CARI Infonet

 Forgot password?
 Register

ADVERTISEMENT
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Saya UMNO Totok (Sejati) Tidak Akan Tinggalkan Parti - Muhyiddin

9-9-2015 09:44 PM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 4890| Komen: 32

Description: Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan sekali lagi beliau tidak akan meninggalkan parti kerana dirinya UMNO totok atau sejati dan bersedia membantu Presiden menjalankan segala uru ...


Oleh : TS LOO

sumber foto : http://www.ismaweb.net/



Timbalan Presiden UMNO, Tan Sri Muhyiddin Yassin menegaskan sekali lagi beliau tidak akan meninggalkan parti kerana dirinya UMNO totok atau sejati dan bersedia membantu Presiden, Datuk Seri Najib Tun Razak menjalankan tugas dengan sebaik-baiknya.


“Mesyuarat berjalan baik. Saya masih ahli UMNO, bahkan saya UMNO totok (sejati),”  katanya sewaktu diaju soalan mengenai pendiriannya terhadap UMNO.


Sewaktu keluar dari bangunan Menara UMNO, Muhyiddin diserbu kira-kira 100 orang penyokong UMNO Johor yang melaungkan sorakkan, ‘Hidup tan sri’, ‘hidup UMNO Johor’.



Mesyuarat MT hari ini merupakan yang pertama selepas rombakan Kabinet yang menyaksikan Muhyiddin dan Datuk Seri Shafie Apdal digugurkan kerana tidak sehaluan dengan Najib.




sumber : http://www.freemalaysiatoday.com/

13

Bagus
62

Marah
32

Terkejut
14

Sedih
27

Lawak
31

Bosan

Friends Rank (179 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

ADVERTISEMENT

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote +#$!= 9-9-2015 10:12 PM
Kalo macam tu aku melayu totok la
Quote stripper_j 9-9-2015 10:23 PM
baru tau ke apa tu TOTOK
Quote nolya 9-9-2015 10:28 PM
+#$!= replied at 9-9-2015 10:12 PM
Kalo macam tu aku melayu totok la

Awak  yg mengaku, ialàh tu. Orang lain bukan tau àwak bangsanya apa
Quote +#$!= 9-9-2015 10:29 PM
Totok ....geli getik aku dengar
Quote bioessence 9-9-2015 10:33 PM
Dulu pun deny tapi kena turun tpm gak
Quote nolya 9-9-2015 11:01 PM
+#$!= replied at 9-9-2015 10:29 PM
Totok ....geli getik aku dengar

Apa pulak nak gelinya.  Melayu totok tu maksudnya melayu sejati, melayu yg memegang prinsip kemelayuannya, berpegang teguh kpd adat dan pantang larangnya.  Mengalah jgn dianggap kalah kerana sekali melangkah akan terus melangkah.  Tapi taklah layar dikembangkan sedangkan sauhnya dilabuhkan kerana itu pandirlah namanya.
Quote bangcak 9-9-2015 11:01 PM
dia bleh ngaku taat setia totok bagai
tapi dia lupa satu term

...dipecat

dah jd 'bekas' umngok nati mula la meroyan tak tentu hala
Quote otai_g 9-9-2015 11:45 PM
elok la wak yidin slow down.

mt umno tanpa jwtn di kabinet umpama mcm kayu reput tunggu masa nak rebah jerk.
Quote revolusi_30 10-9-2015 12:48 AM
Melayu jarang org panggil totok meskipun maksudnya sejati/ asli... Jawa jah org panggil totok, pasal totok ne perkataan kasta rendah/ low class... Selayaknya la buat ummah Jowo yg hidup asyik mengabdikan diri jah, kepada keraton la, kepada kiyai la, kepada org2 kaya la( jadi babu/maid).

@peYno
Quote harisbee 10-9-2015 02:48 AM
untung2 dpt jadi duta kat mana2 kan...
Quote vandergooh 10-9-2015 05:35 AM
getik akak dengarnya.. takyah totok2 sangat lah tan sri, macam orang dalaman tak tahu najib lempar file segala kes tan sri kalau berani melawan.... tun pun tahu terus malas nak layan dah tak sri mmg jenis tak boleh melawan punya... toktok konon....
Quote vandergooh 10-9-2015 05:37 AM
baru2 nih pertemuan tun dengan azmin ali dalam perbincangan untuk melepaskan anwar ibrahim dan tun akan cuba bergandingan dengan anwar semula bersama kuli untuk jatuhkan najib dan memperbetulkan semula negara yg dah punah ranah sekarang... tunggu masa jer...
Quote gaara_X 10-9-2015 07:33 AM
wak jidin lepas nie jadi laa duta kat memano....terus jadi boneka dalam strategi politik....
Quote akificha 10-9-2015 10:11 AM
bagus semangat tan sri Muhyiddin
Quote anisania 10-9-2015 10:33 AM
vandergooh replied at 10-9-2015 05:37 AM
baru2 nih pertemuan tun dengan azmin ali dalam perbincangan untuk melepaskan anwar ibrahim dan tun a ...


Quote kasmela 10-9-2015 10:38 AM

haha!
Quote MH37O 10-9-2015 11:05 AM
bijak muhyiddin...100x lagi bijak dari kebodohan najib...
Quote Bedah.Cun 10-9-2015 11:06 AM
Sory year. Weolsss tau totok tiew cuma Jhowo jer. Either kau Melayu Ulu or Melayu Jati
Quote chaintea 10-9-2015 11:06 AM
dah agak dah..
cik yidin ni berani sembang senyap2 je..
suh berdepan jd lain..

so eloklah gitu

Lihat semua komen(32)

Kategori Berkaitan

ADVERTISEMENT


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT

ADVERTISEMENT

Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

11-8-2022 07:33 PM GMT+8 , Processed in 0.083724 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top