PM
untunglaa disunatkan dokter lawaa...x payah bius pun,x sakit bila tengok muke dokter
Quote FARRAZOOL 11-11-2016 10:28 PM
Santekkk....

Lihat semua komen(35)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 02:03 AM GMT+8 , Processed in 0.100271 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top