CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Penggali Kubur Selfie Dengan Mayat

15-9-2014 11:19 AM| Diterbitkan: admin9| Dilihat: 10923| Komen: 35

Description: Selepas Merakam Gambar Itu, Anak Saudara Si Mati Yang Namanya Tidak Disiarkan Berkongsi Gambar Itu Dengan Rakan Sekerjanya Menerusi Whatsapp Dan Ia Menjadi Viral Dalam Sekelip Mata.
Penggali Kubur Selfie Dengan Mayat

Alicante (Sepanyol): Seorang penggali kubur yang merakam gambarnya dengan mumia lelaki yang mati 23 tahun lalu digantung kerja, semalam.
Dalam sekeping gambar, Celestino Reyna dilihat tersenyum di sisi mayat lelaki yang baru digalinya semula.  Anak saudara si mati juga kelihatan di gambar itu.


Mayat berkenaan digali untuk ditanam semula dalam kubur yang sama dengan isterinya di sebuah tanah perkuburan di Guardamar del Segura.

Ketika anak saudara si mati menyaksikan penggali kubur itu membawa naik semula mayat berkenaan, mereka terkejut melihat mayat itu sudah menjadi  mumia.

Selepas merakam gambar itu, anak saudara si mati yang namanya tidak disiarkan berkongsi gambar  itu dengan rakan sekerjanya menerusi Whatsapp dan ia menjadi viral dalam sekelip mata.

Bagaimanapun,  dia mendakwa tidak bermaksud untuk menyakitkan hati sesiapa.

“Saya tidak menyangka ia membawa padah. Saya juga tidak bertujuan untuk menghina bapa saudara saya,” katanya.

Sementara itu, penggali kubur berusia 55 tahun itu digantung tugas dan dipindahkan ke bahagian lain sementara pihak berkuasa tempatan menjalankan siasatan.

Seorang anggota majlis, Felipe Aldeguer, bagaimanapun berkata, Reyna tidak bersalah dalam hal itu.

“Dia hanya bertindak bodoh dengan mengikuti kehendak keluarga si mati,” katanya.
Mayat boleh menjadi mumia secara semula jadi apabila ia direndam dengan air berasid, bercampur dengan suhu sejuk dan kekurangan oksigen. 

11

Bagus
10

Marah
23

Terkejut
29

Sedih
11

Lawak
16

Bosan

Friends Rank (100 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote kentel 15-9-2014 09:47 AM
Quote setokinpurple 15-9-2014 09:49 AM
Jangan jd ikutan kat malaysia sudah. Kita sudah ada selfie kubur
Quote liyamariska 15-9-2014 09:50 AM
tak rasa semcm ker bergambar dgn mayat?
Quote shernazz 15-9-2014 09:53 AM
Selfie bukan orang tu sendiri yang snap pic dia?
Quote alinone78 15-9-2014 09:56 AM
So apa salahnya?
Quote rosasa 15-9-2014 10:00 AM
kalau kat malaysia, berbakul sumpah seranah ni ko dpt
Quote bellaa 15-9-2014 11:16 AM
kentel posted on 15-9-2014 09:47 AM

nape sensored muke?
Quote arira_arora 15-9-2014 11:31 AM
hurm. mcm2 tol..
Quote kentel 15-9-2014 11:53 AM
bellaa posted on 15-9-2014 11:16 AM
nape sensored muke?

erm..maybe die suro i tengok avvy u..comel
Quote ell768 15-9-2014 12:05 PM
xdop kije cr kije namanya
Quote cowey 15-9-2014 12:09 PM
mcm elok je lg mayat tu..

diorg awet ke?
Quote bellaa 15-9-2014 12:17 PM
kentel posted on 15-9-2014 11:53 AM
erm..maybe die suro i tengok avvy u..comel

neymar memang comei..
Quote nashrudean 15-9-2014 12:51 PM
ni bukan selfie la boddoh...
selfie ni u alone or one of u yg take d pix..
Quote PongKang 15-9-2014 01:08 PM
teringat cite walking dead
Quote AMDTurion 15-9-2014 01:25 PM
x nampak plak tiang apa ke namanya tu untuk selfie...nieh bukan selfie. ada oprg tolong amik gambar lagi nih...

mcm2 hal manusia di donia yg fana nih...
Quote jejarihalus 15-9-2014 01:38 PM
23 thn dah mati..Tp mayatnya elok lg
Quote Changa 15-9-2014 01:50 PM
shernazz posted on 15-9-2014 09:53 AM
Selfie bukan orang tu sendiri yang snap pic dia?

Itu lah sis, ramai ummah bimbo pasal ini.
kalau gitu semua gambar yg jurugambar ambik pun di kira "selfie".

apa kejadahnya?
Quote FanTasyCreaTioN 15-9-2014 01:53 PM
selalu pikir ..
lama dah mati ..
tulang2 berterabur / senang tertanggal



Quote kucen_miang 15-9-2014 02:00 PM
shernazz posted on 15-9-2014 09:53 AM
Selfie bukan orang tu sendiri yang snap pic dia?

Ntahnya.mengong tul.dah orang lain amik gbr selfie mendanya

Lihat semua komen(35)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

21-7-2024 03:05 PM GMT+8 , Processed in 0.064834 second(s), 47 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top