CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Atlet Seludup Wanita Thai, KBS Tak Masuk Campur - KJ

30-3-2016 11:06 AM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 9675| Komen: 43

Description: Atlet berusia 28 tahun itu ditahan ketika memecut kereta Mercedes Benz ke arah negara jiran
Oleh Izzah Abbasy

Berhubung kes seorang atlet negara yang didakwa menyeludup keluar seorang wanita Thailand petang semalam, Kementerian Belia dan Sukan (KBS) tidak akan bertanggungjawab dalam hal itu.


Menteri Belia dan Sukan, Khairy Jamaluddin Abu Bakar berkata kes tersebut tidak ada kena mengena dengan sukan dan atlet berkenaan perlu berdepan akibat daripada perbuatannya sendiri.

Khairy Jamaluddin turut meminta Majlis Sukan Negara (MSN) menyiasat perkara berkenaan dengan Jabatan Imigresen.

"Ia tidak ada kena mengena dengan dia bermain badminton untuk negara. Kalau dia telah melanggar undang-undang, dia kena berhadapan dengan akibatnya, tidak kira apa pun."

Atlet berusia 28 tahun itu ditahan ketika memecut kereta Mercedes Benz ke arah negara jiran selepas gagal melepasi pemeriksaan di Kompleks Imigresen, Kastam, Kuarantin dan Keselamatan (ICQS) Bukit Kayu Hitam pada Isnin.

Menurut Timbalan Pengarah Imigresen Negeri, Abdul Rahim Hanaffi, atlet yang memandu dari Kuala Lumpur itu dikesan cuba menyeludup wanita warga Thailand berusia 25 tahun yang dipercayai teman wanitanya ke negara jiran menggunakan cop pas lawatan sosial palsu. - CARI Infonet

Kredit : Astro Awani


14

Bagus
12

Marah
11

Terkejut
12

Sedih
17

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (78 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cik_tonggek 30-3-2016 11:03 AM
gemoknye caner gamaknye heshe lari2 dlm gelanggang badminton
Quote chinta89 30-3-2016 11:09 AM
ingatkan dia culik n wat lari utk jual..
Quote kentel 30-3-2016 11:10 AM
cik_tonggek replied at 30-3-2016 11:03 AM
gemoknye caner gamaknye heshe lari2 dlm gelanggang badminton

jangan pandang rendah...




Quote ladybird_ 30-3-2016 11:11 AM
kentel replied at 30-3-2016 11:10 AM
jangan pandang rendah...

nanges kalau yg ni... hahahah adoiiii lawak pepagi
Quote aechae 30-3-2016 11:11 AM
kentel replied at 30-3-2016 11:10 AM
jangan pandang rendah...

Tp ni bukan wakil negara bang....ni lbih kpd maskot je
Quote cik_tonggek 30-3-2016 11:15 AM
kentel replied at 30-3-2016 11:10 AM
jangan pandang rendah...

wow pelopor pinggang size A4 melintang

Quote all4rez 30-3-2016 11:22 AM
cik_tonggek replied at 30-3-2016 11:15 AM
wow pelopor pinggang size A4 melintang

melintang x 3 keping A4...
Quote fatehana 30-3-2016 11:30 AM
kentel replied at 30-3-2016 11:10 AM
jangan pandang rendah...



acah2 aje boleh ler tp klu nk suh buat betul2 mahu somput dia
Quote ifanonline 30-3-2016 11:31 AM
KBS dah jadi mcm kementerian rasuah...
Quote kentel 30-3-2016 11:33 AM
ifanonline replied at 30-3-2016 11:31 AM
KBS dah jadi mcm kementerian rasuah...

leadership thru exemplary
Quote LindaCat 30-3-2016 11:41 AM
cik_tonggek replied at 30-3-2016 11:03 AM
gemoknye caner gamaknye heshe lari2 dlm gelanggang badminton

aku pun terpikir benda yg same..mcm mane nk main badminton bdan gemok mcm tu..patot larh LCW je yg kene kerah main semua tournament
Quote zorrro_03 30-3-2016 11:41 AM
aechae replied at 30-3-2016 11:11 AM
Tp ni bukan wakil negara bang....ni lbih kpd maskot je



Sampai nya hati mung...

Quote imthegirl 30-3-2016 11:44 AM
Tak payah blur lah muka tu. Tunjuk separuh je orang dah tau sapa kot
Quote sgbuloh 30-3-2016 11:45 AM
bila rosmah hayun reket tu.. semua orang tercengang dan terpinga-pinga.. macam tak pernah tengok bulu tangkis seumur hidup..
Quote barfi 30-3-2016 11:55 AM
Pompuan thai gelek gerudi sbb tu jantan melayu kote pendek tewas.
Quote aechae 30-3-2016 11:56 AM
zorrro_03 replied at 30-3-2016 11:41 AM
Sampai nya hati mung...

Elehhh....sbnrnya awk nk mengata dia skali kn??xyah nk cover2 lah
Quote maharani_gebu 30-3-2016 12:21 PM
katanyer ni atlit paralimpik kan?
Quote haryatie 30-3-2016 12:33 PM
nape atletnya perut buncit jerk..
Quote zorrro_03 30-3-2016 12:40 PM
aechae replied at 30-3-2016 11:56 AM
Elehhh....sbnrnya awk nk mengata dia skali kn??xyah nk cover2 lah

hmmmmm...  takpe lah.

Lihat semua komen(43)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

4-12-2023 10:27 AM GMT+8 , Processed in 0.043957 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top