CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bertumbuk Sampai Mati, Rebut Anak Di Setia Alam

5-1-2016 12:33 PM| Diterbitkan: CARI-IIN| Dilihat: 12677| Komen: 99

Description: Suspek telah bertumbuk dengan ahli keluarga isterinya sehingga suspek rebah dan tidak sedarkan diri
Oleh Izzah Abbasy

Lelaki warga China maut selepas bergaduh dengan beberapa ahli keluarga isterinya kerana perebutan anak perempuan berusia empat bulan di rumah di Setia Alam, di sini, tengah malam tadi.

Kira-kira jam 12 tengah malam itu, mangsa Jin Shijie, 39, dikatakan datang ke rumah keluarga isterinya kerana mahu mengambil anak mereka untuk dibawa pulang ke China.

Ketua Polis Daerah Shah Alam, Asisten Komisioner Shafien Mamat berkata, kemahuan suspek bagaimanapun dihalang isterinya yang berusia 37 tahun sebelum berlaku pertengkaran antara mereka. Suspek juga dikatakan ingin melempar anak mereka ke lantai.

Suspek telah bertumbuk dengan ahli keluarga isterinya sehingga suspek rebah dan tidak sedarkan diri.

Pihak hospital yang dipanggil mengesahkan mangsa sudah meninggal dunia. Pemeriksaan forensik mendapati mangsa lebam pada mata kiri, bibir dan bengkak di belakang kepala namun tiada sebarang senjata ditemui di lokasi kejadian.

Setakat ini, empat suspek ditahan termasuk isterinya untuk siasatan lanjut yang dibuat mengikut Seksyen 302 Kanun Keseksaan kerana membunuh. - CARI Infonet


                                        

LELAKI China maut selepas bergaduh dengan ahli keluarga isterinya. FOTO ihsan pembaca



Info : Metro






19

Bagus
21

Marah
16

Terkejut
10

Sedih
14

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (91 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Modngengade 5-1-2016 11:09 AM
cash la sempena tahun baru
Quote aderaderker 5-1-2016 11:11 AM
Cuba lempar anak?
Spesis gila gak la ni.
Quote lipans 5-1-2016 11:13 AM
nak balik tahun baru cina...
Quote FanTasyCreaTioN 5-1-2016 11:15 AM
kesian baby tu

Quote suka.suki 5-1-2016 11:16 AM
nak lempar anak sgt. diri sdiri yg babai.
Quote ecahaha 5-1-2016 11:17 AM
Anak dia jate ke tino.. klu aku pn harus la x bagi kat laki tu nk bawak lari balik ke cino.. :
Quote Orange_7491 5-1-2016 11:17 AM
nak ambik anak tu...bwk balik china kalo aku pun x kasik.
Konpem x jumpa lagi pastuh..
Quote arasham 5-1-2016 11:18 AM
Hebat lelaki ni sampai mati rebut ank, kalau separuh lelaki melayu, tak denya nak rebut2 ni baik buat ank lain je..
Quote trisnalovezul 5-1-2016 11:23 AM
Modngengade replied at 5-1-2016 11:09 AM
cash la sempena tahun baru

selamat tahun baru sis.. tapi kalo laki2 cina malaysia berbeza ya mereka sangat baik, romantis dan yang penting ga kedekut uang berbeza karekter laki negara cina
Quote CrowneGlory 5-1-2016 11:24 AM
Kesian nk balik tanah tumpah dgn anak dh mati....
Quote MeghanK 5-1-2016 11:25 AM
arasham replied at 5-1-2016 11:18 AM
Hebat lelaki ni sampai mati rebut ank, kalau separuh lelaki melayu, tak denya nak rebut2 ni baik bua ...

tepat sekali kak
Quote ellejo 5-1-2016 11:26 AM
Gaji 5k naik tak taon baru ni
Quote lavadhal 5-1-2016 11:32 AM
arasham replied at 5-1-2016 11:18 AM
Hebat lelaki ni sampai mati rebut ank, kalau separuh lelaki melayu, tak denya nak rebut2 ni baik bua ...

sebab laki melayu tau hak ibu lebih tuk anak....hak anak pun lebih kat ibu.

simple je mende ni...budak sekolah pun boleh fikir.




Quote fatehana 5-1-2016 11:35 AM
klu nk bawak balik ke China mmg konpemlah si isteri x bg
mahu lps balik sana xde dah jumpa lg
dah byk kes jd gitu
x memsl sudahnya mati sbb berebutkan anak
Quote GhostWalking 5-1-2016 11:35 AM
ellejo replied at 5-1-2016 03:26 AM
Gaji 5k naik tak taon baru ni

laki dia baru bagi duit beli milo letewww tu yang semangat masuk nak ngutuk tuh
Quote haryatie 5-1-2016 11:38 AM
sia2 jerk..
rebut2 pun x de sape yg menang
yg mati da tentu mati..yg hidup lak silap2 dituduh membunuh


Quote Artemesiaa 5-1-2016 11:39 AM
Awal2 tahun dah macam2 trajedi berlaku
Quote cik_tonggek 5-1-2016 11:40 AM
GhostWalking replied at 5-1-2016 07:35 AM
laki dia baru bagi duit beli milo letewww tu yang semangat masuk nak ngutuk tuh

duit beli milo tuh punya la banyaksampai belen nya boleh beli beg lv dik

Quote GhostWalking 5-1-2016 11:45 AM
cik_tonggek replied at 5-1-2016 03:40 AM
duit beli milo tuh punya la banyaksampai belen nya boleh beli beg lv dik

punyaaaaa la kaya laki si trisnaluvzul tuh

Lihat semua komen(99)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

25-7-2024 04:48 AM GMT+8 , Processed in 0.050513 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top