CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Harap Masin Mulut Jasmin Hamid, Vida Nak Kahwin Lelaki Kiriman Tuhan

22-11-2021 12:21 PM| Diterbitkan: ameenarara| Dilihat: 1109| Komen: 16|Original author: ameenarara

Description: Selepas melalui kisah cinta yang penuh kontroversi, Dato Seri Vida berharap agar dia dipertemukan jodoh seperti Jasmin Hamid yang bernikah dengan pengurus peribadinya, Nazmir.
Selepas melalui kisah cinta yang penuh kontroversi, Dato Seri Vida berharap agar dia dipertemukan jodoh seperti Jasmin Hamid yang bernikah dengan pengurus peribadinya, Nazmir.


Berita perkahwinan Jasmin Hamid itu mendapat liputan meluas dan turut menyentuh hati Vida selepas mengetahuinya.

Foto: Instagram Dato Seri Vida

Rasa gembira dan tersentuh itu diluahkan melalui Insta Story dengan mengatakan Jasmin merupakan seorang yang bertuah kerana mempunyai pengurus peribadi yang memahami dan melindungi dirinya selama ini.

Foto: Insta Story Dato Seri Vida


Tambahnya lagi, apa lagi yang seorang wanita inginkan melainkan sebuah kasih sayang, kesetiaan dan hidupnya dibimbing.


Dalam pada itu, dia juga berharap mulut masin Jasmin Hamid sebagai pengantin baru mendoakan dirinya untuk berjumpa dengan lelaki kiriman Tuhan.

Moga Vida sabar dengan ujian hidup yang menekan. Pasti ada kemanisan yang Tuhan akan berikan. Hujung tahun memang ramai yang kahwin. - CARI

Bagus

Marah

Terkejut

Sedih

Lawak

Bosan

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote ezacbee 22-11-2021 12:27 PM
Ramai je yang nak ko, ko yg memilih
Quote prince_marhaen 22-11-2021 12:31 PM
Tak habis lagi fefet bertepung ni nak fame pasal diri dia pun gersang, apa ke sialnya cakap musim janda mengawan...ingat orang lain asyik fikir nak kote je macam dia agaknya...geli betul lah...
Quote dudaberhias 22-11-2021 12:33 PM
Heyyy jejanda gersang mulut ikan puyu dan che pit busuk dek kerna mencekik pamoga gok gok gok... Pergi sibuk anak ko positif kobid tu dulu....

Dah tak larat nak dengar cerita basi tentang engko dikkk... Soo?? Iols singgah untuk beliak2 bijik mata jah
Quote missbigrockstar 22-11-2021 12:39 PM
Dia pun nak gak
Quote Kurex 22-11-2021 05:29 PM
Kau dgn zurin dua2 jadi pasangan lesbian je la
Quote Samerosie 22-11-2021 05:40 PM
Lelaki kiriman Tuhan? Eh tu sogay, sesuai sangat!
Quote Samerosie 22-11-2021 05:42 PM
Ya Allah kelakar nya terompah berbulu kau.
Quote MyLadyMarmalade 22-11-2021 05:44 PM
Dari mak sampai anak fashion hauk kelaut dalam..semoga kacak tak ter influenced pakai bukan² mcm mak eyy.

Tok bida eyy, ko tu duit ada..anak² pun ada..ape la nak kejar sgt jantan? Live your life to the fullest..xde habis la oksigen kt dunia ni kalau ko tak berlaki. Mcm penting sangat jantan dalam memastikan ko bernapas. Yihhh rengsaaaaa
Quote PEPPERMAN 22-11-2021 11:04 PM
gi lah buat surgery bagi nampak lawa skit.
pastu ubah imej, bagi sexy ala2 dok London...
dan kurangkan buat kontek lowclass gelak cam watak setan drama 80an
Quote TeropongThaico 22-11-2021 11:04 PM
Edited by TeropongThaico at 22-11-2021 11:05 PM

Ai aminkan


Baik tak ai
Quote wirazam 22-11-2021 11:35 PM
Semoga dpt jodoh yg berkekalan dan baik
Quote umbut 23-11-2021 08:06 AM
Ada gambar vida dulu2 hitam kepam..skrg putih cantik. Ok ler utk org 50 tahun kulitnya.
Quote fefeeling 23-11-2021 08:11 AM
Edited by fefeeling at 23-11-2021 08:12 AM

Kesiyelan apakah pergi holiday laut pkai terompah berbulus
Quote Acikgomen 23-11-2021 08:36 AM
Samerosie replied at 22-11-2021 05:42 PM
Ya Allah kelakar nya terompah berbulu kau.

Selipar bulu ni kalo acik yg pakai pi pantai, mau laki gundu haku tuh menyumpah seranah sambil jalan berbatu2 jauhnye tak ngaku acik bini dia
Quote lasagna 23-11-2021 08:39 AM
duit byk pun blom tentu idupnya tenang.. tak gitu?
Quote Acikgomen 23-11-2021 08:40 AM
Astaga cikb oiiiiii ko dah la pakai baju burung Lang bertebaran lepas tu hang galaih pulak beg silang petak2
Semak la acik rasa anak oiiiiii

Lihat semua komen(16)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

28-11-2021 05:08 PM GMT+8 , Processed in 0.070252 second(s), 29 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top