CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Noor Nabila Minta Peminat Doakan Kebahagiaan Rumah Tangga Dengan Engku Emran

11-5-2022 05:41 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 12765| Komen: 118

Description: Kakak kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Noor Nabila berharap orang luar terus mendoakan kebahagiaan dirinya dengan ahli perniagaan, Engku Emran Engku Zainal Abidin.
Kakak kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Noor Nabila berharap orang luar terus mendoakan kebahagiaan dirinya dengan ahli perniagaan, Engku Emran Engku Zainal Abidin.


Nabila berkata, dia kini menikmati kehidupan yang diimpikan sebagai isteri selain kini memegang tanggungjawab membesarkan dua cahaya mata.

Foto: IG

"Alhamdulillah sudah hampir setahun kami melayari bahtera rumah tangga, namun saya akui perjalanan ini masih panjang.

"Cuma saya harap orang luar dapat doakan yang terbaik untuk kebahagiaan kami sekeluarga. Saya bersyukur dipertemukan suami yang sangat positif serta penyayang.

"Saya seronok dengan kehidupan sekarang. Selain melayan keletah Jebat Jayden, saya juga sangat menyayangi Aleesya yang sudah saya anggap seperti anak sendiri," katanya.



Menurut Nabila, sambutan Aidilfitri tahun ini begitu bermakna apabila dapat meraikan bersama-sama.

"Tahun ini saya memilih tema warna biru untuk pakaian pada satu Syawal lalu. Alhamdulillah kami dapat berkumpul pada hari yang cukup bermakna.

"Jayden juga sangat seronok apabila dapat duit raya daripada saudara-mara. Tambah pula, tahun ini kami dapat keluar menyambut hari raya," katanya.



Untuk rekod, Noor Nabila pernah mendirikan rumah tangga bersama Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan bercerai secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.

Mereka dikurniakan seorang anak lelaki Jebat yang kini berusia empat tahun.




Sementara itu, Engku Emran pula pernah mendirikan rumah tangga bersama Erra pada 25 Oktober 2007 dan berpisah pada 18 Februari 2014.

Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Engku Aleesya yang kini berumur 13 tahun. -CARI

Sumber: Harian Metro

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote bungarose 11-5-2022 06:00 PM
Aperhal nak minta netizen doakan ngko laks
Bukan puak2 ngko jijik dengan netizen ker
Quote cantthinkofany 11-5-2022 06:45 PM
bungarose replied at 11-5-2022 06:00 PM
Aperhal nak minta netizen doakan ngko laks
Bukan puak2 ngko jijik dengan netizen ker

sbb tu la dia minta doa netizen....doa dari orang yg teraniaya.....
Quote makadek 11-5-2022 06:58 PM
Doa la sendiri
Quote Rogue98 11-5-2022 06:59 PM
semoga bahagia hingga ke syurga....semoga dapat baby 2/3 org lagi...hehe
Quote Nenolen 11-5-2022 09:04 PM
utk rekod perkahwinan kak naab tu salah fakta…
Quote tikusmontok 11-5-2022 09:27 PM
Baca tajuk ingatkan dah berantakan...tetiba lak mintak org lain doakan.
Quote Cekla 11-5-2022 09:28 PM
artis ke nih
Quote auntyonion 11-5-2022 09:29 PM
Kenapa rekod perkahwinan amik sekerat2
Quote princessmiang 11-5-2022 09:32 PM
Adik ipar kan pak ostad??????? Bukankah pak ostad tu umpama bayangan tuhan di moka bomi???? Adik ko kan niqoobis??? Keluarga ko kan alim ulamak makcik pakyu pon dh berpordah bungkos??
Quote OyaTonggek 11-5-2022 09:41 PM
princessmiang replied at 11-5-2022 01:32 PM
Adik ipar kan pak ostad??????? Bukankah pak ostad tu umpama bayangan tuhan di moka bomi???? Adik ko  ...

macit pakyu gundu dh pordahh bungkos juge ke chuols??
Quote Kurex 11-5-2022 09:45 PM
Lu sapa pompuan??
Quote princessmiang 11-5-2022 09:47 PM
OyaTonggek replied at 11-5-2022 09:41 PM
macit pakyu gundu dh pordahh bungkos juge ke chuols??

Yeee acik pakyu dah see the light berniqoob.... terkenang zman acik pakyu dekat meletop
Quote Acikgomen 11-5-2022 09:47 PM
Setau acik mak tiri yg sayang kat aleesya nih laudya cynthia bella tu bukan chuols kaknab
Cuba lagi yach
Quote Whitney72 11-5-2022 10:04 PM
Kepamnya EE skrg...baru 48 thn
Quote emera 11-5-2022 10:08 PM
Sapa kau tibah2 muncol di bod gossip ini?
Quote likilu 11-5-2022 10:13 PM
Takut kisah bella v1 berulang kembali ke

Emran ni good looking tapi perlulah ada substance untuk ada tarikan orang nak stay
Quote Normabaru 11-5-2022 10:40 PM
Mcm xde lgsg sesi aleesya ni dgn mak tiri baru..tetibe kua statement sgt menyayangi aleesya..ikan masin sgt
Quote royaldanish 11-5-2022 10:46 PM
Wartawan cari semuanya dh dibayar sewa oleh keluarga diorg ni ke hapa?
Quote Cleocatra 11-5-2022 10:47 PM
Eeewwww.. kau sapa kita nak doakan yang baik2. Kami netz tak hingin nak doa yang baik2 untuk ko sekeluarga. Keturunan ko elok melingkup dalam kubur cepat sikit

Lihat semua komen(118)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 07:29 AM GMT+8 , Processed in 0.074324 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top