CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Belasah Dan Campak Kekasih Suami Dari Jambatan

22-1-2016 04:54 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 12445| Komen: 85

Description: Wanita itu dilihat memukul kepala kekasih suaminya yang bertubuh lebih kecil
Oleh Izzah Abbasy






Memetik laporan Metro.co.uk, kejadian tersebut dilaporkan berlaku di sebuah petempatan di Brazil.

Seorang wanita berang dilaporkan memukul dan membelasah seorang wanita lain yang dikatakan perempuan simpanan suaminya.

Wanita itu dilihat memukul kepala kekasih suaminya yang bertubuh lebih kecil. Wanita itu kemudiannya mengheret kekasih suaminya itu ke sebuah jambatan sebelum mencampakkannya daripada jambatan.

Kredit : www.dailymail.co.uk


Kekasih suaminya itu terjatuh ke dalam sungai cetek dan tidak mengalami kecederaan serius.

Rakaman video berdurasi 25 saat telah dirakamkan oleh seseorang dan kemudiannya menyebarkan rakaman terbabit di media sosial. - CARI Infonet

17

Bagus
10

Marah
16

Terkejut
18

Sedih
15

Lawak
15

Bosan

Friends Rank (91 people)

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ChildrenOfBodom 19-1-2016 10:28 PM
this is Braziu!!!
Quote MeghanK 19-1-2016 10:30 PM
ala, ingat kat mesia..baru je nak letak pompom kalau wanita2 mesia kuat camni
Quote Suchi 19-1-2016 10:46 PM
kat malaysia, bkn bini yg g serang gelpren laki tp gelpren laki yg g serang bini tu.
tiba2 bini laki tu lak ibarat penghalang dan penyibuk dlm hub mereka.
sebolehnya nk didudakn laki org utk jd laki dia sorang2 je no kongsi2 hokayy
Quote sukacactus 19-1-2016 10:56 PM
Suchi replied at 19-1-2016 10:46 PM
kat malaysia, bkn bini yg g serang gelpren laki tp gelpren laki yg g serang bini tu.
tiba2 bini lak ...

Amat setuju
No 2 kejam pada no 1 pun ada jg
Ada somebody yg kena camni
Siap no 2 report polis ckp no 1 upah org calarkan keta no 2
Padahal no 1 xmo ambik pot pun pasal si no 2
Quote wanitajelita 19-1-2016 11:00 PM
Tu pasal aku benci duda. No telo
Quote ellejo 19-1-2016 11:03 PM
cashhhh
Quote MarryPottet 19-1-2016 11:09 PM
abes tu suaminya tak diapa2kan ke?
kalau mcm tu sama jelah mcm kat msia, pompuan jgk yg kena, suaminya yg turut sama merenyam tidak pula dismackdown
lantas aman aman ajer teruskan hidup tanpa rasa bersalah dan kemdian beralih arah kat scandal baru
Quote imransulaiman 19-1-2016 11:10 PM
Takde video ke?
Quote lavasteering 19-1-2016 11:17 PM

ada...tapi wa terdelete la pulak tadi..




Quote imransulaiman 19-1-2016 11:18 PM
lavasteering replied at 19-1-2016 11:17 PM
ada...tapi wa terdelete la pulak tadi..

Pulak!
Encik Lava dah jadi mod ke?
Quote sayawifenikmie 19-1-2016 11:18 PM
Celarunya berita. UK Britain .. tiba2 kejadian kat Brazil ....

padan muka perempuan simpaann tu.
Quote dani-rox 19-1-2016 11:20 PM
[youtube]YFLvmbwFHwE[/youtube]
Quote dani-rox 19-1-2016 11:21 PM
Somi durjana terlepas pulak
Quote xAthenax 19-1-2016 11:27 PM
harap2 laki dia pun mendapat tendang teradang di rumah kemudian dibobbitkan waktu tidur.
Quote ChildrenOfBodom 19-1-2016 11:49 PM
owh bininya one fat ugly bitch, no wonder laki cari bitch yg lebih hot.
Quote mak_wa95 19-1-2016 11:51 PM
campakan wanita...hihihi,

marah punya pasal,tenaga berkaliganda datang
Quote mh17 20-1-2016 12:23 AM
Haha,aku bru je mimpi laki aku ada skandal..mintak2 dijauhkan..
Quote jazaa100 20-1-2016 12:33 AM
MeghanK replied at 19-1-2016 10:30 PM
ala, ingat kat mesia..baru je nak letak pompom kalau wanita2 mesia kuat camni

Aaah.......

lg best klu yg kena tu spesis trisna
Quote MeghanK 20-1-2016 12:56 AM
jazaa100 replied at 20-1-2016 12:33 AM
Aaah.......

lg best klu yg kena tu spesis trisna

trisna tu keje apa kat mesia ni maid ke

Lihat semua komen(85)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

28-5-2024 10:52 PM GMT+8 , Processed in 0.154166 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top