CARI Infonet

 Forgot password?
 Register
Search
Carian Terbanyak:
CARI Infonet Portal Portal Utama Hiburan Filem & Drama Lihat artikel

Lap Air Kencing Guna Jersi Liverpool, Penerbit Drama Mohon Maaf

10-3-2020 09:33 AM| Diterbitkan: top5complete| Dilihat: 6719| Komen: 30|Original author: Oleh: top5complete

Description: Sekiranya anda menonton drama Jujurlah Nikahi Aku, mesti anda tahu babak lap air kencing menggunakan jersi Liverpool. Berikutan itu, ramai peminat Liverpool di luar sana mengamuk dan mengecam drama te ...
Sekiranya anda menonton drama Jujurlah Nikahi Aku, mesti anda tahu babak lap air kencing menggunakan jersi Liverpool. Berikutan itu, ramai peminat Liverpool di luar sana mengamuk dan mengecam drama tersebut.



Foto: Screenshot Youtube

Ekoran isu itu, penerbit drama Jujurlah Nikahi Aku, Arie Zaharie tampil membuat permohonan maaf secara terbuka.


Foto: Facebook

Permohonan maaf tersebut dibuat Arie menerusi posting di laman sosial Twitternya pada awal pagi Sabtu.

"Saya dengan rasa terkilan atas kesilapan dalam babak itu, sesungguhnya tiada niat untuk memburukkan nama baik kelab Liverpool.


"Dengan rasa hormat dan rendah diri saya kepada peminat kelab Liverpool di seluruh Malaysia, dengan ini saya berjanji tidak akan mengulangi perbuatan di atas pada masa akan datang dan memohon maaf atas keralatan dan kesilapan yang berlaku," tulisnya.


Foto: Carian Google

Bagaimanapun, peminat masih menuntut pasukan Liga Perdana Inggeris itu mengambil tindakan ke atas produksi drama berkenaan.

Adakah ini hanya taktik untuk melariskan drama dan menarik penonton? Apapun, mereka telah memohon maaf dan berjanji tidak akan mengulangi kesalahan sama. - CARI
2

Bagus
1

Marah
1

Terkejut
2

Sedih
1

Lawak
1

Bosan

Friends Rank (8 people)

  • Sedih

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote matchstick 10-3-2020 09:46 AM
Air kencing apa kuning benor dh sama kaler dgn baju
Quote sarah82 10-3-2020 09:55 AM
Warna kuning? Kurang air meh?
Quote girlfridayz 10-3-2020 09:58 AM
takpe dia lap sunquick je bkn ayaq kencin.. hihi
Quote Leonclay 10-3-2020 10:12 AM
Kain pelekat tu basah x? {:dot
Quote kucingitam 10-3-2020 10:32 AM
sarah82 replied at 10-3-2020 09:55 AM
Warna kuning? Kurang air meh?

dia makan b complex tu..itupasal kuning gitu

Quote sarah82 10-3-2020 10:35 AM
kucingitam replied at 10-3-2020 02:32 PM
dia makan b complex tu..itupasal kuning gitu

Mungkin juga kan.. Hahahaha
Quote Ladybird910 10-3-2020 10:52 AM
gimik sgt..cite sendu2 ni..haih
Quote polluxsstar 10-3-2020 11:15 AM
hahahahahaha kuning nya air kencin itu sgt pekat yachh
Quote zulka 10-3-2020 11:27 AM
baru lepas minum beer kot kuning semacam je
Quote keds 10-3-2020 11:47 AM
Lol........
Quote nananadhirah 10-3-2020 12:42 PM
kuning pelat elok air kencing dia hahaha
Quote whadda 10-3-2020 02:06 PM
kecoh pasal liverpool.. tapi topik dibincangkan dalam ni pasal air kencing kuning
Quote husna_amal 10-3-2020 03:13 PM
Liverpool tengah berada dikemuncak so ramai haters sekarang ni.
Quote Artemesiaa 10-3-2020 05:31 PM
Saja cipta isu supaya ramai yang nak menontonnya mungkin
Quote sleepandream 11-3-2020 06:03 AM
iols tak cam langsung tu jersi liverpool..
nampak rupo kain burok jah...
tapi air kuning tu pekat yach
Quote Sambalberapi 11-3-2020 07:46 AM
Kencing kotor ni, kurang minum air kosong  
Quote Tinot7 11-3-2020 08:21 AM
Kalau nak lap tu, alihkan la kerusi roda tu dulu... smh
Quote Suchi 11-3-2020 08:24 AM
Sapa pelakon pompuan tu siap pakai glove lagi yaa.
Muslimah sejati gituh
Quote mieymiey 11-3-2020 08:24 AM
HAHAHAHAHA. Depa nak menganjing Liverpool lettewwwwww. Sama level dengan air kencing kuning pekat

Lihat semua komen(30)




Mobile|Archiver|Mobile*default|CARI Infonet

25-1-2022 07:18 AM GMT+8 , Processed in 0.076163 second(s), 30 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top