CariDotMy

 Forgot password?
 Register


ADVERTISEMENT

CariDotMy Portal Portal Utama Isu Semasa Lihat artikel

Bogel, Pukul, Botakkan Isteri Kerana Enggan Menari Hiburkan Tetamu

1-4-2019 10:08 AM| Diterbitkan: Sang_Pencinta| Dilihat: 7014| Komen: 26|Original author: Oleh: Sang_Pencinta

Description: Seorang lelaki telah ditangkap kerana mendera isterinya dengan membogelkan, memukul dan membotakkanya kerana enggan menari untuk menghiburkan kawan-kawannya.
Seorang lelaki telah ditangkap kerana mendera isterinya dengan membogelkan, memukul dan membotakkanya kerana enggan menari untuk menghiburkan kawan-kawannya.


Kredit foto: Carian Google

Kejadian yang berlaku di sebuah daeran di Pakistan itu hanya menjadi perhatian pihak berkuasa apabila mangsa muncul di media sosial dengan tubuh dipenuhi kesan lebam merayu orang awam supaya membantunya.

Wanita itu yang bernama Asma Aziz berasal dari Lahore, Pakistan mendakwa suaminya, Main Faisal beserta beberapa kawannya berang apabila mangsa enggan menari untuk menghiburkan mereka.


Kredit foto: Carian Google

Asma mendakwa pakaiannya dilucutkan, kepalanya dibotakkan dan badannya dipukul dengan paip besi sehingga cedera.

"Suami yang membogelkan saya di depan rakannya dan mereka membotakkan kepala dan membakar rambut saya

"Pakaian saya berlumuran darah dan diugut akan digantung dalam keadaan bogel," katanya.


Kredit foto: Twitter

Asma berkata, Faisal seorang yang penyayang pada empat tahun pertama perkahwinan mereka, tetapi hanya beru-baru ini berubah perangai. Asma mendakwa beliau meminta pertolongan orang awam kerana ibu bapanya sudah meninggal dan beliau anak yatim tanpa saudara mara.


Kredit foto: Twitter

Menurut sumber, Shireen Mazari, Menteri Hak Manusia di Jabatan Perdana Menteri Pakistan telah maklum akan perkara itu dan mengarahkan kesemua suspek ditahan. Dikhabarkan, kesemua tertuduh telah direman polis khamis lalu, menurut akhbar Pakistan Today.


Betapa kejamnya lelaki yang mendera isteri hanya kerana tidak menari untuk menghiburkan rakan-rakannya. Semoga mendapat balasan setimpal. - CARI
1

Bagus
2

Marah
3

Terkejut
1

Sedih
3

Lawak
2

Bosan

Friends Rank (12 people)

  • Marah

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Marah

    Anonymity

  • Bagus

    Anonymity

  • Sedih

    Anonymity

  • Bosan

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity

  • Terkejut

    Anonymity

  • Lawak

    Anonymity


ADVERTISEMENT


Anda Mungkin Meminati

Komen di sini | Komen di Forum

Komen Terbaru

Quote jengkoil 1-4-2019 10:15 AM
iras Uqasha..
Quote justchu 1-4-2019 10:22 AM
Betapa kejamnya lelaki yang mendera suami hanya kerana tidak menari untuk menghiburkan rakan-rakannya. Semoga mendapat balasan setimpal. - CARI

typo kan? ppuan tu tulen kan?
Quote TOPwind 1-4-2019 10:39 AM
ramai melayu yg kahwin org paki tlh merasakanya-krn batang  mancung merana seumur hidup
Quote jpbstarlife 1-4-2019 10:42 AM
betul2 iras uqasha
Quote sukacactus 1-4-2019 10:44 AM
Mabuk ke apa laki dia ni...gila!
Quote Sang_Pencinta 1-4-2019 10:48 AM
Aku speku dia berhutang dgn kawan2 dia tu sebab tu bini kena suruh entertain
Quote nad014 1-4-2019 10:48 AM
tgh mabuk ke ?
Quote Meiizu 1-4-2019 10:57 AM
sama cantik, sama hensem..padan.
tapi laki gilaaa ke apa tu? mabuk takpun berhutang
Quote cikanggun 1-4-2019 11:00 AM
Elok dikasi jantan tak guna ni....
Quote puteribaya 1-4-2019 11:12 AM
pakistan..umrmmhh x pernah berubah..apa yg kita harapkandari  lelaki2 mereka..sedangkan negara mereka pun diketuai oleh perempuan,,tapi masih "hero" dalam kes mendera perempuan
Quote jofizo 1-4-2019 11:17 AM
bini lawa camnih hang layan cam cibai....... kalau x lawa lagi la.....

cikki melayu jgn kawen kerana sbb nk btg ja naa........
Quote Beribear 1-4-2019 11:22 AM
Maaf lah tp atuk saya seorg yg baik.. Tak pernah buat nenek saya mcm tu. Atuk saya tegas dgn anak2 dia. Ajar agama dgn sebaiknya. Mungkin ni dah lari dari ajaran islam yg sebenar. Saya tengok banyak movie pakistan yg menunjukkan akhlak mereka yg teruk. Adakah mereka ni dah tak mengamalkan islam? Nak salah kan semua saya rasa tak boleh.  Sbb ada je melayu, cina, india, mat saleh dan sebagainya pon dera wife dorg gak.
Quote tri-max 1-4-2019 11:22 AM
elehhh tangkap hari ni, esok lepas
pakistan pon law kat tapak kaki jahh
yg kesian pompuan, no wonder ramai andartu
Quote justchu 1-4-2019 11:41 AM
cantiknye dia...mcm muka queen..sian dipersia2 kat sana...
Quote baghal_bortuqal 1-4-2019 11:56 AM
Meh bam baghal payungkan Asma
Quote bondeh 1-4-2019 12:33 PM
Faisal Faisal... ishhhh2....(read: notelo)
Quote pokaibanktokyo 1-4-2019 12:34 PM
TOPwind replied at 1-4-2019 02:39 AM
ramai melayu yg kahwin org paki tlh merasakanya-krn batang  mancung merana seumur hidup

Konek pakistan kecik kecik. Congak sendiri video porno p*kistan
Quote pokaibanktokyo 1-4-2019 12:35 PM
Kesian Asma . Dah la suami konek kecik. Tak berakhlak pulak lagi
Quote pokaibanktokyo 1-4-2019 12:36 PM
Edited by pokaibanktokyo at 1-4-2019 04:37 AM
sukacactus replied at 1-4-2019 02:44 AM
Mabuk ke apa laki dia ni...gila!

Biasalah. Bangsa ayam

Lihat semua komen(26)


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


 


 


ADVERTISEMENT



ADVERTISEMENT


Mobile|Archiver|Mobile*default|About Us|CariDotMy

22-7-2024 06:13 AM GMT+8 , Processed in 0.163088 second(s), 48 queries .

Powered by Discuz! X3.4

Copyright © 2001-2021, Tencent Cloud.

To Top