CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Sudahlah Tak Pakai Helmet, Bercumbuan Pula Atas Motor

14-1-2022 05:47 PM| Diterbitkan: CARI-MRO| Dilihat: 1753| Komen: 15

Description: Jakarta– Sebuah video tular di media sosial gara-gara seorang lelaki dirakam mencium teman wanitanya ketika mereka menaiki sebuah motosikal di jalan raya, lapor laman berita Detik.com.
Jakarta– Sebuah video tular di media sosial gara-gara seorang lelaki dirakam mencium teman wanitanya ketika mereka menaiki sebuah motosikal di jalan raya, lapor laman berita Detik.com.


Video itu dimuat naik ke akaun Instagram bernama @memomedsos. 

Kejadian itu dikatakan berlaku di daerah Bulukumba, dalam wilayah Sulawesi Selatan.

Foto: Kosmo

Berdasarkan rakaman, seorang penunggang lelaki dilihat menaiki motosikal dengan dibonceng oleh seorang wanita di belakangnya.

Lelaki itu sesekali menoleh ke belakang untuk mencium wanita tersebut.


Menurut Ketua Polis Trafik Bulukumba, AKP Andika, pihaknya sedang mengesan pasangan kekasih tersebut kerana didapati melakukan kesalahan.

Kesalahan paling utama adalah kerana mereka tidak memakai topi keledar, jelasnya.

Kesalahan berkenaan tindakan mencium ketika menunggang motosikal akan diserahkan kepada polis Bulukumba, tambah beliau. 

Mereka dilaporkan menyerah diri setelah video tersebut tular. – CARI

Sumber: Kosmo

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Friska 14-1-2022 05:49 PM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang
Quote tikusmontok 14-1-2022 07:20 PM
Kaum kau jugak, perangai brengsek.
Quote jazaa100 14-1-2022 07:31 PM
tikusmontok replied at 14-1-2022 07:20 PM
Kaum kau jugak, perangai brengsek.

Marah lah.....

Dah kaum dia....
Quote musangbodoh 14-1-2022 08:37 PM
Friska replied at 14-1-2022 05:49 PM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

kenapa tidak kamu saja ngepos...?
Quote mh17 14-1-2022 08:51 PM
Friska: Demi ngejar target dan setoran ...
lalu kamu knapa disini?mau cri setoran?atau mau cri uwang hdup ya.dasar nggak becus kamu ya[em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:]
Quote Minami2013 14-1-2022 09:03 PM
Friska replied at 14-1-2022 09:49 AM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

Dasar indon Walk the talk.
20220114_210206.jpg
Quote buapakperut 14-1-2022 09:27 PM
Friska: Demi ngejar target dan setoran ...

Mbak nasehatin adik2 senegara mbak ni, Malar jadi berita sampah nusantara. Jadi bahan ketawa
Quote buapakperut 14-1-2022 09:28 PM
Minami2013 replied at 14-1-2022 01:03 PM
Dasar indon    Walk the talk.

Vaksin gondrong , kebanggan merah putih henjutan jusa c
Quote missyL 14-1-2022 09:50 PM
Huduh nye perangai
Quote Buritan 14-1-2022 10:00 PM
Sia tuu tak marah kalo dua endon ittew bogelll..
Quote nakkomenjugak 15-1-2022 01:32 PM
mbakkkk
ni wajar dicontohi kaa gimana sihhh??
Quote besi_kelabu 15-1-2022 07:35 PM
Minami2013 replied at 14-1-2022 09:03 PM
Dasar indon    Walk the talk.

ada saintis vaksin nak bagi vaksin free kat indonesia, india, bangladesh n botswana..prof peter hotez and his team cipta vaksin Corbevax n bagi free-patent kat world's low-income countries.

IMG_20220115_192708.jpg

cer you gugel pasal corbevax ni..ntah2 vaksin ni kot indon duk banggakan..i baca kat twitter prof peter hotez tu ja..
Quote azrilpower 15-1-2022 07:55 PM
Friska replied at 14-1-2022 05:49 PM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

ko sorang jer yg meraban kat sini..org lain x de hal pun...
Quote Supersirap 15-1-2022 08:10 PM
Macam biasa kalau cerita lain macam mesti dari sana
Quote krustykrab 15-1-2022 08:13 PM
Motosome

Lihat semua komen(15)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-1-2022 04:32 PM GMT+8 , Processed in 0.077378 second(s), 31 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top