CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Biadap Betul, Ibu Yang Mengajar Anaknya Menghisap Vape!

9-11-2015 11:12 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 9970| Komen: 60

Description: Kini di media sosial tersebar meluas sebuah video berhubung seorang wanita memberi beberapa orang anaknya menghisap vape amat mengejutkan masyarakat keseluruhannya.



Baru-baru ini, Timbalan Menteri Dalam Negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamed mengatakan, pengguna vape yang paling muda hanya berumur 18 tahun, kini di media sosial tersebar meluas sebuah video berhubung seorang wanita memberi beberapa orang anaknya menghisap vape amat mengejutkan masyarakat keseluruhannya. 


Video yang berdurasi 20 saat ini, menyaksikan seorang wanita muda yang kelihatan seakan-akan seorang ibu bukan sahaja sedang menghisap vape tanpa memperdulikan kehadiran anaknya di tempat itu, malah selepas itu sambil memberi setiap orang anaknya menghisap vape tersebut secara bergilir-gilir. - CARI Infonet



17

Bagus
9

Marah
11

Terkejut
6

Sedih
7

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (57 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote prettyuglybabe 9-11-2015 11:13 AM
mana videonya?
Quote krustykrab 9-11-2015 11:17 AM
video mana  video?
Quote haryatie 9-11-2015 11:18 AM
iye la... ada tertengok dlm Fb
kenpa jd gitu..
nmpak mcm prempuan melayu..
pelik2 ler org sekrang ni
sendiri yg ajar bukan2 kat budak2 dr kecil lagik.
Quote Jagendas 9-11-2015 11:20 AM
video blom siap
thread dulu yg penting

kah kah kah

mod mane mod
Quote baby_pingu 9-11-2015 11:20 AM
anak2 dia ke? nampak cam muda sgt...ramai lak tu bebudak..
takkan semua anak dia?
Quote revolusi_30 9-11-2015 11:23 AM
Vape ne bukan bahaya pun macam rokok ...kan ..
Quote bluehedgehog 9-11-2015 11:26 AM
ni bisnes 95% org melayu! suka ati la melayu nk cm mn ajar anak meka
Quote cutebaby5907 9-11-2015 11:29 AM
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bapak, bapak yg dtg katenye mmg sengaja suruh anak isap beberapa kali seminggu
kecewa sgt katenye

ada yg tlg kakak jual katenye
aku yg dengar pun sampai terkelu lidah x tau nak cakap pe

Quote Decaffeinated 9-11-2015 11:33 AM
Jagendas replied at 9-11-2015 11:20 AM
video blom siap
thread dulu yg penting

wartawan cari kan kebal...

ala2 above the law gitu....


Quote jazaa100 9-11-2015 11:58 AM
Apalah bahasa wartawan Cari ni......
Quote jazaa100 9-11-2015 11:58 AM
Apalah bahasa wartawan Cari ni......
Quote Ha_Neul 9-11-2015 12:04 PM
mod.. wartawan cari mencarut!!
Quote batmana 9-11-2015 12:13 PM
bukan anaknya, mgkin dia makcik budak2 ni,
atau penjaga budak2 ni.

[youtube]gUkPx-LjU40[/youtube]
Quote budaktua 9-11-2015 12:29 PM
video ni dah berbulan tersibar dlm fesbuk...

baru hari ni masuk Cari..?
Quote aHoi83 9-11-2015 12:32 PM
Lambakan cerita vape di CI. Jika dimergekan dh tentu thread vape bole capai 100 pg
Quote kucen_miang 9-11-2015 12:36 PM
cutebaby5907 replied at 9-11-2015 11:29 AM
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bap ...

jgn terkejut ada bebudak sek rendah buat bisnes jual vape di skolah.
Quote jfq 9-11-2015 12:41 PM
Helo cari reporter pun pakai perkataan sial
Professionala sket mana boleh sama level bahasa dgn warga cari
Quote asamfish 9-11-2015 12:43 PM
cutebaby5907 replied at 9-11-2015 11:29 AM
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bap ...

speechless.....

Quote kaki_mekap 9-11-2015 12:47 PM
Baik ler ajar menda yg berpekdah weh! Ajar meniaga ke, melukis ke

Lihat semua komen(60)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-6-2024 02:10 AM GMT+8 , Processed in 0.054414 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top