CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 11339|Reply: 118

Noor Nabila Minta Peminat Doakan Kebahagiaan Rumah Tangga Dengan Engku Emran

  [Copy link]
Post time 11-5-2022 05:41 PM | Show all posts |Read mode
Kakak kepada selebriti popular, Neelofa iaitu Noor Nabila berharap orang luar terus mendoakan kebahagiaan dirinya dengan ahli perniagaan, Engku Emran Engku Zainal Abidin.


Nabila berkata, dia kini menikmati kehidupan yang diimpikan sebagai isteri selain kini memegang tanggungjawab membesarkan dua cahaya mata.


Foto: IG




"Alhamdulillah sudah hampir setahun kami melayari bahtera rumah tangga, namun saya akui perjalanan ini masih panjang.


"Cuma saya harap orang luar dapat doakan yang terbaik untuk kebahagiaan kami sekeluarga. Saya bersyukur dipertemukan suami yang sangat positif serta penyayang.


"Saya seronok dengan kehidupan sekarang. Selain melayan keletah Jebat Jayden, saya juga sangat menyayangi Aleesya yang sudah saya anggap seperti anak sendiri," katanya.




  



Menurut Nabila, sambutan Aidilfitri tahun ini begitu bermakna apabila dapat meraikan bersama-sama.


"Tahun ini saya memilih tema warna biru untuk pakaian pada satu Syawal lalu. Alhamdulillah kami dapat berkumpul pada hari yang cukup bermakna.


"Jayden juga sangat seronok apabila dapat duit raya daripada saudara-mara. Tambah pula, tahun ini kami dapat keluar menyambut hari raya," katanya.




  



Untuk rekod, Noor Nabila pernah mendirikan rumah tangga bersama Sharnaaz pada 31 Mac 2017 dan bercerai secara hakam pada 9 Julai 2020 di Mahkamah Rendah Syariah Wilayah Persekutuan.


Mereka dikurniakan seorang anak lelaki Jebat yang kini berusia empat tahun.




  



  



Sementara itu, Engku Emran pula pernah mendirikan rumah tangga bersama Erra pada 25 Oktober 2007 dan berpisah pada 18 Februari 2014.


Hasil perkahwinan, mereka dikurniakan seorang anak perempuan, Engku Aleesya yang kini berumur 13 tahun. -CARI


Sumber: Harian Metro
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 06:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Aperhal nak minta netizen doakan ngko laks
Bukan puak2 ngko jijik dengan netizen ker
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 06:45 PM | Show all posts
bungarose replied at 11-5-2022 06:00 PM
Aperhal nak minta netizen doakan ngko laks
Bukan puak2 ngko jijik dengan netizen ker

sbb tu la dia minta doa netizen....doa dari orang yg teraniaya.....
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 06:58 PM From the mobile phone | Show all posts
Doa la sendiri
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 06:59 PM | Show all posts
semoga bahagia hingga ke syurga....semoga dapat baby 2/3 org lagi...hehe
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:04 PM From the mobile phone | Show all posts
utk rekod perkahwinan kak naab tu salah fakta…
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Baca tajuk ingatkan dah berantakan...tetiba lak mintak org lain doakan.
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:28 PM | Show all posts
artis ke nih
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:29 PM From the mobile phone | Show all posts
Kenapa rekod perkahwinan amik sekerat2
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:32 PM From the mobile phone | Show all posts
Adik ipar kan pak ostad??????? Bukankah pak ostad tu umpama bayangan tuhan di moka bomi???? Adik ko kan niqoobis??? Keluarga ko kan alim ulamak makcik pakyu pon dh berpordah bungkos??
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:41 PM | Show all posts
princessmiang replied at 11-5-2022 01:32 PM
Adik ipar kan pak ostad??????? Bukankah pak ostad tu umpama bayangan tuhan di moka bomi???? Adik ko  ...

macit pakyu gundu dh pordahh bungkos juge ke chuols??
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:45 PM From the mobile phone | Show all posts
Lu sapa pompuan??
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
OyaTonggek replied at 11-5-2022 09:41 PM
macit pakyu gundu dh pordahh bungkos juge ke chuols??

Yeee acik pakyu dah see the light berniqoob.... terkenang zman acik pakyu dekat meletop
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 09:47 PM From the mobile phone | Show all posts
Setau acik mak tiri yg sayang kat aleesya nih laudya cynthia bella tu bukan chuols kaknab
Cuba lagi yach
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:04 PM From the mobile phone | Show all posts
Kepamnya EE skrg...baru 48 thn
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:08 PM From the mobile phone | Show all posts
Sapa kau tibah2 muncol di bod gossip ini?
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Takut kisah bella v1 berulang kembali ke

Emran ni good looking tapi perlulah ada substance untuk ada tarikan orang nak stay
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:40 PM From the mobile phone | Show all posts
Mcm xde lgsg sesi aleesya ni dgn mak tiri baru..tetibe kua statement sgt menyayangi aleesya..ikan masin sgt
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:46 PM From the mobile phone | Show all posts
Wartawan cari semuanya dh dibayar sewa oleh keluarga diorg ni ke hapa?
Reply

Use magic Report

Post time 11-5-2022 10:47 PM | Show all posts
Eeewwww.. kau sapa kita nak doakan yang baik2. Kami netz tak hingin nak doa yang baik2 untuk ko sekeluarga. Keturunan ko elok melingkup dalam kubur cepat sikit
Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

20-5-2022 12:26 AM GMT+8 , Processed in 0.207058 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list