CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Viral Harga Minyak Masak Adalah Tidak Benar- KPDNKK

2-11-2016 04:14 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 6052| Komen: 30

Description: Senarai harga minyak masak dalam botol seperti yang viral di media sosial adalah tidak benar kerana harga jualan minyak masak tersebut adalah bergantung kepada harga pasaran.

Senarai harga minyak masak dalam botol seperti yang viral di media sosial adalah tidak benar kerana harga jualan minyak masak tersebut adalah bergantung kepada harga pasaran.


Demikian reaksi Ketua Komunikasi Korporat KPDNKK, Akhtar Sahari berhubung senarai harga minyak masak yang menjadi viral di media sosial.

Sehubungan itu, Akhtar berkata, pengguna perlu bijak memilih jenama minyak yang terdapat dalam pasaran.

Sementara itu katanya, penguat kuasa KPDNKK akan membuat pemantauan supaya tidak berlaku tindakan peruncit menyorokkan minyak masak.

KPDNKK dalam kenyataan di laman Facebooknya semalam turut menjelaskan, harga jualan minyak masak bukan bersubsidi tidak ditetapkan oleh KPDNKK.

Walau bagaimanapun, pihak industri masih tertakhluk pada Akta Kawalan Harga dan Anti Pencatutan (AKHAP) 2011. - CARI

sumber foto: sinar harian 


27

Bagus
35

Marah
34

Terkejut
38

Sedih
39

Lawak
31

Bosan

Friends Rank (204 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote fishcracker 2-11-2016 04:28 PM
siapakah yang bersalah dalam hal inih???
Quote atira 2-11-2016 04:31 PM
TT baru kuor gua ke...
udah di sahihkan benerrrrr
Quote susukambingbest 2-11-2016 04:35 PM
tt, cnfirm btl la. jiran iol beli mnyak saji botol 5kg smlm rm21.30. hrga yg kkal sama cma mnyak paket yg sekilo tu je:zz
Quote an2toncit 2-11-2016 04:39 PM
Quote atira 2-11-2016 04:41 PM
Quote atira 2-11-2016 04:41 PM
Quote atira 2-11-2016 04:41 PM
Quote atira 2-11-2016 04:42 PM

bedeo yg dia elak soalan tu lagi le  lawak
Quote Mizlyn 2-11-2016 04:46 PM
td i beli yg 2kg botol sedang tu rm6.25
Quote Cemay 2-11-2016 04:50 PM
Rakyat mehran guna aje recycle oil yg tu x naik harga......Menteri cakap kalu yg kena berjimat rakyat apa pun rakyat yg mampus cepat pun rakyat.
Quote Muntz 2-11-2016 05:13 PM
Aku bandingkan dgn harga kat Indon, mcm lebih kurang jugak harganya. Rupa2nya harga minyak masak kita selama ni mmg murah lar.
Quote zorrro_03 2-11-2016 05:22 PM
atira replied at 2-11-2016 04:42 PM
bedeo yg dia elak soalan tu lagi le  lawak

bideo mana macit?  tempek sini nak tgk.  

gila muka pura2 terkejut...
Quote Star_el 2-11-2016 05:24 PM
atira replied at 2-11-2016 04:42 PM
bedeo yg dia elak soalan tu lagi le  lawak

bersalam dgn sume org lalu cabut
Quote dodolgemok 2-11-2016 05:30 PM
an2toncit replied at 2-11-2016 04:39 PM

Astaga tolol betul muka beliyau dlm ni. Apa soalan yg diajukan itu smpai lembam muka beliyau?
Quote jiji85 2-11-2016 07:54 PM
mmg betol la minyak naik harga..
Quote card_reader 2-11-2016 08:49 PM
admin ngan ahmad maslan leh berkawan baik dua....
Quote kudin66 2-11-2016 09:03 PM
Palsu kepala atok kau lah. Kan aku baling botol minyak masak kat KPDNKK baru padan muka
Quote Aneem 2-11-2016 10:14 PM
an2toncit replied at 2-11-2016 04:39 PM

Macam nakmatey aku gelak..
Maaf ckp, rupa dia ada sikit ciri2 budak sd..
        
Quote Aneem 2-11-2016 10:16 PM
dodolgemok replied at 2-11-2016 05:30 PM
Astaga tolol betul muka beliyau dlm ni. Apa soalan yg diajukan itu smpai lembam muka beliyau?

        
Ok. Ini kelakau..

Lihat semua komen(30)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 09:12 PM GMT+8 , Processed in 0.083323 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top