CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Polis Ugut Wartawan Ditahan Reman

6-1-2016 01:10 PM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 8579| Komen: 45

Description: Susulan ugutan yang diterima oleh wartawan wanita akhbar Harian Metro...


Oleh: Fyruz Hanna

Kajang: Susulan ugutan yang diterima oleh wartawan wanita akhbar Harian Metro, dua anggota polis direman empat hari bermula pada 4 Januari.

Kedua anggota terbabit disiasat dibawah seksyen 384 Kanun Keseksaan.

Dalam kejadian 1 pagi itu, dua anggota polis menahan wartawan wanita dan rakan yang dalam perjalanan untuk mengambil kenderaan di Bandar Tun Hussien Onn, Cheras.

Berasa sangsi dengan tindakan anggota polis terbabit, wartawan wanita itu meminta polis membawa mereka ke balai berdekatan jika mereka melakukan kesalahan.


Namun kedua mereka memeras ugut wanita itu dengan meminta wang berjumlah RM2000. -CARI Infonet.

Baca selanjutnya: hmetro
16

Bagus
3

Marah
14

Terkejut
25

Sedih
10

Lawak
6

Bosan

Friends Rank (74 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluehedgehog 6-1-2016 11:22 AM
ugut nk dapat servis ke?
si twitter mana ni? x buat twit ke? @kbab51
Quote CiliPadiSedap 6-1-2016 11:23 AM
tanya @NURMIMIE
Quote capiloton 6-1-2016 11:23 AM
komen sket @sekngucing
Quote sukacactus 6-1-2016 11:23 AM
Bkn 1 kejutan...sering terjadi tp xdilaporkan
Polis gaji kecik tp nak pakai ipon6 cenggitu la
Quote cHimo 6-1-2016 11:24 AM
Mendapat laa silap ugut org wartawan pulak tuh...
Quote DeMax 6-1-2016 11:30 AM
Tak salah..mengugut juga blh menambah pendapatan..Ahmad Maslan
Quote kudajantan77 6-1-2016 11:50 AM
DeMax replied at 6-1-2016 11:30 AM
Tak salah..mengugut juga blh menambah pendapatan..Ahmad Maslan

winnnnn...
Quote masa_lalu 6-1-2016 11:56 AM
dalam kes ni iblis mengepow syaitan
Quote qronaldo7 6-1-2016 11:59 AM
kesan GST
Quote kecimpret 6-1-2016 12:02 PM
ketua twitter negara dan page friends of pdrm terus krikkk krikkk krikkk
Quote bluehedgehog 6-1-2016 12:05 PM
kebab51:
2 pemimpin dap mungkin bertopengkan polis mengugut wartawan cari
@pdrmumno sila buat siasatan segera
Quote mokcikKSKB 6-1-2016 12:05 PM
Pa nk diheran bila polis=penyangak
Quote tebuanharimau 6-1-2016 12:08 PM
kawan iols ada kena tahan ngan polis kat area ni..saja nak check itu ini bagai...tapi kawan iols tu garang & tegas..pernah gak OTW gi umah dia nampak polis tahan org sesuka hati pastu berhenti tepi pokok...mungkinkah ni Polis yg sama
Quote EJALTI 6-1-2016 12:08 PM
DeMax replied at 6-1-2016 03:30 AM
Tak salah..mengugut juga blh menambah pendapatan..Ahmad Maslan

Menyahut seruan Mat Melan #2kerja
Quote bluehedgehog 6-1-2016 12:11 PM
dgr kata polis suka tunggu di kawasan kilang elektronik yg ada amoi vietnam/indon

selalu tanya ada passport/permit...klau x de..hehehe...
Quote kecimpret 6-1-2016 12:14 PM
bluehedgehog replied at 6-1-2016 12:11 PM
dgr kata polis suka tunggu di kawasan kilang elektronik yg ada amoi vietnam/indon

selalu tanya ad ...

polis wat keje partime tuuu..mat maslan sure bangga ada org ikut saranan beliau
Quote gaara_X 6-1-2016 12:26 PM
makan hasil haram.....bagi makan plak anak bini.....renung²kan...selamat beramal...
Quote chinta89 6-1-2016 01:46 PM
wakakakaka... tak memasal polis tu mendapat!
Quote NURMIMIE 6-1-2016 02:42 PM

nape lak tanya ai?

kes biasa aje ne.. bukan kes baru..

dah ramai pun yang kena.. dorang ne tak serik2 aihhh..

buat taik sendiri tanggung la..

Lihat semua komen(45)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

24-6-2024 03:02 PM GMT+8 , Processed in 0.066549 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top