CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Jerebu Makin Teruk, Semua Sekolah Di Johor Ditutup Esok

29-9-2015 07:28 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 6963| Komen: 19

Description: Ekoran keadaan berjerebu yang sangat tidak menggalakkan di negeri Johor, semua sekolah di negeri itu ditutup esok (Rabu).
Oleh Adib Za

Ekoran keadaan berjerebu yang sangat tidak menggalakkan di negeri Johor, semua sekolah di negeri itu ditutup esok (Rabu).

Dalam pada itu, dimaklumkan semua sekolah di Melaka, bakal dibuka esok berikutan keadaan jerebu yang semakin baik di negeri itu. 

Keputusan ini diumumkan dalam satu kenyataan media oleh Kementerian Pendidikan hari ini. - CARI Infonet

Baca selanjutnya: Mstar Online

(Sumber foto: Mstar)

17

Bagus
15

Marah
28

Terkejut
19

Sedih
21

Lawak
29

Bosan

Friends Rank (129 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Tok_Batin 29-9-2015 07:21 PM
Ni siapa nak jawab ni???
Quote peYno 29-9-2015 07:23 PM
wahhh sembang kencang la jawa johor
Quote insulin 29-9-2015 07:33 PM
Tutup untuk seminggu terus je. Senang cite.
Quote theotherfriend 29-9-2015 07:38 PM
Kesiannya org MOE. Tmbh satu kerja nk umumkan cuti hari2...
Quote giyomi 29-9-2015 07:59 PM
Yg heran nya nape just sekolah jer tutup? org awam yg lain tu takper ker berjerebu?
Quote Munah_sporty 29-9-2015 08:07 PM
Quote rosmahisham 29-9-2015 08:22 PM
kl subang s.alam.klang hujan pon jerebu msh x hilang.lambat la jwbnye ttup sek taun ni..dh la awal thn lambat seminggu msuk sekolah disebabkn banjir.
Quote AbukRokok 29-9-2015 09:34 PM
rosmahisham replied at 29-9-2015 08:22 PM
kl subang s.alam.klang hujan pon jerebu msh x hilang.lambat la jwbnye ttup sek taun ni..dh la awal t ...

klu puting beliung sekalipun jerebu tak akan hilang
padahal indon terusan bakar.

Quote mommymonster82 29-9-2015 09:50 PM
Me dah ckp..jerubu ni cari indon jugak..mn2 tempat byk indon mesti jerubu sampai...

@trisnalovezul salam hati berjerebu untuk lor
Quote Serloras 29-9-2015 11:08 PM
Orang-orang bekerja xcuti ke? ke semua bernafas pakai insang.. hehe =)
Quote miu84 29-9-2015 11:58 PM
aku check ipu melaka makin tinggi...dah mengatasi joho. kelam kabut la jawabnya orang kpm nak menjawab pada mak bapak yang persoal kenapa melaka tak cuti tapi joho cuti
Quote asyriqa 30-9-2015 12:16 AM
setakat kul 12 malam ni... ipu melaka lagi tinggi dari negeri johor... awat sklh kat melaka tak sambung cuti lagi esok...
Quote chazey 30-9-2015 12:29 AM
IMG-20150927-WA0007.jpg


Quote trisnalovezul 30-9-2015 01:26 PM
mommymonster82 replied at 29-9-2015 09:50 PM
Me dah ckp..jerubu ni cari indon jugak..mn2 tempat byk indon mesti jerubu sampai...

:lo ...

hahaha mesti kamu ga sekolah kan..jerebu itu kerna pembakaran yang dibawa ke negara2 yang dekat sama indonesia.malaysia,singapur,pilipin sama tahiland n brunei tapi cuma negara malaysia sama singapur aja yang ribut isu ini. negara lain ga ada pown bising. padahal pembakaran ini dari kompeni malaysia sama singapur juga haha
Quote mommymonster82 30-9-2015 02:22 PM
trisnalovezul replied at 30-9-2015 01:26 PM
hahaha mesti kamu ga sekolah kan..jerebu itu kerna pembakaran yang dibawa ke negara2 yang dekat sa ...

Indon memang suka nampak salah org aja..sib baik ada kampeni malaysia n spore nak melabur ..ada juga kerja org2 indon tu kalu tak harus kena dtg jual diri macam lu dtg sini..dapatlah yg sebulan bergaji 5 ribu..bolehla bangga2
Quote trisnalovezul 30-9-2015 03:42 PM
mommymonster82 replied at 30-9-2015 02:22 PM
Indon memang suka nampak salah org aja..sib baik ada kampeni malaysia n spore nak melabur ..ada ju ...

alhamdulilah sukur..maaf yang kadang2 jual diri itu kerna ditipu ejen.kata mau kerja tapi sebenarnya jadi pelacur. kawan aku yang bilang dia salah seorang mangsa penipuan itu sekarang kerja di arab saudi sana jadi maid bole cakap arab lagi ya( sama kata orang indonesia bodoh). dia bilang dulu yang jadi pelanggan banyak orang tempatan juga kesunyian katanya. siap tabur uang n ada yang mau ajak kawin lagi tapi ditolak kerna mau kerja di arab sana... mungkin maksud bapak ini adalah sama2 bantu kerna kompeni kalian juga yang buat onar jgn hanya tunding jari satu pihak aja. lihat negara lain ga banyak bunyi
Quote mommymonster82 30-9-2015 05:26 PM
trisnalovezul replied at 30-9-2015 03:42 PM
alhamdulilah sukur..maaf yang kadang2 jual diri itu kerna ditipu ejen.kata mau kerja tapi sebenarn ...

Negara lain tak banyak bunyi negara mana? Ko faham ke bahasa inggeris nak baca berita singapore?
Quote trisnalovezul 1-10-2015 09:58 AM
mommymonster82 replied at 30-9-2015 05:26 PM
Negara lain tak banyak bunyi negara mana? Ko faham ke bahasa inggeris nak baca berita singapore? : ...

iya kamu ingat malaysia sama singapur aja terjejas? filipina sama brunei juga terjejas jerebu hahaha
Quote mommymonster82 1-10-2015 10:03 AM
trisnalovezul replied at 1-10-2015 09:58 AM
iya kamu ingat malaysia sama singapur aja terjejas? filipina sama brunei juga terjejas jerebu haha ...

Dah bagi jerebu lagi tak bagi org banyak bunyi...
Cuba kalu indon yg kena...semesta alam bising..
Dia buat jahat ngan org xper..org balas dia kata org jahat...

Sama macam ko..betina indon buat jahat kat pompuan malaysia ko xkira..yg ko nampak pompuan mlaysia hina korg.....indon macam ko memang dasar....suka salahkan org sj...

Lihat semua komen(19)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

30-5-2024 09:04 PM GMT+8 , Processed in 0.072600 second(s), 50 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top