CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Datuk Jamal Yunos Dibebsakan, Namun Ancam Saman Media

27-9-2015 05:10 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 8751| Komen: 27

Description: Pengerusi Gabungan NGO Melayu, Datuk Jamal Md Yunos yang ditahan polis semalam berhubung kenyataannya tentang rusuhan di Jalan Petaling telah dibebaskan di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi, malam semalam.



sumber foto : http://www.astroawani.com/



Pengerusi Gabungan NGO Melayu, Datuk Jamal Md Yunos yang ditahan polis semalam berhubung kenyataannya tentang rusuhan di Jalan Petaling telah dibebaskan di Ibu Pejabat Polis Dang Wangi, malam semalam.


Jamal yang memakai kemeja-T serta topi berwarna hitam dibebaskan pada kira-kira jam 8.30 malam, disambut oleh penyokong-penyokongnya yang sudah mula berkumpul di luar balai polis itu pada awal petang Sabtu.


Jamal berkata walaupun bersyukur beliau dibebaskan, penahanannya sangat mendukacitakan dan bersifat tidak wajar.


Di samping itu, beliau turut memberi amaran kepada rakan-rakan media yang membuat laporan tidak tepat, akan berhadapan dengan tindakan undang-undang yang tegas daripada pihaknya.




Berita selanjutnya : astroawani.com
31

Bagus
22

Marah
30

Terkejut
31

Sedih
46

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (185 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote wwwvvvwww 27-9-2015 05:24 PM
Lantak lah.
Quote noor2 27-9-2015 05:24 PM
Bersifat tidak wajar kepala hotak dia.....elok saman juta2....biar bangkrap terus pastu merayu pada cina mintak tolong..
Quote noor2 27-9-2015 05:25 PM
Siap ugut wartawan lagi tu..
Quote BEETLEJUICE 27-9-2015 05:57 PM
He obviously has very strong backup .........

Quote dani-rox 27-9-2015 07:27 PM
Whateverrr. Ikan bakar dan pangai ko sama jah hauk af.
Quote AHMADVW 27-9-2015 08:31 PM



hidup ketuanan melayu bersatu
dresing ngalahkan org putih
Quote freebird 27-9-2015 08:59 PM
jamal tongkol, bila nak saman??
selasa depan ke??
Quote mzzenma 27-9-2015 09:02 PM
Lembu kuat kentut dah mula mengauk

Moooo mooooo
Quote alieyrina 27-9-2015 09:16 PM
Ok la..duit belambak2 pun dah x tau nak buat apa kan..elok bg kat loyer sikit...
Quote Otaku85 27-9-2015 09:19 PM
AHMADVW replied at 27-9-2015 08:31 PM
hidup ketuanan melayu bersatu
dresing ngalahkan org putih

Ya Allah zuhud dan bersederhana orangnya
Quote minahsenget 27-9-2015 09:26 PM
BEETLEJUICE replied at 27-9-2015 05:57 PM
He obviously has very strong backup .........

i guess as much
Quote MissNigga 27-9-2015 09:29 PM
muka macam shilaker jer
Quote munchkin 27-9-2015 10:48 PM
Tak wajar???? Reflect balik lah apa ko buat selama ni wajar ke tidak ok datuk??
Quote chaintea 27-9-2015 10:59 PM
Aww Jamal
Ingatkan jiwa kental
Quote ctaz 27-9-2015 11:00 PM
bodoh tahap lembu....
aku rasa lembu pun lagi bijak dari dia....
Quote sukacactus 27-9-2015 11:11 PM
Tong kosong mmg bunyi kuat
Quote pakis_hutan 27-9-2015 11:16 PM
Jamal sentap supo ponde lorong
Quote M.Rose 27-9-2015 11:49 PM
Pak Jamal Tongkol Al Yunos glamer skang. 15 minutes of fame umngok caprut kekdah nye.
Quote alinone78 28-9-2015 06:16 AM
Nak saman berapa juta

Lihat semua komen(27)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CARI Infonet

30-11-2023 11:22 PM GMT+8 , Processed in 1.175271 second(s), 65 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top