CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Selfie Semasa Tahiyat Akhir?

2-3-2015 01:07 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 17403| Komen: 92

Description: Semakin Canggih Teknologi Semakin Mundur Manusia Sebenarnya, Sampaikan Menunaikan Solat Pun Hendak Menunjuk-Nunjuk. Dunia Dah Akhir Zaman Semua Jadi Terbalik, Buat Baik Pun Sudah Tidak Ikhlas. Berdoa ...
Selfie Semasa Tahiyat Akhir?
                           



Zaman serba canggih ini macam-macam ada, setiap hari ada sahaja gambar dan video tersebar, macam gambar diatas ini mula tersebar seorang lelaki yang baru sahaja selesai menunaikan solat sunat Dhuha. Apa yang peliknya dengan gambar ini, sempat pula snap gambar semasa sedang solat. 


Semakin canggih teknologi semakin mundur manusia sebenarnya, sampaikan menunaikan solat pun hendak menunjuk-nunjuk. Dunia dah akhir zaman semua jadi terbalik, buat baik pun sudah tidak ikhlas. Berdoa pun hanya dekat 'keyboard'.




8

Bagus
6

Marah
11

Terkejut
10

Sedih
13

Lawak
10

Bosan

Friends Rank (58 people)

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote Ferr_Remy 2-3-2015 09:25 AM
Very the bodoh
Quote ana_una 2-3-2015 09:27 AM
guna camera go pro ke ni..?

apapun alhamdulillah...

Quote fifie_olin 2-3-2015 09:27 AM
eii bangang nya...nmpk sgt menunjuk2...puiiii
Quote the_killer 2-3-2015 09:27 AM
..positif la...entah2 jin atau saka dia tolong tangkap gambar
Quote yusryimran 2-3-2015 09:27 AM
buat ibadat x yah nak tunjuk kot.. mcm dah jadi riak.. tapi mungkin dia x ada niat menunjuk kot
Quote CrowneGlory 2-3-2015 09:30 AM
aku rasa dia letak self timer camera atas bahu dia...

kuat agama nyehhhh abang nihhhh...
Quote airfilterkotor 2-3-2015 09:31 AM
bersangka baik... dia solat dhuha sambil tepek GoPro kat pipi.
Quote setokinpurple 2-3-2015 09:34 AM
Kenapa aku rasa gmbr ni lebih kepada sarkastik? Mcm nk perli org yg suka upload/update status done solat done terawih bla3
Quote ctaz 2-3-2015 09:34 AM
adakah gambar nih nak kasi kat bakal pak/mak mertua.....



HAR
Quote Lorra2411 2-3-2015 09:41 AM
kahkahkah, kelakar sungguh
Quote leylapple 2-3-2015 09:41 AM
aku tgk bangsa lain takde pun upload gambar tgh sembahyang...

ngaper tak upload sekali gambar tgh ehem2 ka...tgh berak ka...

alang2 dah kemaruk nak upload segala benda
Quote ad_hoc79 2-3-2015 09:45 AM
cakap bangang kang marah
Quote tepisket.. 2-3-2015 09:48 AM
Kalo dia saja nak troll x apa la. Boleh terima lagi. Tapi kalo dia nak menunjuk, dah jadi riak kan? Riak ni bukan ke syirik kecil?
Quote cm_asamkumbang 2-3-2015 09:52 AM
Kesian sungguh dgn manusia mcm ni. Lawak jugak. Dan lg ambik gambar
Quote fazzrules 2-3-2015 09:57 AM
Wakakaka...sengal yg keterlaluan
Quote delsmomm 2-3-2015 10:05 AM
speechless..mcm ni punya org pon wujud ke..
aku hanya mampu geleng kepala..
tepuk dahi skali
Quote axl_bach 2-3-2015 10:09 AM
@Muntz, @spiderman80 jalankan tugas anda utk tred cenggini

maybe kene wat satu board khas utk "BAHAN SUMBER FB Wasap Grup Skolah Aku"....

mendalah cenggini pun nak jadi isu semasa....kejadahan apakah ini???
Quote noor2 2-3-2015 10:14 AM
.......bila masa ambik.ambik.gambar bila masa solatnys
Quote awanearisu 2-3-2015 10:19 AM
mungkin abang tersebut ingin menyindir golongan yang suka selfie selepas solat.
sangka baik

Lihat semua komen(92)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

18-6-2024 11:04 PM GMT+8 , Processed in 0.060757 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top