CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Awek Islam Dengan Lelaki Bangla Kena 'Sound'

19-9-2015 08:27 AM| Diterbitkan: CARI-SFG| Dilihat: 39394| Komen: 108

Description: Dikhabarkan lelaki warga Nepal dan remaja perempuan itu bekerja di sebuah pusat membeli belah.


Satu video yang dimuat naik dalam Facebook Apa-Apa Ajer, mendedahkan seorang remaja perempuan muslim dengan teman lelakinya yang juga warga asing ditegur.

Dikhabarkan lelaki warga Nepal dan remaja perempuan itu bekerja di sebuah pusat membeli belah. 

Pengadu sempat melihat mereka melakukan perbuatan tidak senonoh seperti berpelukan dan bercium dan pernah ditegur namun tidak dipedulikan.


Perbuatan menegur itu dipuji warga netizen lain namun ada yang membangkitkan cara lelaki tersebut menegur adalah tidak beradap dan tidak seharusnya membangkitkan isu agama. -CARI Infonet.

12

Bagus
6

Marah
18

Terkejut
11

Sedih
12

Lawak
12

Bosan

Friends Rank (71 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bluehedgehog 19-9-2015 08:30 AM
mamat tu cemburu la
x payah imam wannabe sgt
lu waktu peluk2 sama jua
naik motor pun suda tau

skg awek melayu x tgo melayu laki mlas lagi la

insaflah
Quote revolusi_30 19-9-2015 08:41 AM
Akhirnya lelaki melayu dah ada telur.   Tak sanggup lihat wanita melayu digendong org asing
Quote revolusi_30 19-9-2015 08:42 AM
Mana video
Quote boyagombak 19-9-2015 09:13 AM
X suka kena tegur sila berhembus je Nepal. Nanti dh habeh madu baru tau langit Nepal tu tinggi ka rendah. Dan jgn susah2kan org tua merayu2 nk balik
Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:21 AM
boyagombak replied at 19-9-2015 09:13 AM
X suka kena tegur sila berhembus je Nepal. Nanti dh habeh madu baru tau langit Nepal tu tinggi ka re ...

mamat melayu cemburu tu
last2 sendiri buat yg sama jua
Quote SelamiHayati 19-9-2015 09:22 AM
aku tgk setiap org melayu mcm adik beradik aku, mcm ahli keluarga aku, darah dan daging aku. pantang aku tgk bangsa lain sentuh org melayu ibarat diorang menghina seluruh keturunan dan asal usul aku, rasa terhinanya memang sangat mendalam.
pantang aku tgk orang asing terutama sekali berlainan agama bercinta dgn gadis melayu, apa yg aku nmpk diorang cuma nak mempergunakan dan memperbodohkan perempuan2 melayu utk puaskan nafsu sendiri sbb diorang tahu perempuan melayu sangat mudah tertipu, bukan atas dasar keikhlasan nak bercinta. hanya lelaki melayu mewakili lelaki shj yg faham tentang perkara yg satu ni. ibarat mereka calar2kan seluruh maruah keluarga dan keturunan aku.


takkan aku biarkan orang melayu dan gadis2 melayu diperbodohkan, ditipu dan dipergunakan oleh bangsa2 lain.

takkan Melayu itu pupus di dunia.

dan cintakan bangsa sendiri iaitu melayu yg hebat seperti waktu zaman hang jebat dahulu kala tak semestinya harus Melayu. setiap orang melayu sentiasa cintakan bangsanya sendiri, dan akan lindungi bangsanya sendiri dari ditindas dan dipupuskan.


Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:22 AM
bluehedgehog replied at 19-9-2015 08:30 AM
mamat tu cemburu la
x payah imam wannabe sgt
lu waktu peluk2 sama jua

Bodoh. Itu perempuan melayu hodoh cuma laku dengan nepal saja. Bukan macam lelaki cina pemalas pengecut. Tengok amoi kongsi bilik asrama dengan bangla pun takut mau halang sampai amoi beranak akibat dirogol
Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:23 AM
Itu orang nepal la. Bukan bangla. Bongok
Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:24 AM
wwwvvvwww replied at 19-9-2015 09:22 AM
Bodoh. Itu perempuan melayu hodoh cuma laku dengan nepal saja. Bukan macam lelaki cina pemalas pen ...

leh...
saja nk ambil bideo dan upload utk viralkan bg menunjukkan betapa imam wannabenya si mamat tu
cemburu je tu
ada jutaan pasangan melayu yg x senonoh nape x gi sound plak?

Quote SelamiHayati 19-9-2015 09:26 AM
ada error sikit. nak edit post atas xboleh. apa2 pun all the best buat melayu. sentiasa sayangi dan lindungi bangsa sendiri
Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:31 AM
nmpk awek melayu dipegang tgn nepal da naik angin
walhal geng sendiri bkn muhrim pegang tgn diam2 je...
pas tu kondem hindu minum arak la...diu nia seng...
klau org kondem lu khalwat rogol buang bayi, lu jadi gila kata maruah melayu islam tercabar...
imam wannabe
come on la, tegur baik2 ckup...x yah nk jadi hero sgt...2x5 je ko
Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:31 AM
bluehedgehog replied at 19-9-2015 09:24 AM
leh...
saja nk ambil bideo dan upload utk viralkan bg menunjukkan betapa imam wannabenya si mamat ...

Lu boleh tunjuk ka video pasangan melayu buat tak senonoh di khalayak ramai ?
Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:33 AM
bluehedgehog replied at 19-9-2015 09:31 AM
nmpk awek melayu dipegang tgn nepal da naik angin
walhal geng sendiri bkn muhrim pegang tgn diam2 j ...

kalau orang kondem lu rogol, buang bayi lu jadi gila kata maruah cina tercabar
Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:34 AM
wwwvvvwww replied at 19-9-2015 09:31 AM
Lu boleh tunjuk ka video pasangan melayu buat tak senonoh di khalayak ramai ?

lu tau apa tu youtube da google?
gue bg cth je la:
lu gi tgo pondok2 kat tmn tasik titiwangsa, ataupun tpt parkir keta sna pagi2 dam mlm2...lu nmpk la...x caya?

Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:35 AM
wwwvvvwww replied at 19-9-2015 09:33 AM
kalau orang kondem lu rogol, buang bayi lu jadi gila kata maruah cina tercabar

ele...
mamat tu ckap hindu minum arak bla bla bla
Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:36 AM
Perempuan nepal datang jadi ayam, hamba seks tak apa.
Quote SelamiHayati 19-9-2015 09:37 AM
dgn bangsa sendiri xda hal. takkan lah melayu nak memperbodohkan bangsa sendiri. tp bila bangsa lain terutama sekali yg lain agama bercinta dgn melayu, tu ibaratnya mcm org asing tu dgn sengaja nak memperbodohkan orang2 melayu dan perempuan2 melayu.

dah puaskan nafsu, ditinggalkan. lepas tu dok heboh kata MELAYU BODOH sana sini.

dgn bangsa lain nk buat mcm tu no hal.
Quote bluehedgehog 19-9-2015 09:39 AM
wwwvvvwww replied at 19-9-2015 09:31 AM
Lu boleh tunjuk ka video pasangan melayu buat tak senonoh di khalayak ramai ?

Quote wwwvvvwww 19-9-2015 09:41 AM

Itu di khalayak ramai ka ?

Lihat semua komen(108)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

26-6-2024 02:30 AM GMT+8 , Processed in 0.049725 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top