CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Datuk Seri Mohd Shafie Apdal Umum Keluar UMNO

4-7-2016 06:22 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5810| Komen: 20

Description: Beliau secara terus terang menyatakan, punca utama dia digantung keahlian pada 24 Jun lalu adalah disebabkan oleh cadangan yang dibuat oleh Ketua Menteri Sabah, Datuk Musa Aman kepada Majlis Tertinggi ...
Oleh : TS LOO


sumber foto: google image



Naib presiden Umno yang digantung keahliannya, Datuk Seri Mohd Shafie Apdal mengumumkan keluar daripada parti itu.

Beliau yang juga adalah ahli parlimen Semporna mengumumkan keputusan itu ketika menghadiri satu majlis di kawasan tempatan pada hari ini. 

Beliau secara terus terang menyatakan, sebab utama dia digantung keahlian pada 24 Jun lalu adalah disebabkan oleh cadangan yang dibuat oleh Ketua Menteri Sabah, Datuk Seri Musa Aman kepada Majlis Tertinggi UMNO. 

Walau bagaimana pun, tegasnya, biarpun telah keluar dari UMNO, tetapi dia akan terus berusaha untuk memperjuangkan kepentingan kaum bumiputera dan anak tempatan Sabah.- CARI 






5

Bagus
18

Marah
3

Terkejut
6

Sedih
4

Lawak
7

Bosan

Friends Rank (43 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote eizarz 4-7-2016 08:14 PM
terbaik lah sapie apdal...pening kepala jibby pasni
Quote OmJualGas 4-7-2016 08:23 PM
Uina sempolna ba itu...
Quote dodolgemok 4-7-2016 08:24 PM
Sabah dah goyah, sarawak pulak kena layan tuntutan penurunan kuasa federal. Pening paler bana jibi raya nanti
Quote wana89 4-7-2016 08:57 PM
Musa aman yg cadang??
Ok
Quote sabbath_shalom 4-7-2016 09:44 PM
Ni baru betul lawan...bukan tunggu kene pecat.
Quote spankee_fili 4-7-2016 10:00 PM
hooray...takyah libatkan diri ngan derang tu sapie..
biarkan si luncai dengan labunya...
Quote oppol 4-7-2016 10:01 PM
Baguslah,boleh tubuh parti baru.sendiri jadi bos
Quote chazey 4-7-2016 11:12 PM
wana89 replied at 4-7-2016 08:57 PM
Musa aman yg cadang??
Ok

Deyol musuh ketat sis. Berjumpa di mejelis rasmi pun tak bertegor sapa kata gosip. Dua2 tak guna bagi akak. Tak menyumbang hapa2 pon pada nugri.
Quote sarahmirza 4-7-2016 11:46 PM
Tahniah la...
Sempen hari raya
Quote G-Pitts 5-7-2016 01:08 AM
Bukannya kuat pun pengaruh dia ni di sabah. Selama ni pun bukannya ada apa sumbangan yang dia buat untuk sabah ni.
Quote atekome 5-7-2016 02:05 AM
Die ade biz kerang ngn zahida rapik..tu je yg aku taw
Quote tang_ginger81 5-7-2016 04:53 AM
G-Pitts replied at 5-7-2016 01:08 AM
Bukannya kuat pun pengaruh dia ni di sabah. Selama ni pun bukannya ada apa sumbangan yang dia buat u ...

Kuat kat semporna jer
Quote ultra78 5-7-2016 05:39 AM
Betul ke zahida rafik tu bini dia?
Quote mokcikKSKB 5-7-2016 05:40 AM
Kelur jela..sblm kena tendang.
Quote cutieslilies 5-7-2016 05:51 AM
apa sebenarnya isu yang buat dia nak kuar ni?

so far dia mmg kuat kat semporna pun....

husni aku tau ...tang dia ni jer...

Quote G-Pitts 5-7-2016 06:35 AM

Betul. Di daerah lain orang kampung nda kenal pun dia ni.
Quote Andyscenes 5-7-2016 07:33 AM
firasat akulah, akan tertubuhnya parti baharu bersama Tun M, anaknya & Muhiyedin. porcayalah.

orang politik yg x bersara dgn cara betul still kuat politiknya
Quote dizzzzek 5-7-2016 07:50 AM
@dizzek pernah pergi sabah ka
Quote nut.legacy 5-7-2016 09:19 AM
politician.. seme ckp yg fight utk kepentingan rakyat

Lihat semua komen(20)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-10-2022 11:30 AM GMT+8 , Processed in 0.077903 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top