CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Ibu Rayu Anak Selfie Pulang Segera

13-8-2014 03:39 PM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 5709| Komen: 17

Description: Suziana Berkata, Dia Bimbang Dan Risau Dengan Keadaan Anak Angkatnya Itu, Nur Elfiesha Abdulah, 15, Kerana Gagal Dihubunginya Sejak Ahad Malam Lalu Selepas Pergi Beraya Bersama Rakan-Rakan.
Ibu Rayu Anak Selfie Pulang Segera



TAMPIN -“Walaupun saya hanya ibu angkat, namun saya sangat berharap anak yang saya bela sejak dari usia dua bulan dapat pulang kembali ke pangkuan kami,” luah Suziana Rusni, 43, ketika ditemui di pejabat MCA Bahagian Tampin, dekat sini, semalam.

Suziana berkata, dia bimbang dan risau dengan keadaan anak angkatnya itu, Nur Elfiesha Abdulah, 15, kerana gagal dihubunginya sejak Ahad malam lalu selepas pergi beraya bersama rakan-rakan.

Menurutnya, sekiranya benar anaknya itu berada dalam jagaan ibu kandung di Batu Pahat, Johor, dia berharap agar kedua beranak berkenaan dapat datang berjumpanya seperti mana semasa ibu kandungnya menyerahkan anak berkenaan untuk dijaganya lebih 14 tahun lalu.

“Sejak gagal dihubungi, saya sangat bimbang... kenapa buat kami begini sedangkan sejak dari kecil kami sudah menjaga Elfiesha tanpa menuntut sebarang balasan kecuali surat beranaknya bagi urusan menghantar Elfiesha ke klinik serta sekolah.

"Semasa diserahkan dahulu, kami sekeluarga duduk di Gemas dan ibu kandungnya menyerahkan kepada saya untuk dijaga dan membayar wang menjaga anaknya RM300 sebulan selama tiga bulan,” katanya.

Suziana berkata, selepas dari tempoh berkenaan, ibu kandung Elfiesya tidak lagi membayar wang jagaan setiap bulan, namun mereka suami isteri masih lagi menjaga Elfiesya seperti anak mereka sendiri.

“Pulanglah Icha... umi rayu Icha pulang.  Jika betul Icha dengan ibu kandung Icha atau di mana sahaja Icha berada, datanglah berjumpa umi terlebih dahulu," katanya.

Bekas suami Suziana, Rusli Kurnain, 52, membuat laporan di Balai Polis Air Kuning, kelmarin.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Tampin, Superintendan Wooi Kooi Cheang mengesahkan kejadian berkenaan.

8

Bagus
6

Marah
5

Terkejut
18

Sedih
14

Lawak
17

Bosan

Friends Rank (68 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote rdzaccess 13-8-2014 12:15 PM
belut pulang ke lumpur ..
Quote GhostWalking 13-8-2014 12:16 PM
rdzaccess posted on 13-8-2014 04:15 AM
belut pulang ke lumpur ..

Apa maksudnya tuh
Quote tumpanglalu74 13-8-2014 12:24 PM

Quote GhostWalking 13-8-2014 12:24 PM
tumpanglalu74 posted on 13-8-2014 04:24 AM

Sama kan
Quote damian_lee 13-8-2014 12:26 PM
mekap xhingat dik non ... tu ...
Quote rdzaccess 13-8-2014 12:26 PM
orang yang pulang kembali ke tempat asalnya setelah sekian lama ditempat orang ..
Quote GincuPurple 13-8-2014 12:27 PM
GhostWalking posted on 13-8-2014 04:16 AM
Apa maksudnya tuh

Maksudnya pulang ke tempat asal
Quote GhostWalking 13-8-2014 12:27 PM
rdzaccess posted on 13-8-2014 04:26 AM
orang yang pulang kembali ke tempat asalnya setelah sekian lama ditempat orang ..

Mekasih for the info
Quote GhostWalking 13-8-2014 12:31 PM
GincuPurple posted on 13-8-2014 04:27 AM
Maksudnya pulang ke tempat asal

Ni SPM mesti Bahasa Malaysia A A A thanx
Quote azsukie 13-8-2014 12:35 PM
selfie mulut seakan AA? hahaha.. tajuk tak hagak hagak weh.. hehe
Quote Rinhoneymadu 13-8-2014 12:51 PM
Tajuk gempak wehh...
Quote ladyfree 13-8-2014 12:56 PM
hahaha ada jugak AA terselit kat tajuk tu
Quote jfq 13-8-2014 12:59 PM
15 tahun tapi mekap ala2 zaman lapan puluhan
Quote psychobubble 13-8-2014 01:07 PM
xtahan tgk tajuk
Quote haryatie 13-8-2014 01:10 PM
AA...???..

make up tebalnya .....
Quote sueism 13-8-2014 01:12 PM
AA? org lain pun ada selpie macam tu jugak
Quote ninjago 13-8-2014 01:13 PM
nama pn dah nak dkat2 selfie.. mak dia xde gambar lain ke nak publish ponnn

Lihat semua komen(17)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

13-7-2024 07:34 AM GMT+8 , Processed in 0.126927 second(s), 45 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top