CariDotMy

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT

1234Next
Return to list New
View: 6441|Reply: 59

[Tempatan] Sial betul, Ibu Yang Mengajar Anaknya Menghisap Vape!

[Copy link]
Post time 9-11-2015 11:12 AM | Show all posts |Read mode
Edited by CARI-LTS at 9-11-2015 04:51 PM







Baru-baru ini, Timbalan menteri dalam negeri, Datuk Nur Jazlan Mohamed mengatakan, pengguna vape yang paling muda hanya berumur 18 tahun, kini di media sosial tersebar meluas sebuah video berhubung seorang wanita memberi beberapa orang anaknya menghisap vape amat mengejutkan masyarakat keseluruhannya.





Video yang berdurasi 20 saat ini, menyaksikan seorang wanita muda yang kelihatan seakan-akan seorang ibu bukan sahaja sedang menghisap vape tanpa memperdulikan kehadiran anaknya di tempat itu, selepas itu malah selepas itu memberi setiap orang anaknya menghisap vape tersebut secara bergilir-gilir.






Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-11-2015 11:13 AM | Show all posts
mana videonya?
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:17 AM | Show all posts
video mana  video?
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:18 AM | Show all posts
iye la... ada tertengok dlm Fb
kenpa jd gitu..
nmpak mcm prempuan melayu..
pelik2 ler org sekrang ni
sendiri yg ajar bukan2 kat budak2 dr kecil lagik.
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:20 AM | Show all posts
video blom siap
thread dulu yg penting

kah kah kah

mod mane mod
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:20 AM | Show all posts
anak2 dia ke? nampak cam muda sgt...ramai lak tu bebudak..
takkan semua anak dia?
Reply

Use magic Report

Follow Us
Post time 9-11-2015 11:23 AM | Show all posts
Vape ne bukan bahaya pun macam rokok ...kan ..
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:26 AM | Show all posts
ni bisnes 95% org melayu! suka ati la melayu nk cm mn ajar anak meka
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-11-2015 11:29 AM | Show all posts
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bapak, bapak yg dtg katenye mmg sengaja suruh anak isap beberapa kali seminggu
kecewa sgt katenye

ada yg tlg kakak jual katenye
aku yg dengar pun sampai terkelu lidah x tau nak cakap pe

Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:33 AM | Show all posts
Jagendas replied at 9-11-2015 11:20 AM
video blom siap
thread dulu yg penting

wartawan cari kan kebal...

ala2 above the law gitu....


Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Apalah bahasa wartawan Cari ni......
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 11:58 AM From the mobile phone | Show all posts
Apalah bahasa wartawan Cari ni......
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:04 PM | Show all posts
mod.. wartawan cari mencarut!!
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:13 PM | Show all posts
bukan anaknya, mgkin dia makcik budak2 ni,
atau penjaga budak2 ni.

Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:29 PM | Show all posts
video ni dah berbulan tersibar dlm fesbuk...

baru hari ni masuk Cari..?
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Lambakan cerita vape di CI. Jika dimergekan dh tentu thread vape bole capai 100 pg
Reply

Use magic Report


ADVERTISEMENT


Post time 9-11-2015 12:36 PM | Show all posts
cutebaby5907 replied at 9-11-2015 11:29 AM
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bap ...

jgn terkejut ada bebudak sek rendah buat bisnes jual vape di skolah.
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:41 PM | Show all posts
Helo cari reporter pun pakai perkataan sial
Professionala sket mana boleh sama level bahasa dgn warga cari
Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:43 PM | Show all posts
cutebaby5907 replied at 9-11-2015 11:29 AM
cikgu kat sekolah anak aku betul2 kecewa
anak ditangkap bawak vape pi sekolah
bila panggil mak bap ...

speechless.....

Reply

Use magic Report

Post time 9-11-2015 12:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Baik ler ajar menda yg berpekdah weh! Ajar meniaga ke, melukis ke
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

ADVERTISEMENT


Forum Hot Topic

 

ADVERTISEMENT


 


ADVERTISEMENT
Follow Us

ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 09:17 PM GMT+8 , Processed in 0.082634 second(s), 46 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list