CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Zahid sahkan UMNO tidak akan pecat Muhyiddin dan Shafie

9-9-2015 10:40 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 3983| Komen: 12

Description: Zahid menegaskan beliau langsung tidak diberi maklumat malah tidak mengetahui mengenai isu pemecatan Muhyiddin dan Shafie itu.


Oleh : TS LOO

sumber foto : http://www.freemalaysiatoday.com/



UMNO tidak akan memecat Timbalan Presiden, Tan Sri Muhyiddin Yassin dan Naib Presiden, Datuk Seri Shafie Apdal.

Ia disahkan oleh Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Dr. Ahmad Zahid Hamidi selepas sesi Mesyuarat Khas Jawatankuasa Kabinet Mengenai Pengurusan Bencana di Bangunan Perdana Putra pada Selasa lalu.

Pengesahan itu sekali gus mematikan spekulasi itu yang bertiup kencang sejak akhir-akhir ini.

Semalam, memetik laporan Bernama, Zahid menegaskan beliau langsung tidak diberi maklumat malah tidak mengetahui mengenai isu pemecatan Muhyiddin dan Shafie itu.



“Saya tidak dimaklumkan dan tidak pernah dibincangkan mengenai pemecatan atau sebagainya."

“Jadi jangan buruk sangka dan melakukan spekulasi terhadap perkara berkenaan,” 


Spekulasi pemecatan Muhyiddin, Shafie dan lima yang lain disebarkan sejak minggu lalu yang mendakwa keputusan itu akan dibuat dalam mesyuarat Majlis Tertinggi (MT) pada hari ini. - CARI Infonet



14

Bagus
14

Marah
14

Terkejut
14

Sedih
15

Lawak
14

Bosan

Friends Rank (85 people)

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote NAT_11 9-9-2015 10:58 AM
Dah takut la tuuuuuuuuuuuuuuu......................
Ko ingat senang-senang ke nak pecat orang. Lainlah polis atau
pejawat awam.Boleh ditukarkan ke kiri, kanan ikut suka hati ko.
Now u are dealing with PEMIMPIN TERTINGGI UMNO.
Ko memang dah berjaya keluarkan dia dari kabinet tapi dia masih kekal
seorang pemimpin yang DIPILIH b ukan dilantik macam pegawai kerajaan.
Ko pecatlah Shafiee, Mahyidin or Mukhriz........ko tanggong kesan Tsunami.
Quote -electrifying- 9-9-2015 11:02 AM
wuuu xckop kena gugurkan dr kabinet, nk usik plak jwtn timbalan
Quote renko 9-9-2015 11:52 AM
poyo btl zahid komidi ni
mase org2 kene culik kt sabah sume
tergagap2 menjawab dlm media
sepatah2 ckp pandang ke atas
tp bile berucap dgn macai
kemain lg terpekik2 siap tuding2 org lg
lg ade hati nk pecat tmy
Quote kukulangau 9-9-2015 11:56 AM
NAT_11 replied at 9-9-2015 10:58 AM
Dah takut la tuuuuuuuuuuuuuuu......................
Ko ingat senang-senang ke nak pecat orang. La ...

nat
apa yang membuatkan sapie apdal tu pun tercampak nat?
aku paham muhyiddin punya prinsip tapi sapei tu apa yang dia dah buat?
Quote munchkin 9-9-2015 12:08 PM
Dato seri saya nak tanya tulur tulurku tu apa. Yg interview kat tiwi itu hari. Dato seri sebut tulur tulurku
Quote Emperor95 9-9-2015 12:12 PM
Kena tunggu keadaan reda baru pecat.
Quote gaara_X 9-9-2015 12:19 PM
worry sangat bab....hehehehehee...
Quote zjen 9-9-2015 01:42 PM
kali ni zahid pandai,  'penentang bijan'  kene simpan dlm parti,  peluang utk zahid sendiri naik jadi pm baru la cerah
Quote albedah 9-9-2015 02:23 PM
Kenapa musti Zahid yang perlu sahkan. Bukankah Muhyiddin Yassin tu pangkatnya lebih tinggi dari beliau dalam UMNO? Sapa wartawan bodoh yang bertanya ini?

Quote NAT_11 9-9-2015 05:19 PM
kukulangau posted on 9-9-2015 11:56 AM
nat
apa yang membuatkan sapie apdal tu pun tercampak nat?
aku paham muhyiddin punya prinsip tap ...

Entahhhh...aku pun tak berapa jelas pasal Shapiee ni. Kalau Muhyiddin
tu memang sah, ada video ucapan dia pasal 1MDB & derma 2.67 BILLION.
Shapiee ni takda, alih-alih dia pun under observation sebagai orang TAK
SETIA KEPADA KETUA. Mungkin adalah kut dia cakap or sindir-sindir,
otherwise tentu tak kena tendang macam bola. Mukhriz tu, kita tahulah,
dia anak bapak............
Quote akificha 10-9-2015 09:41 AM
siannya kalu kena pecat.dah la dalam kabinet pun kn pecat
Quote sub5zero 10-9-2015 11:29 AM
Gila kuasa ke hapa dia ni nk pecat2....padahal ranking paling bwh

Lihat semua komen(12)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

10-8-2022 07:05 PM GMT+8 , Processed in 7.061803 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top