CARI Infonet

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Zizie Ezette Berhijab Penuh dan Ambil Anak Angkat?

24-7-2015 03:39 PM| Diterbitkan: CARI-MAMS| Dilihat: 23299| Komen: 96

Description: Pelakon Zizie Ezette nampaknya telah hadir dengan imej baharu dengan mengenakan hijab penuh.
Oleh Adib Za

Pelakon Zizie Ezette nampaknya telah hadir dengan imej baharu dengan mengenakan hijab penuh. 


Ia pasti membuatkan ramai peminat berasa teruja dengan penghijrahan tersebut, meskipun belum ada kata-kata 'rasmi' daripada pemilik badan.


Namun, gambar-gambar yang dimuat naik dalam Instagram aktress itu seolah mengiyakan perkara ini.


Dalam masa yang sama, Zizie telah memumatnaik gambar terbaharunya dengan seorang bayi yang khabarnya merupakan anak angkatnya.


“Meet our new princess. Buah hati pengarang jantung mummy and daddy @bungmoktar insha-Allah,” kata Zizie melalui laman Instagram miliknya.


(Sumber foto: Rotikaya)


Tahniah buat Zizie dan suami atas berita terbaharu ini. Semoga kekal bahagia hingga ke akhirnya. - CARI Infonet
18

Bagus
24

Marah
14

Terkejut
32

Sedih
36

Lawak
25

Bosan

Friends Rank (149 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kenarihitam 23-7-2015 02:50 PM
Comeyy nyer baby nih
Quote xtahumenahu 23-7-2015 02:53 PM
btol laaa...comel sgt baby tuhh
Quote willow12 23-7-2015 02:57 PM
Comel dan ada pulak iras2 muka zizi. Anyway, congrats sbb dpt baby baru..
Quote IxoraP 23-7-2015 03:01 PM
congratss... geli nengok muka bung..
Quote ira_229 23-7-2015 03:05 PM
makin cantik zizie...sekejap lagi jadilah wanita sesuci embun pagi sebab dah berhijrah..
Quote CrowneGlory 23-7-2015 03:10 PM
Terus nmpk dorg angelic lps bini berhijab..btw siapa la punya anak tu...sanggup kasi kat org secomel tu
Quote PongKang 23-7-2015 03:11 PM
Comelnyer..seronok dpt baby
Quote doubleA 23-7-2015 03:13 PM
comel baby ni, rupa nak mcm zizie bung jugak
Quote miabebe 23-7-2015 03:14 PM
Wahhhhhhh...

Terpancar sinar kebahagiaan d wajah zizie...tak salah lg zizie pilih bung eyh...hahahaha
Quote nuryakmal 23-7-2015 03:14 PM
senang nya dapat...
Quote sunquick 23-7-2015 03:20 PM
cumelllnye baby........
Quote cantleyi 23-7-2015 03:25 PM
jagala seeloknya
Quote kokocrunch 23-7-2015 03:33 PM
comelnya baby
Quote reenaz 23-7-2015 03:35 PM
wahhh dah pakai tudung.. tapi kenapa iols rasa gaya pemakaian sama macam rebecca nur islam? not fully hijrah la
Quote slipar_jepon 23-7-2015 03:41 PM
hanya tutup kepala. selain nye mcm sama je mcm sblm berhijab
Quote slipar_jepon 23-7-2015 03:42 PM


bapak & anak
Quote akuMNdia 23-7-2015 03:45 PM
Nampak ada iras zizie...baby ni ada kaitan sedara mara dgn zizie ke??
Quote GhostWalking 23-7-2015 04:02 PM
kalau baby ni tengok muka bung mesti dia tau dia anak angkat
Quote lonely_surina 23-7-2015 04:03 PM
CrowneGlory replied at 23-7-2015 03:10 PM
Terus nmpk dorg angelic lps bini berhijab..btw siapa la punya anak tu...sanggup kasi kat org secomel ...

xpa laa kasi dekat org kaya mewah mcm ze n bm yg kewangan sentiasa beranak pinak..
rezeki budak tu menumpang kasih dgn ze..
masa depan budak tu pun TERjamin..
mungkin mak budak tu da fikir panjang, baik laa ddk ngan ze dari ddk ngan dia..

tp mmg comel budak nehh..

Lihat semua komen(96)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

6-12-2022 09:50 AM GMT+8 , Processed in 0.178394 second(s), 49 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top