CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
View: 832|Reply: 15

Sudahlah Tak Pakai Helmet, Bercumbuan Pula Atas Motor

  [Copy link]
Post time 14-1-2022 05:47 PM | Show all posts |Read mode
Jakarta– Sebuah video tular di media sosial gara-gara seorang lelaki dirakam mencium teman wanitanya ketika mereka menaiki sebuah motosikal di jalan raya, lapor laman berita Detik.com.


Video itu dimuat naik ke akaun Instagram bernama @memomedsos.


Kejadian itu dikatakan berlaku di daerah Bulukumba, dalam wilayah Sulawesi Selatan.


Foto: Kosmo




Berdasarkan rakaman, seorang penunggang lelaki dilihat menaiki motosikal dengan dibonceng oleh seorang wanita di belakangnya.


Lelaki itu sesekali menoleh ke belakang untuk mencium wanita tersebut.


Menurut Ketua Polis Trafik Bulukumba, AKP Andika, pihaknya sedang mengesan pasangan kekasih tersebut kerana didapati melakukan kesalahan.


Kesalahan paling utama adalah kerana mereka tidak memakai topi keledar, jelasnya.


Kesalahan berkenaan tindakan mencium ketika menunggang motosikal akan diserahkan kepada polis Bulukumba, tambah beliau.


Mereka dilaporkan menyerah diri setelah video tersebut tular. – CARI


Sumber: Kosmo
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 05:49 PM | Show all posts
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 07:20 PM From the mobile phone | Show all posts
Kaum kau jugak, perangai brengsek.
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 07:31 PM From the mobile phone | Show all posts
tikusmontok replied at 14-1-2022 07:20 PM
Kaum kau jugak, perangai brengsek.

Marah lah.....

Dah kaum dia....
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 08:37 PM | Show all posts
Friska replied at 14-1-2022 05:49 PM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

kenapa tidak kamu saja ngepos...?
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 08:51 PM From the mobile phone | Show all posts
Friska: Demi ngejar target dan setoran ...
lalu kamu knapa disini?mau cri setoran?atau mau cri uwang hdup ya.dasar nggak becus kamu ya[em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:][em:3:]
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:03 PM From the mobile phone | Show all posts
Friska replied at 14-1-2022 09:49 AM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

Dasar indon Walk the talk.

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:27 PM From the mobile phone | Show all posts
Friska: Demi ngejar target dan setoran ...

Mbak nasehatin adik2 senegara mbak ni, Malar jadi berita sampah nusantara. Jadi bahan ketawa
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:28 PM From the mobile phone | Show all posts
Minami2013 replied at 14-1-2022 01:03 PM
Dasar indon    Walk the talk.

Vaksin gondrong , kebanggan merah putih henjutan jusa c
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 09:50 PM From the mobile phone | Show all posts
Huduh nye perangai
Reply

Use magic Report

Post time 14-1-2022 10:00 PM From the mobile phone | Show all posts
Sia tuu tak marah kalo dua endon ittew bogelll..
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 01:32 PM From the mobile phone | Show all posts
mbakkkk
ni wajar dicontohi kaa gimana sihhh??
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:35 PM From the mobile phone | Show all posts
Minami2013 replied at 14-1-2022 09:03 PM
Dasar indon    Walk the talk.

ada saintis vaksin nak bagi vaksin free kat indonesia, india, bangladesh n botswana..prof peter hotez and his team cipta vaksin Corbevax n bagi free-patent kat world's low-income countries.



cer you gugel pasal corbevax ni..ntah2 vaksin ni kot indon duk banggakan..i baca kat twitter prof peter hotez tu ja..

This post contains more resources

You have to Login for download or view attachment(s). No Account? Register

x
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 07:55 PM From the mobile phone | Show all posts
Friska replied at 14-1-2022 05:49 PM
Demi ngejar target dan setoran, @CARI-MRO copas berita dari seberang

ko sorang jer yg meraban kat sini..org lain x de hal pun...
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:10 PM From the mobile phone | Show all posts
Macam biasa kalau cerita lain macam mesti dari sana
Reply

Use magic Report

Post time 15-1-2022 08:13 PM From the mobile phone | Show all posts
Motosome

Reply

Use magic Report

You have to log in before you can reply Login | Register

Points Rules

 

Forum Hot Topic



Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-1-2022 01:24 PM GMT+8 , Processed in 0.205180 second(s), 22 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

Quick Reply To Top Return to the list