CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Sanggup Terjun Sungai Kerana Putus Cinta

6-1-2016 10:44 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 7229| Komen: 41

Description: Putus cinta adalah punca seorang pemuda berusia 24 tahun terjun...

sumber imej:kosmo


Oleh : Fyruz Hanna

PARIT BUNTAR: Putus cinta adalah punca seorang pemuda berusia 24 tahun terjun ke dalam Sungai Kerian untuk membunuh diri.

Dia yang juga seorang penganggur nekad terjun ke dalam sungai namun gagal selepas mem'whatsapp' rakannya.

Cemas dengan keadaan tersebut, rakannya menghubungi pasukan Sukarelawan Kebajikan Islam Kerian (PSKK) untuk menyelamatkan mangsa.

Pemuda tersebut berjaya ditenangkan oleh pihak polis dan bomba. -CARI Infonet.

Sumber: Kosmo
19

Bagus
9

Marah
29

Terkejut
22

Sedih
20

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (115 people)

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ultra78 6-1-2016 07:24 AM
Kalau nak bunuh diri, terus bunuh diri ajelah. Tak payah nak bagitau orang kau nak bunuh diri
Quote kancilku_biru 6-1-2016 07:25 AM
Beruntunglah ada rakan2 yg prihatin...
Quote Simunggu 6-1-2016 07:28 AM
semalam ada perempuan IPTS mau bunuh diri sebab kena logor...yg ini jantan putus cinta mau bunuh diri pula...apa kata bagi jumpa dua insan ini ...
Quote sukacactus 6-1-2016 07:32 AM
Patut la putus cinta, kerja pun xde, lembik + attention seeker
:
Menyusahkan org sj
Quote zamzarai 6-1-2016 07:52 AM
Mat jiwang tahap tertinggi.
Quote qronaldo7 6-1-2016 08:01 AM
sengal. nak bunuh diri la sgt..

ntah2 nak pemes jek. free promo
Quote fifie_olin 6-1-2016 08:10 AM
manusia spesis mcm ni kurg kash syg sebenonya....kesian...maafkn la dia
Quote aechae 6-1-2016 08:14 AM
Useless sgt patut la kna rijek....

Org lain putus cinta 3,4x xdapn nk bunuh diri bagai
Quote bluehedgehog 6-1-2016 08:15 AM
jgn blajar dr cin_ yg terbyk kes bunuh diri...
Quote Knowlee 6-1-2016 08:20 AM
Lembik sangat. Menganggur lagi. Mudah tertekan agaknya budak ni. Mental tak berapa kuat. Kena hantar pegi kaunseling. Kasi brainwash banyak2. Putus cinta pun nak bunuh diri. Org lain pun banyak kali putus cinta dek.
Quote sam_survivor 6-1-2016 08:27 AM
ultra78 replied at 6-1-2016 07:24 AM
Kalau nak bunuh diri, terus bunuh diri ajelah. Tak payah nak bagitau orang kau nak bunuh diri

Yang nak bunuh diri ni selalunya dia memerlukan someone utk dengar luahan hati dia, bukan saja saja dia bgtau dia nak bunuh diri. Ni berkaitan dgn emotionally disturb juga.  
Quote putehkundor 6-1-2016 08:28 AM
Ditinggalkan kekaseh sbb jobless mungkin.
Sedih lah kau nak.
Quote tsui87 6-1-2016 08:33 AM
X dpt nak terima kenyataan xde jodoh la tu
Quote chinta89 6-1-2016 09:20 AM
euwww.. lembik jatang ni. bru putus cinta je pun!
Quote zameyla 6-1-2016 09:28 AM
padan la kena tinggal dgn marka pun....lembik sangat..
Quote mokcikKSKB 6-1-2016 09:31 AM
Zaman skang bimboy pon sama naik ngan bimbo
Quote qronaldo7 6-1-2016 09:45 AM
aechae replied at 6-1-2016 08:14 AM
Useless sgt patut la kna rijek....

Org lain putus cinta 3,4x xdapn nk bunuh diri bagai

ppuan lebih tabah bab gini. sbb dorg leh main emosi

laki ni tau nak cepat setel mslh. dah give up terjun lah. setel once and for all
Quote qronaldo7 6-1-2016 09:46 AM
chinta89 replied at 6-1-2016 09:20 AM
euwww.. lembik jatang ni. bru putus cinta je pun!

dia blom kenal erti putus lain
Quote spiderman80 6-1-2016 09:54 AM
ultra78 replied at 6-1-2016 07:24 AM
Kalau nak bunuh diri, terus bunuh diri ajelah. Tak payah nak bagitau orang kau nak bunuh diri

Mungkin dia mahukan keyakinan atau motivasi untuk membunuh diri.

Lihat semua komen(41)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

20-6-2024 04:36 PM GMT+8 , Processed in 0.105422 second(s), 64 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top