CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Semasa Lihat artikel

Tudung Ummah Versi Naruto.

26-5-2015 11:47 AM| Diterbitkan: admin6| Dilihat: 22595| Komen: 95

Description: Ini pakai tudung ker pakai cool fever?? Gomez ingatkan awek hisjabista demam tadi.. yela dah nampak macam pakai tudung lepas tu tempek cool fever seketoi kat atas dahi.
Tudung ummah melayu versi Naruto.. Hipster lah sangatt!
                           



Ini pakai tudung ker pakai cool fever?? Gomez ingatkan awek hisjabista demam tadi.. yela dah nampak macam pakai tudung lepas tu tempek cool fever seketoi kat atas dahi.


Eshhh.. Macam-macam noh dorang punya stylista untuk dorang punya fesyen bertudung.

Agaknya ini la yang paling lastest dan trending untuk digayakan masa hari raya nanti. Hahahaha trending la sangat kan.. Ni fesyen buta kayu namanya haha!

Pakai tudung elok-elok sikit tak oleh ka.. Fesyen tak kena gaya cara ni, Tak cantik langsung! Bergaya la konon. Pakai simple-simple sudah la kann.. Ini dah macam dengan dalam cerita Naruto la pulak bila Gomez tengok banyak kali.

Kalau korang pernah tengok cerita kartun Naruto mesti korang tahu kan benda yang Naruto pakai dekat dahi dia tu. Haaaaaa… Nampak macam benda alah tu la. Eshhh buruk lah!


Kalau yer pun nak bergaya cari la gaya yang masuk akal dan diterima orang ramai sikit yer.-


Sumber



8

Bagus
6

Marah
4

Terkejut
5

Sedih
7

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (32 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote MeghanK 26-5-2015 10:35 AM
Hipster la sangat dek.. Macam Sakai jah akak tengok
Quote kucen_miang 26-5-2015 10:36 AM
kahkahkah ko demam ke dik?
Quote meiya_loya 26-5-2015 10:36 AM
mana gambar????? huhuhu xde pon picnyaa camne nak kutuk neh.
Quote kucen_miang 26-5-2015 10:40 AM
meiya_loya replied at 26-5-2015 10:36 AM
mana gambar????? huhuhu xde pon picnyaa camne nak kutuk neh.

screen ko kecik ke dik?


Quote liyamariska 26-5-2015 10:41 AM
serious ai benci tgk pompuan melayu islam bertudung pelbagai aneka bentuk yg membuatkan mereka tiada bezanya dgn badut...
Quote Acong 26-5-2015 10:45 AM
dik, hodohnya tudung tu...... baik ko pakai tudung saji je
Quote kucen_miang 26-5-2015 10:46 AM




fesyen tudung hauk  

Quote GhostWalking 26-5-2015 10:46 AM
mesti demam denggi ni dek lebar sangat depannya tuh
Quote lipans 26-5-2015 10:46 AM
Quote krustykrab 26-5-2015 10:50 AM
mcm koyok tampal kat dahi je rupenya
Quote nolya 26-5-2015 10:51 AM
Jubah yg dipakai molek dah tapi tudung naruto tu kalau dibawa bersolat pun tak sah sebabnya menutup dahi, dahi tak mencecah tempat sujud.  Sekadar mengingatkan...
Quote WawaRaRa 26-5-2015 10:52 AM

gambar last tu kesian... cam terpinggir lak akak poc kita tu...
Quote kucen_miang 26-5-2015 10:55 AM
WawaRaRa replied at 26-5-2015 10:52 AM
gambar last tu kesian... cam terpinggir lak akak poc kita tu...

kannnn bebudak lelaki tu mcm seram jer..



Quote meiya_loya 26-5-2015 10:56 AM
screen ko kecik ke dik?


amboiiiii cek kucin miang.....gedabak terus yer uol bg. Hahahaha...nak buat camna, iol kene kecikkan skrin takut kantoi ngan org sebelah iol yg suka mengadu domba kat bos. huhuhu
Quote aderaderker 26-5-2015 10:57 AM
Cermin tau dak cermin??
Quote Acong 26-5-2015 10:59 AM


dah sebiji cam avatar @GhostWalking   
Quote WawaRaRa 26-5-2015 11:02 AM
kucen_miang replied at 26-5-2015 10:55 AM
kannnn bebudak lelaki tu mcm seram jer..

masalahnyer mmg seram pun... klu aku jmpe aku tak tgr pon... dgn kulit yg pucat nyer... putih over sgt tau... takut aku...
Quote GhostWalking 26-5-2015 11:02 AM
Acong replied at 26-5-2015 02:59 AM
dah sebiji cam avatar @GhostWalking

dia tiru aku dekkkk
Quote kucen_miang 26-5-2015 11:12 AM
Acong replied at 26-5-2015 10:59 AM
dah sebiji cam avatar @GhostWalking

avatar kaka ghost tu kalo kucen bukak forum sambil golek2 kat katil mlm2 memang kucen sumpah seranah kan. terkejut siot.

Lihat semua komen(95)

Kategori Berkaitan




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

27-5-2022 08:24 AM GMT+8 , Processed in 0.172345 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top