CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

[Edisi PAU]: Muhyiddin Kecewa Tidak Dibenarkan Berucap

10-12-2015 10:08 AM| Diterbitkan: CARI-LTS| Dilihat: 12475| Komen: 96

Description: Tan Sri Muhyiddin Yassin melahirkan rasa kecewa apabila Majlis Tertinggi (MT) Umno membuat keputusan menghalangnya daripada menggunakan platform Perhimpunan Agung Umno 2015 untuk berucap di hadapan pe ...




sumber foto: http://www.freemalaysiatoday.com/



"Saya kecewa, saya dan Datuk Seri Shafie merayu supaya saya diberikan peluang berucap, tapi nampaknya dia (Datuk Seri Najib Tun Razak) kata tak boleh juga."


Demikian luahan Tan Sri Muhyiddin Yassin apabila Majlis Tertinggi (MT) Umno membuat keputusan menghalangnya daripada menggunakan platform Perhimpunan Agung Umno 2015 untuk berucap di hadapan perwakilan parti itu.


Menurut beliau, rayuannya untuk menyampaikan ucapan penggulungan sebelum sesi penangguhan Sabtu ini ditolak tanpa sebab.


"Daripada perbincangan itu (mesyuarat MT) ada yang menghalang. Saya tak tahu kenapa, tapi itulah keputusannya," katanya kepada pemberita di pekarangan Menara Dato' Onn semalam.



Sebelum itu, beliau menghadiri mesyuarat khas MT Umno yang dipengerusikan Najib.


Bagaimanapun, bekas timbalan perdana menteri itu berkata beliau akan tetap mengikuti perbahasan pada Perhimpunan Agung Umno (PAU) 2015 yang akan bermula hari ini. - CARI Infonet



Berita selanjutnya: mstar.com.my/
29

Bagus
33

Marah
24

Terkejut
35

Sedih
24

Lawak
27

Bosan

Friends Rank (172 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote HannahMontana 10-12-2015 10:02 AM
sudah dijangka

xkan Muhyiddin nak memuji pula...so u gotta go go go goalllllLLLLLLLLLLLLLLLL
Quote alesandra 10-12-2015 10:03 AM
drama tamil.....
Quote putehkundor 10-12-2015 10:04 AM
pandai carut gak heshe...
******** tu apa? Bugima kah?
Quote lvsg8 10-12-2015 10:05 AM
tak payah emo lah..tu kan parti najibul...suka hati dia nak buat gapo
Quote Jagendas 10-12-2015 10:06 AM
harap wak midin pulangkan tulur presiden
Quote bluehedgehog 10-12-2015 10:06 AM
Partai komunis
Quote GhostWalking 10-12-2015 10:07 AM
korang tau kalau Taurus ni memang la lembut dan banyak mengalah tapiiiiii kalau dah tercabar memang jangan buat main la.dia akan balas balik.
Quote star_anisse 10-12-2015 10:12 AM
Perkara itu disahkan oleh Naib Presiden UMNO, Datuk Seri Ahmad Zahid Hamidi ketika ditanya mengenai perkara itu.

disahkan oleh dia nie mmg aku tak percaya la...
Quote all4rez 10-12-2015 10:17 AM
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********
Quote reeny 10-12-2015 10:32 AM
all4rez replied at 10-12-2015 10:17 AM
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********

sama la kita, dok gigih nk meneka apa maksud di sebalik bintang2 yg berderet tu...
Quote mommymonster82 10-12-2015 10:33 AM
Quote mommymonster82 10-12-2015 10:33 AM
Quote c===8 10-12-2015 10:35 AM
lagi muhyidin mengamuk lagi la wak zahid suka
makin cerah la peluang dia nak jadi pm nanti
Quote zamzarai 10-12-2015 10:36 AM
kalau bagi muhyidin berucap, najib kencing x lawas la.
Quote kambeng_masam 10-12-2015 10:41 AM
“Kenapa tak bagi aku berucap, ********* betul” jeritnya kepada Hishamuddin dengan nada berang sebelum beredar.



sila isi tempat kosong mengikut kesesuaian ayat dan situasi.

Quote aderaderker 10-12-2015 10:41 AM
p*kimK kah yg disebut sebut itu..
Takkan la kut kan..
Quote kambeng_masam 10-12-2015 10:43 AM
all4rez replied at 10-12-2015 05:17 AM
******** betul...
Aku lebih teruja utk mengira berapa * dan cuba utk teka apa maksud ***********

jom kita main hang-man teka word carutan apakah itu.
Quote pisang69 10-12-2015 10:44 AM
hahha...drama sangat...aku tak rasa yiddin jerit camtu...drama sangat...
Quote hawaq 10-12-2015 10:47 AM
aku teka hangsuang

sebab ada 9 *

Lihat semua komen(96)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

3-7-2022 04:34 PM GMT+8 , Processed in 0.079107 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top