CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tolong Pemuda Cina Ikat 'Tie' Buat Najib Terkenang Konsep 1Malaysia Mula Diperkenal

14-1-2022 06:35 AM| Diterbitkan: CARI-MAL| Dilihat: 865| Komen: 9

Description: Video seorang lelaki Melayu membantu pemuda kaum Cina yang dimuat naik oleh seorang YouTuber sejak kelmarin mendapat pelbagai reaksi positif ramai.
Video seorang lelaki Melayu membantu pemuda Cina yang dimuat naik oleh seorang YouTuber sejak kelmarin mendapat pelbagai reaksi positif ramai.


Kredit foto: YouTube

Selain daripada berjaya membuatkan netizen tersentuh, kebanyakan mereka juga memuji konsep dan idea eksperimen sosial yang diketengahkan.



Malah, ada juga yang membandingkan video berkenaan dengan hasil ‘prank’ YouTuber lain.


Dalam pada itu, video berkenaan turut mendapat respon bekas Perdana Menteri, Datuk Seri Najib Razak.



Menurut beliau, dia masih teringat apabila memperkenalkan konsep satu Malaysia dahulu.


Sumber: GEMPAK



Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Samerosie 14-1-2022 06:52 AM
Najib ni pun mcm ritrud amd hi juga ye semua hal nak berbunyik.  Semua time kau 1 termasuklah 1mdb. Itu tak terkenang juga ke?  Diam saja boleh tak.
Quote kitmal 14-1-2022 07:08 AM
konsep..misi dan visi bagus tapi sayang.....perlaksanaan tu tak betul
Quote Raman 14-1-2022 07:52 AM
Dia punya 1Malaysia kaut duit masuk poket sendiri. Dah sabit bersalah pun
Quote becir 14-1-2022 07:58 AM
"najib komen apa hari ni?"

Quote nikaido 14-1-2022 08:22 AM
Kaki claim punya najib. Walhal zaman dia melayu umno/pas asyik suruh cina balik cina, sikit2 kapir harbi.
Quote n3ar 14-1-2022 08:24 AM
time isu toleransi kaum, ko acah2 buat teringat slogan 1 malaysia yg bodo tu.... 1 malaysia, projek kroni merata2...kr1m la, kedai kain 1 malaysia la... kedai ikan 1 malaysia la...


time kt mahkamah cakap pasal 1mdb, semua tak tau..
Quote zehra2 14-1-2022 08:44 AM
dah ler jibby.. atok2 main fb ni tgk cucu je..
tak yah ler sibuk nk main politik lg
Quote tripleid 14-1-2022 08:56 AM
Quote dua_chzy 14-1-2022 08:57 AM
Bising la ko. Sapa yang tanya soklan bonus apa lagi Cina mau dulu?

Lihat semua komen(9)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

29-5-2022 11:35 AM GMT+8 , Processed in 0.072714 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top