CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

View: 8670|Reply: 85

[Dunia] Seumpama Undertaker Mabuk Ketum Bini Campak Gf Suami

[Copy link]
Post time 19-1-2016 10:24 PM From the mobile phone | Show all posts |Read mode
Isteri belasah, campak kekasih suami dari jambatan
19 Januari 2016

Isteri belasah, campak kekasih suami dari jambatan
Seorang wanita dilihat memukul kepala kekasih suaminya yang bertubuh lebih kecil.
UNITED KINGDOM - BRITAIN. Seorang wanita berang dilaporkan memukul dan membelasah seorang wanita lain yang dikatakan perempuan simpanan suaminya

Memetik laporan Metro.co.uk, kejadian tersebut dilaporkan berlaku di sebuah petempatan di Brazil.

Kejadian tersebut turut dirakamkan oleh seseorang yang bertindak menyebarkan rakaman terbabit di media sosial.

Dalam rakaman video berdurasi 25 saat itu, seorang wanita dilihat memukul kepala kekasih suaminya yang bertubuh lebih kecil.

Wanita itu kemudiannya mengheret kekasih suaminya itu ke sebuah jambatan sebelum mencampakkannya daripada jambatan.

Kekasih suaminya itu terjatuh ke dalam sungai cetek dan tidak mengalami kecederaan serius.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-1-2016 10:28 PM | Show all posts
this is Braziu!!!
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 10:30 PM | Show all posts
ala, ingat kat mesia..baru je nak letak pompom kalau wanita2 mesia kuat camni
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
kat malaysia, bkn bini yg g serang gelpren laki tp gelpren laki yg g serang bini tu.
tiba2 bini laki tu lak ibarat penghalang dan penyibuk dlm hub mereka.
sebolehnya nk didudakn laki org utk jd laki dia sorang2 je no kongsi2 hokayy
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 10:56 PM From the mobile phone | Show all posts
Suchi replied at 19-1-2016 10:46 PM
kat malaysia, bkn bini yg g serang gelpren laki tp gelpren laki yg g serang bini tu.
tiba2 bini lak ...

Amat setuju
No 2 kejam pada no 1 pun ada jg
Ada somebody yg kena camni
Siap no 2 report polis ckp no 1 upah org calarkan keta no 2
Padahal no 1 xmo ambik pot pun pasal si no 2
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Tu pasal aku benci duda. No telo
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 19-1-2016 11:03 PM From the mobile phone | Show all posts
cashhhh
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:09 PM From the mobile phone | Show all posts
abes tu suaminya tak diapa2kan ke?
kalau mcm tu sama jelah mcm kat msia, pompuan jgk yg kena, suaminya yg turut sama merenyam tidak pula dismackdown
lantas aman aman ajer teruskan hidup tanpa rasa bersalah dan kemdian beralih arah kat scandal baru
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-1-2016 11:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Takde video ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:17 PM | Show all posts

ada...tapi wa terdelete la pulak tadi..




Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:18 PM From the mobile phone | Show all posts
lavasteering replied at 19-1-2016 11:17 PM
ada...tapi wa terdelete la pulak tadi..

Pulak!
Encik Lava dah jadi mod ke?
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:18 PM | Show all posts
Celarunya berita. UK Britain .. tiba2 kejadian kat Brazil ....

padan muka perempuan simpaann tu.
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:20 PM | Show all posts

Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:21 PM | Show all posts
Somi durjana terlepas pulak
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:27 PM | Show all posts
harap2 laki dia pun mendapat tendang teradang di rumah kemudian dibobbitkan waktu tidur.
Reply

Use magic Report

Post time 19-1-2016 11:49 PM From the mobile phone | Show all posts
owh bininya one fat ugly bitch, no wonder laki cari bitch yg lebih hot.
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 19-1-2016 11:51 PM | Show all posts
campakan wanita...hihihi,

marah punya pasal,tenaga berkaliganda datang
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:23 AM From the mobile phone | Show all posts
Haha,aku bru je mimpi laki aku ada skandal..mintak2 dijauhkan..
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:33 AM From the mobile phone | Show all posts
MeghanK replied at 19-1-2016 10:30 PM
ala, ingat kat mesia..baru je nak letak pompom kalau wanita2 mesia kuat camni

Aaah.......

lg best klu yg kena tu spesis trisna
Reply

Use magic Report

Post time 20-1-2016 12:56 AM | Show all posts
jazaa100 replied at 20-1-2016 12:33 AM
Aaah.......

lg best klu yg kena tu spesis trisna

trisna tu keje apa kat mesia ni maid ke

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic
Contoh Kegagalan...
imransulaimanContoh Kegagalan...
Views : 6304 Replies : 37
Teka teki botol
syidapink88Teka teki botol
Views : 73744 Replies : 325
Siapa lagi power...Kau jumpa Aku Kau Kena tunduk
tokchikSiapa lagi power...Kau jumpa Aku Kau Ken
Views : 8672 Replies : 45
Hanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti V79
syitaeyqaHanis Haizi Misqueen, Babutam, Nwantiti
Views : 207236 Replies : 4991
Merenung Ke Luar Jendela.
tomazMerenung Ke Luar Jendela.
Views : 10788 Replies : 60
DIKEHENDAKI!
KurexDIKEHENDAKI!
Views : 6314 Replies : 40
Ada Apa dgn Pen Dekat Bank
MistrezHermanazAda Apa dgn Pen Dekat Bank
Views : 14520 Replies : 54
Bila netizen bersatu
riena3321Bila netizen bersatu
Views : 8697 Replies : 37
JOM TEST MATA
Markonah_7JOM TEST MATA
Views : 5016 Replies : 30
Wow baju merah tu..
riena3321Wow baju merah tu..
Views : 12047 Replies : 88

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 11:26 PM GMT+8 , Processed in 0.074504 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list