CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

"Gantung Keahlian Muhyiddin" - Nazri Aziz

23-2-2016 09:50 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 5888| Komen: 48

Description: Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Nazri Aziz berkata, beliau akan mencadangkan pada mesyuarat majlis itu minggu ini supaya Muhyiddin digantung kerana tindakannya yang masih terus 'menyerang' pres ...



sumber foto: mstar



Ahli Majlis Tertinggi Umno, Datuk Seri Nazri Aziz menggesa Timbalan Presiden Umno, Tan Sri Muhyiddin Yassin supaya keluar dari parti jika tidak lagi mahu bersama pemimpin sedia ada.

Tambah beliau, tindakan tegas seperti menggantungkan keahliannya perlu dikenakan terhadap Muhyiddin Yassin kerana masih terus 'menyerang' presiden parti dan cadangan akan dilakukan oleh beliau pada mesyuarat majlis itu minggu ini.


"Dia perlu ingat, dia bukan ahli biasa. Dia timbalan presiden parti.


"Menurut Perlembagaan parti, dia sepatutnya membantu presiden, bagaimanapun saya rasa dia telah bertindak keterlaluan," katanya ketika melakukan lawatan ke Inap Desa Sungai Haji Dorani semalam."


Beliau .-CARI Infonet



sumber : www.mstar.com.my
15

Bagus
20

Marah
21

Terkejut
11

Sedih
15

Lawak
11

Bosan

Friends Rank (93 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Modngengade 23-2-2016 09:52 AM
Jilat bang jgn tak jilat...
Quote Syd 23-2-2016 09:54 AM
Samseng dah bersuara.
Quote zach2008 23-2-2016 09:58 AM
Umno-BN kena faham, apa yg keluar dari mulut pemimpin mereka org akan anggap mcm sampah je
Quote namirulmukminin 23-2-2016 10:05 AM
Nazri mulut taik ni bunyik lagi ke? Ingatkan dah bisu dah kena tulah Soltan Johor....
Quote HannahMontana 23-2-2016 10:06 AM
sesuai akhwin dgn nora bodoh sshj
Quote EJALTI 23-2-2016 10:19 AM
Jilat la lubang kunyit Bijan kepit tuh sampai moncit...
Quote dizeck 23-2-2016 10:21 AM
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan
kepada beliau

lebih baik sertai parti lain jika tidak lagi sehaluan
dalam parti yang jadi tempat dia berteduh selama ini
Quote AHMADVW 23-2-2016 10:23 AM
tak boleh dikritik walau pun salah,,,,

bila nak sman wsj,,  dah brp minggu punya selasa macai
Quote mizkajura 23-2-2016 10:32 AM
puiii kuatnya penjilat yg bersuara kat belakang tu.
Quote mizkajura 23-2-2016 10:33 AM
abam najeli ni mmg genster dusun!!!! hauk nok perangai kau mcm tu
Quote beloomberk 23-2-2016 10:35 AM
tugas dia bantu presiden ..
presiden buat salah pon bantu jugak tau
tolong katup timbus kesalahan dia.

tak kisah betol atau salah
tak kisah tindas rakyat atau tak
BANTU PRESIDEN,

walaupon slogan rakyat didahulukan pencapaian diutamakan.
Quote cucuq 23-2-2016 10:38 AM
ko bila nak bersara nazri oiii nyemak jer nengok..pencapaian ko yang membanggakan adalah kawin banyak tu jer..
Quote NAT_11 23-2-2016 10:52 AM
dizeck replied at 23-2-2016 10:21 AM
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan

PERWAKILAN UMNO yang pilih dia.
Jadi, dia berkhidmat untuk ahli UMNO, bukan Najib.
Najib pun sepatutnya berkhidmat untuk ahli UMNO,
jangan terasa macam UMNO tu bapak dia punya.
Bukan bapak dia pun yang tubuh UMNO.
Nazri pun dipilih dapat jadi anggota Majlis tertinggi UMNO.
Jangna ingat dia berkuasa sangat.
Lepas PRU14, kalau umno bungkus tikar bantal, dia pun
turut kena bungkus sama. Kumpullah duit haram banyak-banyak.
Lama-lama kering kontang juga, macam bekas-bekas pemimpin umno lain.
Terpaksa menjilat penabur dedaklah nanti, tak kira Melayu, Cina ke India......
Quote renko 23-2-2016 11:04 AM
dizeck replied at 23-2-2016 10:21 AM
elok la digantung jika masih terus keras kepala

terlalu banyak ruang dan masa dah diberikan

jilat jilat jilat jilat
dasar penjilat

Quote mzzenma 23-2-2016 11:06 AM
nazri bimbo..sesuai dengan bini bongsu bipolar
Quote nh83 23-2-2016 11:12 AM
parti tu mcm satu family..kalu mak takleh tegur anak,anak takleh tegur perbuatan salah ayah adakah ahli keluarga yg menegur tu kena keluar drpd family?..bila wat mcm ni seolah menunjuk perangai menteri itu sendiri ada penyakit hati..muhyiddin tu bukan wat perhimpunan dan perarakan yg mengugat negara pun..dia cuma beri pendapat dan teguran..itu pun takleh terima mmg ada penyakit pemimpin yg mcm ni..lebih malu org tu islam..
Quote kenarikelabu 23-2-2016 11:18 AM
Jilat sampai mulut bau taik, basuh2 tetap tak hilang bau.
Quote dizeck 23-2-2016 11:33 AM
karektor seperti nazri ini juga diperlukan dalam mana2 organisasi

ada yang banyak berfikir dan menyampaikan pandangan secara
berhemah dan santun

ada yang berfikir di waktu yang sama menyampaikan pendirian
secara tegas dan straight to the point

adakalanya bahasa berlapik sukar difahami atau
dibuat2 seolah tidak difahami
Quote artcrime 23-2-2016 11:42 AM
Yg penting pengundi2 dancing sama kapla lumbu tara boleh paham2 sampai skrg.. guna bahasa lapik mahu pun kesat.. tu lagi aku tak paham.. spesis apekah mereka?

Lihat semua komen(48)

Kategori Berkaitan


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

18-8-2022 10:05 PM GMT+8 , Processed in 7.892129 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top