CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Kami Berhimpun Di Luar Pejabat Malaysiakini Sabtu Ini- Jamal Md Yunos

3-11-2016 02:43 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4612| Komen: 20

Description: Pemimpin Kumpulan Baju Merah Datuk Seri Jamal Md Yunos mengambil keputusan menghimpunkan penyokongnya di pejabat portal berita Malaysiakini di Jalan Tandang pada Sabtu ini.

Susulan kelmarin Datuk Bandar Kuala Lumpur Datuk Seri Mohd Amin Nordin Abdul Aziz mengumumkan bahawa penyokong Bersih dan kumpulan Baju Merah tidak dibenarkan berkumpul di Dataran Merdeka, pemimpin Kumpulan Baju Merah Datuk Seri Jamal Md Yunos mengambil keputusan menghimpunkan penyokongnya di pejabat portal berita Malaysiakini di Jalan Tandang pada Sabtu ini.


Menurut laporan Sin Chew Jit Poh, Jamal memaklumkan dua lokasi yang dicadangkan oleh pihak polis iaitu Padang Merbok dan Kelab Sultan Sulaiman turut tidak mendapat kelulusan pihak pengurusan lokasi masing-masing, jadi dia terpaksa mengubah lokasi himpunan di luar bangunan pejabat Malaysiakini. 

Tambah Jamal, disebabkan tiada lagi lokasi yang lebih sesuai, dan kawasan di ibu pejabat Malaysiakini pula didapati amat sesuai untuk berhimpun, maka lokasi himpunan pun ditukar ke situ. 

Difahamkan, Jamal dilarang masuk oleh pengawal bertugas ke dalam pejabat Malaysiakini apabila dia dikatakan ingin masuk untuk membuat tinjauan lokasi.


Selain itu, Datuk Seri Jamal turut mengatakan dirinya mungkin akan ditahan sekali lagi oleh pihak polis akibat pengerusi Bersih2.0 membuat laporan polis berhubung tindakannya menuduh kumpulan Bersih menerima dana daripada jutawan George Soros.- CARI

sumber foto: Internet

7

Bagus
7

Marah
13

Terkejut
20

Sedih
22

Lawak
4

Bosan

Friends Rank (73 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kornea 3-11-2016 02:47 PM
Lantak lah pekerja malaysiakini spesies orang susah hutang along keliling pinggang
Quote boobam 3-11-2016 02:48 PM
jamal ni hantu belaan..
Quote Lina66 3-11-2016 02:50 PM

scary...
Jangan kali ni nye perhimpunan ade pergaduhan besar sudah..
Quote kentel 3-11-2016 02:53 PM
amende lagi lah jamal tongkol otak lembu ni???? bodoh otak udang betul....
Quote dodolgemok 3-11-2016 02:55 PM
Kimak betul jamal cibai ni bila nak mampos?:
Quote zulka 3-11-2016 03:00 PM
nak buat mcmana...dia dibayar utk buat camtu
Quote sarahmirza 3-11-2016 03:04 PM
Edited by sarahmirza at 3-11-2016 03:05 PM

Bodoh betul mamat ni.Negara tengah tergadai tak sedar lagi.
Motif dia cuma nak alih perhatian rakyat marhaen la.

Yang bijak pandai tak beli la.
Quote gaara_X 3-11-2016 03:07 PM
untong ler...umenok ade orang cam nie....
Quote hijrah8 3-11-2016 03:34 PM
CARI-LTS replied at 3-11-2016 02:43 PM
Susulan kelmarin Datuk Bandar Kuala Lumpur Datuk Seri Mohd Amin Nordin Abdul Aziz mengumumkan baha ...

Sila sepak manusia jamal ni.. mesia tak perlukan u.. baik dr pembangkang maupun dr pihak kerajaan.. kerajaan nmpk busuk bila bela jamal tongkol
Quote hijrah8 3-11-2016 03:35 PM
Kalo cina bunuh jamal ni pun aku sokong
Quote vandergooh 3-11-2016 03:54 PM
sarahmirza replied at 3-11-2016 03:04 PM
Bodoh betul mamat ni.Negara tengah tergadai tak sedar lagi.
Motif dia cuma nak alih perhatian rakya ...

Betul dik.... 60% tun razak exchange dah gadai pada china... tanah askar sungai besi dah gadai pada china sebagai bayar hutang, railway pantai timur bagi china, lepas beberapa tahun baru bayar hutang, iskandar malaysia di johor dah lama gadai pada china... tiap2 bulan bayar ufti pada china atas nama sewa panda....... abis satu persatu malaysia digadai pada china... bangsat ni tau nak ajak gaduh perkauman supaya org tak nampak tuan dia tgh gadai negara... elok sapa2 gi tembak dari jauh celaka ni jer dik....
Quote sarahmirza 3-11-2016 04:02 PM
vandergooh replied at 3-11-2016 03:54 PM
Betul dik.... 60% tun razak exchange dah gadai pada china... tanah askar sungai besi dah gadai pad ...

Iskandar Msia tak kot sis.Tanah kat Nusajaya tu kita bg lease 99thn kat pelbagai developer/institute.Tapi kalau Century Garden, Forest City...  itu mmg company China yg tgh develop.


Quote cocorex 3-11-2016 04:03 PM
Duit dh dpt..kena la buat keje + tebalkan muka..bila pak jamal nie nk bersemuka ngan NGO2 lain?..hari tu dh kena cabar utk bersemuka tp senyap jer
Quote leylapple 3-11-2016 04:17 PM
tlg sapa2 yang ada kat sana pls hempuk muka jamal tongkol nie dgn tong sampah...

Quote kampderlieben 3-11-2016 04:18 PM
Bl ms jamal pal tongkop dpt title dato?bisnes ikan bkr pon lingkup... Ape sumbangan pd ngre? Stakat pndi cucuk burit si bijan..
Quote GigaMom 3-11-2016 05:05 PM
sarahmirza replied at 3-11-2016 03:04 PM
Bodoh betul mamat ni.Negara tengah tergadai tak sedar lagi.
Motif dia cuma nak alih perhatian rakya ...

Yg ni aiols setuju
Quote ultra78 3-11-2016 05:33 PM
kentel replied at 3-11-2016 02:53 PM
amende lagi lah jamal tongkol otak lembu ni???? bodoh otak udang betul....

Si Jamal ni buat perhimpunan depan malaysiakini sebab dia yakin malaysiakini dibiayai oleh George Soros.
Quote Johnyblaze87 3-11-2016 06:15 PM
Rilexs la, korang ingat dia bodoh ke? Dia buat ni sebab dah kena bayar. Duit beb. Cash is always king.
Sape tak nak beb.
Quote vandergooh 4-11-2016 02:16 AM
kampderlieben replied at 3-11-2016 04:18 PM
Bl ms jamal pal tongkop dpt title dato?bisnes ikan bkr pon lingkup... Ape sumbangan pd ngre? Stakat  ...

Bukan dato ajer dik... baru lagi 2-3 bulan dapat pangkat dato seri dari mana laa lagi kalau bukan pahang....hehe

Lihat semua komen(20)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-2-2023 02:49 AM GMT+8 , Processed in 0.081096 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top