CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Tempatan Lihat artikel

Netizen Risau Wawa Zainal Menari Semasa Mengandung Lapan Bulan

4-10-2021 09:18 AM| Diterbitkan: Cari-Azza| Dilihat: 3484| Komen: 17|Original author: Oleh: Cari-Azza

Description: "Memanglah Wawa Zainal suka menari, tetapi dalam keadaanya mengandung lapan bulan, ia membimbangkan, sebenarnya."Aktres, Wawa Zainal kini mengandung lapan bulan dan ini adalah anaknya yang keempat ...

Foto :




"Memanglah Wawa Zainal suka menari, tetapi dalam keadaanya mengandung lapan bulan, ia membimbangkan, sebenarnya."

Aktres, Wawa Zainal kini mengandung lapan bulan dan ini adalah anaknya yang keempat. Tetapi itu bukan yang mahu diperkatakan netizen, sebaliknya mereka bimbang apabila Wawa bergoyang dan bergelek semata-mata untuk pengisian media sosial!


Bagi netizen, selain tidak manis bergelek sebagai wanita bertudung, netizen turut memberikan pandangan mereka bahawa tidak elok menayangkan tarian untuk penonton, apatah lagi ketika sarat mengandung.

Foto : ig

Apa pun, semoga Wawa selamat bersalin nanti.-CARI



1

Bagus
2

Marah
1

Terkejut
1

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote krustykrab 4-10-2021 11:27 AM
Eh bunting lagi.pompuan ni...rasa mcm hari tu baru.lps.meneran
Quote hasniey 4-10-2021 12:00 PM
Eh bukan ke bagus ibu mangandung ni aktif dekat2 nak due ni
Dia bukan lompat2 smpai xigt dunia pon
Quote Kurex 4-10-2021 12:02 PM
Org risau pun nak dijadikan gosip ke? Lain la wawa ni memari bogel
Quote TeropongThaico 4-10-2021 12:06 PM
Yg dulu pun dia menari gak kan... Nothing new
Baka elok berkemampuan pulak..... Tambah le lagi dan lagi dan lagi... Cuma jaga gigi je
Quote twins 4-10-2021 12:22 PM
org mengandung boleh jer kalau nak menari, zumba, swimming, exercise asalkan tak melompat.. sebab bila melompat akan bg tekanan pada memang ke arah jalan keluar dia...  tengok movement Wawa menari ok jer... tak ganas.... cuma mcm minah yg gi hiking tu jer ... hhmmm
Quote slyfynx 4-10-2021 12:29 PM
Yay, ade pun Netizen bimbang.
Pasni netizen ape pulak?
Bodo la mende ni pun nk bukak thread
Quote nakkomenjugak 4-10-2021 12:36 PM
Tak yah sibuk laa bimbang
Laki sheol tak bising pun
Lagipun okay laa exercise asalkan tak extreme
Quote ckenj 4-10-2021 12:38 PM
netizen bimbang....hahahhahahahaha...byk lg bnde lain nk bimbang.
Quote makcun14 4-10-2021 12:39 PM
Exercise happy happy bagi blood flow lancar apa salahnya . Acik kepam yang komen tu kalau masa preggy tak bergerak agaknya, duk mereput depan tv layan k drama jach kan
Quote evlinne 4-10-2021 12:49 PM
TeropongThaico replied at 4-10-2021 12:06 PM
Yg dulu pun dia menari gak kan... Nothing new
Baka elok berkemampuan pulak..... Tambah le lagi da ...

Habislah anak yg baru ni nanti kena teropong giginya dgn netizen

Nak elak ot, rasa mcm baru beranak je minah ni. Tetibe bunting lgi
Quote KamikuP 4-10-2021 01:03 PM
poen dia kamikup dia perut dia lantak dia le yg netizen gelabah puyuh dah knp? korang ke yg bayo bil perubatan dia haaaaaa???
Quote TeropongThaico 4-10-2021 03:09 PM
evlinne replied at 4-10-2021 12:49 PM
Habislah anak yg baru ni nanti kena teropong giginya dgn netizen

Nak elak ot, rasa mcm ba ...

itu yg kesian dah segak lawa jd gitu pulak. Tp ya takde yg perfect
Productive deols kali ni. Tup tup dah 8 bulan. Selalu awal sikit deols cerita dah
Quote RinIna 4-10-2021 03:54 PM
Kayulah.. x yah joget2..
Quote eyansss 4-10-2021 04:20 PM
macam ni pun bising?  melampau la netizen ni..  nak suruh terbaring kaku kat katil macam menunggu malaikat maut ke?
Quote sharlenetexas 4-10-2021 04:26 PM
Ok je menari dari hiking masuk hutan.

Quote Suchi 4-10-2021 04:49 PM
Netizen selalu risau dan stress dengan kehidupan orang lain terutama artis.

Quote eely_shana 7-10-2021 11:13 PM
haha.. dah badan dia kan.. netizen pun

Lihat semua komen(17)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

4-7-2022 12:02 PM GMT+8 , Processed in 2.316372 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top