CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Anak Gadis Vanidah Imran Dipuji Cantik, Muka Macam Zahirah Macwilson

11-5-2022 05:03 PM| Diterbitkan: Cari-Saiful| Dilihat: 8770| Komen: 66|Original author: Saiful

Description: Anak gadis Vanidah Imran, Maryam Rishika baru-baru ini meraih perhatian ramai.
Anak gadis Vanidah Imran, Maryam Rishika baru-baru ini meraih perhatian ramai.

Di Instagram, Vanidah ada memuat naik gambar mereka berdua sempena sambutan hari ibu.


Foto: IG

Dalam posting berkenaan, bekas isteri Rashidi Ishak ini mengambil kesempatan mengucapkan selamat hari ibu kepada wanita yang bergelar ibu di seluruh dunia.

Gambar Vanidah bersama anak gadisnya yang berusia 18 tahun itu dilihatan begitu akrab sekali.



Di ruangan komen ramai yang memuji Maryam dan menyamakan wajahnya persis Zahirah Macwilson.




Ada yang teringin nak jadi menantu Vanidah? -CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote cepheid 11-5-2022 05:04 PM
Muka macam shidee je aku tengok
Quote .HannahMontana. 11-5-2022 05:06 PM
muka bapa dia

jangan nak hina zahirah mekwilson , kesal aiman hakim membaca berita ini.
Quote addamnor 11-5-2022 05:35 PM
Cantik ke? Mak beliau bertiang jauh lagi cantik. Sorry iya so plain so bebiasa sangat wajah tersebut. So next!
Quote sleepandream 11-5-2022 05:51 PM
addamnor replied at 11-5-2022 05:35 PM
Cantik ke? Mak beliau bertiang jauh lagi cantik. Sorry iya so plain so bebiasa sangat wajah tersebut ...

haah... mak sheols lagi cantik la pada mata iols...but again, lies in the eyes of beholder... aaagitewww
Quote cantthinkofany 11-5-2022 05:53 PM
sapekah yg menulis berita fatamorgana iniiiiii....wooittttttt
Quote irvene 11-5-2022 05:53 PM
ada la iras sikit. muka keras, zahirah pun bukan lawa pun harap putih yg disukai rakyat malaysia sajor
Quote nmi 11-5-2022 06:30 PM
Vanidah nmpk muda betul, nmpk anak sheols lebih matang plak..sheols Manis jaaaa
Quote Mulotkoyak 11-5-2022 07:35 PM
Awat ak ingat dayang td.. Hahaha
Quote adelea 11-5-2022 07:41 PM
.HannahMontana. replied at 11-5-2022 05:06 PM
muka bapa dia

jangan nak hina zahirah mekwilson , kesal aiman hakim membaca berita ini.

Tahu x per … hidung pesek
Pari2 genetik kuat

Mana mau nya sama dgn ZM
Quote bellaamsar 11-5-2022 07:47 PM
Macam sasha 30k pun ada
Quote weezerfan 11-5-2022 08:04 PM
Zahirah btiang lg lawa
Quote kiah_mai_pulak 11-5-2022 08:06 PM
mcm kombinasi muka zahirah+dayang+jannanick
Quote heythere123 11-5-2022 08:08 PM
ada iras ZM & Ainul Aishah
Quote heythere123 11-5-2022 08:09 PM
irvene replied at 11-5-2022 05:53 PM
ada la iras sikit. muka keras, zahirah pun bukan lawa pun harap putih yg disukai rakyat malaysia saj ...

haah, zahirah takde la outstanding sangat features  muka cuma dia combo sekali dgn kulit cerah jadi nampak elok la jugak
Quote stingerflank 11-5-2022 08:11 PM
cepheid replied at 11-5-2022 05:04 PM
Muka macam shidee je aku tengok

Macam pelik pulak  kheunz? Dah tentu tentu bapaknya...takkheun nak iras johnny depp?

Kahkahkahkahkahkah
Quote she 11-5-2022 08:16 PM
Eeeeeee jauh nau dari Zahirah
Tengok keturunan pun dah lain cabang
Quote whimsicalmusic 11-5-2022 09:45 PM
bellaamsar: Macam sasha 30k pun ada

Yasss sama mcm aku tgk..cume version xbrapa sexayy dr sasha 30k
Quote cheezel 11-5-2022 09:57 PM
Zahirah tu pn xdela jelita sgt. Ada la iras. Tang gummy smile
Quote Belibis 11-5-2022 10:01 PM
Baik ko cakap mcam amiza adnan.

Lihat semua komen(66)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

22-5-2022 07:17 AM GMT+8 , Processed in 0.076735 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top